Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Csörögj ha el még...
70/6321-829
Igen.
Kasznisnál a másik.
Szerintem jövő héten műszaki.
Majd egy nagytakarítás.
Okmányiroda.
Oszt lett egy opelem.
Sikerult mar eladni Fiatot?
Most kocsiproject van.
Utána beérkeznek a cuccok és leszervízelem a motort is.
Hetvegen haver beallt a haz ele, kozolte, hogy elkezdodott a szezon, iden mar nem lesz tel. Majd hangorkan kozepette elment.
Hideg van.
Nem megy.
Áll.
Jo, de mit varsz egy angoltol? Orulj, hogy megy.
Hát ez az, nem elég h cserélgetni kell, még el is van dugva.
de jó, hogy nekem nem kell vele foglalkozni mert ki van cserélve :-)
Ezen a videón nagyjából a leírtak szerint állítja be a csávó.

Am. én is feszítőcsere előtt állok. Engem csak az riaszt el (bár tudom, hogy nem kell ezt 500 kilóméterenként ellenőrizni/állítani), hogy egy esetleges utánállításhoz sokat kell bontani az F4i-n. A videón látszik, hogy az RR-en már nem dugták el ennyire, szinte csak az oldalidomot kell leszedni és már lehet is állítani. Ha RR-em lenne nem gondolkoznék.
Am. én úgy állítanám be, hogy inkább a csörgéshez legyen közelebb (elkerülve ezzel a túlfeszítést) és inkább gyakrabban csavarnék utána. Nah ezért is ejt gondolkodóba, hogy 2-3-5e km-ként kéne szétbombázni a gépet.
nem, tudok vidit, mert ott se leszek...szervízes srác csinálja, arra meg nem tudom megkérni, hogy még forgasson is közben
No kíváncsi leszek én is, már agyaltam sokat, h legközelebb én is manuálisat rakok-rakatok bele. Várjuk a tapasztalatokat. Nagy segítség lenne, ha készülne vidi róla, tudom kapjam be.
Nekem igazából csak hideg beindítás után Kb 1 percig kopog majd ahogy lemegy az alapjárat simán elkussol és gész nap meg se szólal.
Szal nem vészes.
De idegesít.
" Hang után feszitem igen. Először miután beraktam kézzel addig tekerem amíg megáll, aztán pöcögtetem az indítót párszor és megfordul a csavar majd beindítom és akkor is kézzel csavarom. Amikor elcsendesedik akkor vissza engedem amíg újra elkezd csilingelni a lánc, majd finoman addig tekerem amíg elcsendesedik. És csak ezután húzom le a kontraanyát.( Szakadt lánc nem nagyon fordul elő, inkább a vezetőt eszi meg pillanatok alatt) "

RC 51 írta anno...


Bakker, csak megcsináljuk, majd finoman tekerjük...
Vannak ellenérzéseim.
Könnyű túlhúzni.
Amúgy csak simán szórd bele.
de már engem sem érdekel...
Tisztelt Károlyi Milán




Honlapunkon Ön a(z) 2013/7480 számú ajánlatkérésben, az alábbi termék(ek)re kért ajánlatot:
név kategória mennyiség ár/db ár összesen
feszítő patron 1 29783 Ft 29783 Ft
tömítés 1 946 Ft 946 Ft
Fizetendő összesen (szállítási ktg nélkül): 30729
Én most rendeltem meg 1 hete.
25 rugó.O gyűrűvel.
Nemmondod hogy az európai olcsóbb mint a japo.
Befagyott a keresztény pokol vagy mi?
Hát nem mondanám....

Két hete kaptam árajánlatot feszítőre, 29 pisztolyorrú Mátyásért vesztegetik, ha még elvinném szervízbe, lenne 40.

Most már én is azt mondom, hogy Soichiro Honda dugja fel a gyári feszítőt földi maradványainak alfelébe...
Srácok, a héten megy be nekem a manuális feszítő, majd leírom a tapasztaltakat.

Szerelési kérdésekre viszont nem tudok válaszolni, egy ismerős szerelő állítja be RC51 korábbi leírása szerint...
Sziasztok tudna valaki eladó benzincsövet az f 1 es hez megköszönném.
A "CBR600F-történelem" című keretes írás előtti és utána lévő bekezdést felcserélték. Ennél a résznél érdemes a két bekezdés sorrendjét képzeletben megcserélni és így olvasni.
Big-bang-es R1-nél is típushiba, tervezett hiba szerintem, mert az idomon kívül van a feszítő szal. 5 perc alatt megvan a cseréje..
sziasztok cbr 600 f3 96os évjáratu motorom hoz keresek tanksapkát meg hozá valo kulcsot valaki nem tudna segiteni meg köszöném
Érdekes cikk,és jó dolgok vannak benne,én őszintén a valtoval kapcsolatban vagyok nagyon kivancsi h fog majd a másik olajjal viselkedni,az 5100al eléggé darabos most :)