Én el szoktam indtani azt mikor már nem kell neki a szívató meg elindul felfelé a vízhőfok mutató el szoktam indulni és addig míg nem melegszik be rendesen nem húzom neki szép finoman haladok
Barátságos moci. női motornak hívom mert tök könnyű vezetni. a Z után vérszegény kicsit. pörgetni kell nagyon. 140-150el jöttem haza. itthon belenézek a tankba. elégge elfogyott ;-)
markolat fűtés meg szétégette a kezem. lámpánál mondom kikapcsolom. aztán véletlen a start módra raktam. Vége fele már a végsúlyt fogtam. Érdnél meg is áltam megszakérteni.
Én most 41e-nél mindkettőt cseréltettem az 1000RR-ben.
Ha ilyen 20e-ként fossa el magát a feszítő az F4-ben, akkor nyilván nem kell mindig láncot cseréltetni, de azért 50-60e körül (ha feszítő csere úgyis éppen van) kicseréltetném ha nem csak nyugis túrázásra használják.
Ha lesz másik szóljál.
Most volt egy kis kavar a projectekben.
te a legújabb fajtát nézted? aminek fasza az eleje?
vagy rosszat álmodtam és az új 1.2es gondolok?
valami túragép kéne. z1000sx csak ahhoz nincs elég nagy befőttes üvegem ;-)
Női hát, ReBeCa ;)
Vigyázzatok egymásra, a CBR már csak ilyen, nagy fordulaton éled fel
markolat fűtés meg szétégette a kezem. lámpánál mondom kikapcsolom. aztán véletlen a start módra raktam. Vége fele már a végsúlyt fogtam. Érdnél meg is áltam megszakérteni.
összességében bejön a gép
Valahonnan ismerősnek tűnik...
Ebben nem kemény leszel hanem forrrrró........
Roli ezt neked vettem
100 fölött sem ritka amit elfut egy lánc.
Persze nem olyannál ami eszi a feszítőt.
Ha ilyen 20e-ként fossa el magát a feszítő az F4-ben, akkor nyilván nem kell mindig láncot cseréltetni, de azért 50-60e körül (ha feszítő csere úgyis éppen van) kicseréltetném ha nem csak nyugis túrázásra használják.