Nem mindegy mennyit eszik?5-6-7 liter százon?
Max 5000 beleugrik egy évben.
Éves szinten a két gép közt egy 20e van különbség.
Vicces hogy ez a gond egy motornál hogy mekkora a fogyasztás.
De a legtöbb embernek a kipufogó rászögelése 100-200e-ért a legelső cselekedet.
Felejtsétek már el ezt a fogyasztás, meg mennyit eszik-baromságot.
Nem tudom mennyit eszik egy ezres, de annyival nem ehet többet.Pláne, hogy alacsonyabb az üzemi fordulat is. Gondolom nem világtúrázó egyikőtök sem.
Az ezres "drágasága" nem ebben jön ki hatványozottan. Sokkal inkább gumi, lánc, fékbetét, egyéb alkatrész,teljesítményadó....
2004-2007 közt futott az SC57, ami így egy szériának hangzik, és hivatalosan az is. De a 2006-2007 egy "faceliftes" verzió, ami nem csak idomokban más, de a futóműben is, és a blokkba is belenyúltak picit.
A 2008-as "bikafejű" első szériánál voltak szégyenteli hengerfal hónolási hibák. Erre volt végül visszahívás, szóval elvileg korrigálták. Valójában a 2009-es sorozatnak is vannak/voltak nyűgjeik kuplung, primer hajtás terén.
Hát hosszútávot csak az enyémmel mentem eddig! Volt olyan utasom aki félt és csak 100-110-et lehetett menni, na ott Mór-Siófok maga volt a szenvedés, alig vártam hogy leszálljak! Másik utas bírja a tempót, teljes északi part végig tempósan és semmi bajom nem volt!
Ha összejön egy ezredes, majd meglátjuk! Szoktunk csapatba is menni van ott 750-es gixxer nem éppen pici emberrel és neki sincs semmi baja! Full emberfüggő! Hajt a vezérhangya hogy kikell próbáljam milyen :) sokat mentem idén 2személlyel azért ezeket a 600-asokat kapcsolgatni kell....ezredesbe van azért kompót,hogy ne kelljen visszaváltogatni.....bár lehet úgyse bírná ki az ember, mert érzi hogy megy....
Teljes mértékben igazad van, én tévedtem egy évet :) a 2008-as a gázos! De amúgy a 2004-5 se fekete blokkos, viszont láttam 2006-ost ami meg az....szóval nem értem.... A suzuki meg anyag minnőségében nem olyan jó! Hamarabb meglátszik rajta az idő, mint a Honda-n! Persze tesztek alapján mondom ezt, ha nem igaz akkor a szakemberek után mondok hülyeséget
Én azt sajnálom, hogy 1000F szériát nem folytatták tuti azt vennék tavasszal, így kénytelen vagyok VFR800-at beszerezni a kényelem végett. Az általad írt gépeket csak a szemem kívánná, aztán hosszabb úton fájna minden porcikám.
Max 5000 beleugrik egy évben.
Éves szinten a két gép közt egy 20e van különbség.
Vicces hogy ez a gond egy motornál hogy mekkora a fogyasztás.
De a legtöbb embernek a kipufogó rászögelése 100-200e-ért a legelső cselekedet.
Ahogy mondod, a hátsó gumi jobban fogy egy ezresen, és pl. láncból ugye erősebb kell, stb. No, meg a teljesítményadó az ami drasztikusan más nálunk.
Ha nem vagy benne biztos, akkor óvatosan adj "jó" tanácsot, mert valaki pórul járhat.
Nem tudom mennyit eszik egy ezres, de annyival nem ehet többet.Pláne, hogy alacsonyabb az üzemi fordulat is. Gondolom nem világtúrázó egyikőtök sem.
Az ezres "drágasága" nem ebben jön ki hatványozottan. Sokkal inkább gumi, lánc, fékbetét, egyéb alkatrész,teljesítményadó....
Szerintem.
A 2008-as "bikafejű" első szériánál voltak szégyenteli hengerfal hónolási hibák. Erre volt végül visszahívás, szóval elvileg korrigálták. Valójában a 2009-es sorozatnak is vannak/voltak nyűgjeik kuplung, primer hajtás terén.
Ha összejön egy ezredes, majd meglátjuk! Szoktunk csapatba is menni van ott 750-es gixxer nem éppen pici emberrel és neki sincs semmi baja! Full emberfüggő! Hajt a vezérhangya hogy kikell próbáljam milyen :) sokat mentem idén 2személlyel azért ezeket a 600-asokat kapcsolgatni kell....ezredesbe van azért kompót,hogy ne kelljen visszaváltogatni.....bár lehet úgyse bírná ki az ember, mert érzi hogy megy....
Abból lett az XX!
F4 i be milyen égő kell ? Tompított ill. refi ? üdv.
most nagyon el van tűnve