Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nem nagyon tudnak gyártani jobbat.
Nagyon sok motoron zörög.
Nem csak hondán.
Bár mivel ennyire nagy nimbusza van a többitől nem várják el csak tőle hogy örökélet+2 nap legyen.
Azért ezt elég bántó dolog egy Hondától, ma sem értem mi a szarért nem akarták-akarják megoldani ezt a problémát.
"A szakszerviz szerint ez egy kisebb tervezési probléma, nem számít nagyobb kiadásnak: még márkaszervizben is harmincezer forint alatti költség alkatrésszel és munkadíjjal együtt – ráadásul a blokkból jövő zörgés már jó előre jelzi, hogy a jövőben szükség lesz a cserére."
http://www.motorrevu.hu//motorteszt/honda_cbr600f_f4i_szelid_harcosok?f
b_action_ids=583460041734683&fb_action_types=og.likes&fb_source=other_m
ultiline&action_object_map=[695217417165051]&action_type_map=[%22og.lik
es%22]&action_ref_map=[]

Teszt a motorkánkról.
5100 10w-50 és 7100 10w-40 et teszteltem. Semmi szembeötlő különbség.

Hosszútávon biztos jobb a 7100.

Esetleg érdemes ezt elolvasni: link
Bury, Pista legyek ha nem az olajjal fogom Ferrari vorosre festeni a motrom :))) hamarosan olajat is cserelem le,s akkor majd írók véleményt a 7100 és az 5100 közti kulonbsegrol :P
ferrári piros a színe
a 7100-asnak milyen szine van? ;;) Pl a Motul fekolajnak sarga szine van Tegnap csereltem le a fekolajat, beteteket
:-)

300V-nek meg zöld színe van.
Ez most 10w-40 es, először mondjuk megijesztett a piros színe, nehogy valami hidrosztatika olaj legyen
Motul az motul :-)

Most 10w-40 van benne vagy maradt a 10w-50?
Köszi Nalim, meggyőztél! :) Idén azért ennél többet szeretnék bringázni, végre vége az építkezésnek, ezért ez az eltűnés, na de idén már vágtathatunk, benne vagyok! :)
Én is sokáig a Repsolt használtam, a 10w-50-est, aztán most először kipróbáltam a Motul piros olaját, hát mit ne mondjak lehet baromság, de indításkor az olajnyomás hiány lámpa eddig 3-at villant, most már csak 2-őt hidegen, lehet előbb van kenés,d e a váltó még finomabb lett! 1-2-3ban eddig vagy alacsony vagy magas fordulaton vette simán, evvel az olajjal elválthatom középtartományban is!
Oké ha indulunk valamerre messzebb jelentkezek
én egy 50-est, de lustább vagyok, mint régen.

ja, és meg is vagyok fázva
Én ma is mentem 70 km-t
Elvileg nem, de akkor én is a fullszintetikus olajat javaslom, ha két évig benne akarod rohasztani

Továbbá a téli "álmot" azért nem kell annyira komolyan venni, néha be lehet röffenteni a cangát, és akkor már mehetsz is egy kört édes fiam plàne ebben a téli 15-fokban, jót tesz az akksinak, meg neked is
Jé a Kisstomm...

Te hol voltál eddig, bakker?

Na akkor tavasszal egy csinálunk egy zalai (szervezésű) túrát
Én tuti nem cserélném le!
Sajnos Én is keveset megyek egy szezonban,így 2 évente van olajcsere... Semmi baja nem lesz,ha normális olaj van benne,nekem Repsol sintetico...
Szvsz ha egy éves, akkor ajánlott cserélni, de nem hiszem hogy 2500 km alatt annyira tönkremegy az olaj, hogy cserélni kellene.
No akkor tervezzetek velem is! :) Zalaegerszeg is elég Zalais! :)
Hali srácok!
Olyan kérdésem lenne, ha a szezon alatt összesen 2500 km-t tudtatok csak motorozni, akkor is lecserélitek a téli álom előtt a motorolajat? -vagy a használt olaj megmarja a csapágyakat, fém felületeket leállított, használat mentes állapotban?
Sziasztok!

Ha esetleg valakit érdekelne Nolan N90 sityak!

http://www.kepesmotor.hu/felny...
Én a perem miatt aggódnék, hogy nem úgy illeszkedik a gumi huzalozása, de lehet csak én vagyok ilyen aggódó típus.
160 as guminál kb egy jó vastag ujjnyi van a lánc és gumi széle között.
jelenleg pirelli van fent ami 170-es bevált semmi baj sincs vele csak kiváncsi voltam ki mit ír. 160-as gumi nálam még sosem volt fent ezen a motoron gondolom ezzel lehet a legjobban használni ha a gyár is azt adja meg.
Ha par hozzaszolassal lejjeb jossz,akkor lathatod a kepet a 160-as felnin 180-as gumirol. De ha kell akkor holnap csinalok kepet neked, a tavolsagokrol is . Fel centire van a gumi szele a lanctol,megsugom