Sziasztok.
Valószínűleg nekem is haldoklik a láncfeszítőm, mivel 5-6e. körül muzsikál. Viszont nekem motorféknél is hallani valamilyen csörgést, szerintetek azért is a megfáradt feszítő lehet a hibás, vagy valami egészen más?
Anno (2010) én itt vettem ennyiért: www.motordiszkont.hu 15.855,- Ft, a tömítés nemtom benne volt-e. Kb. 2-3 hét alatt jött meg. A hondásoknál drágább volt akkoriban.
Szasztok. Beraktama gépet a fűtött garázsba és hát megállapítottam hogy aktuális a vezérműlánc feszítő csere... Azt lánccal együtt cseréljük ugye? 34-35e km van a gépben. És mekkora anyagi érvágás lesz ez nekem kb? jah és ha meg tudom oldani töltök fel bónusz hülyegyerek videót a gépemről :)
Hihi....de jót nevettem ahogy egyesek kipörögtek...ott a mosoly a mondatom végén.....tudom mennyire szeretitek ezt a témát, ezért dobtam oda a végére...mindegy, nem jött át :XD
Ha annyira lényeg lenne 1-2 liter többlet, valószínű nem gondolkoznék a nagyobbra cserélésen!
Az nem valami jó ha a szobában van meleg helyen ha hűvös fagymentes helyen tárolod és rendszeresen töltöd, havonta legalább egyszer akkor akár meg is hosszabbíthatod az akku élettartamát. Meleg helyen nagyobb az akku önkisülése!
Osztakkor kijon hogy ot rugoval tobb mint a havernak akkor visszamond egy uszkve hatvan rugora saccolt haromnapost?
Ha ennyire kicentizi tenyleg ne induljon.Egy varatlan dolog tobbe van.
Szerintem egy motor vásárlásánál nem a fogyasztás a mérvadó.
De azért igenis számít. Főleg aki túrázni veszi.
Hiszen nem mind1, hogy 7literből meg el vagy 5literből.
Aki meg rövidtávra őrültködni veszi annak több mind1, hogy 7liter vagy 10. Heti 1x megy vele 100km-t.
Hayabusás barátom is elég baráti fogyasztással eljár. Nyilván több mint az enyém, de nagyobb az élmény is. Viszont mikor mondja, hogy 60 a teljesítményadó akkor mondom, hogy ne ez nem nekem való.
Ennek a számolásnak akkor van jelentősége mikor Elzúgtam Salzburg irányába a többiek meg le jobbra berchtesgaden felé.Mire észrevettem lett egy 15-20 perces túlfutásom.
Na akkor kezdtem picit gondolkodóba esni 270 Km-nél hogy holarákban fogok én tankolni.
Na GPS kiötli hogy lenn berchtesgaden-ben van kút.
Megállok és zárva.
Tovább a Rosenfeld strasse irányába mert telefonon vszóltak hogy ejj mennyek má arra.
És még mindag nuku benya.
Végül 290-nél tankolás.A szokásos 230-250 helyett.
Ha picit visszafogom magam akkor szoktam realizálni 5 litert 100-on.
Ha kicsit tempósabb túrással számolok akkor 6 liter.
Ha ingázom 10 Km-en és elalszom így Kb tőgázzal átlag 170-180-al sietek be melózni felugrik 7 literre.
Szóval annyira nem mozgat a fogyasztás.Kocsival 6-7 literrel járok és avval legalább betartom hellyel-közzel a kresz szabályokat.
A túra a mérvadó.Most spec olyan kellemesen gyors 120-as átlaggal számolva 6 liter az nem olyan vészes.
Valószínűleg nekem is haldoklik a láncfeszítőm, mivel 5-6e. körül muzsikál. Viszont nekem motorféknél is hallani valamilyen csörgést, szerintetek azért is a megfáradt feszítő lehet a hibás, vagy valami egészen más?