Nakam a gondom az hogy more átlököm a fókaalkatomat egyik oldalról a másikra addigra 3 kanyaron is túl vagyok.
Így egy idő után nem is erőltetem a dolgot.
Max kihajolok vagy az említett stílusban a motor megy lejjebb mint én.
Hozzájátszik még az hogy én valahogy nem tudom megjegyezni mi mikor jön így készülni sem tudok rá.
Jellemző hogy úgy belegabalyodtam kakucsba mint kismacska a fonalgombolyagba így hanyagoltam is.
Köszönöm srácok!
Sajna egyedül voltam de így legalább nem hajtott senki, próbálgattam és azt éreztem, hogy körről körre jobban meg. És nagyon élveztem, szóval nem most voltam Kakucson utoljára :)
Illetve tavasszal egy Chrobák Jani féle oktatás. Jó testtartással, jó íven kevésbé zavar be a lábtartó. Mondom ezt én, aki az 1000RR-en most csavarta ki a már rövidített pöcköket, mert térdelés mellett is húztam őket. Jó lenne hinni, hogy a fergeteges tempó miatt, de a valóság inkább a fent említett két paraméter tökéletlensége.
A következő lépcső az, hogy kiszereled a lábtartócsavarokat, messzire elhajítod, a térdkoptatót meg húzgálod az aszfalton.
(bár ez utóbbiról megoszlanak a vélemények, vannak gyors csávók a nemtérdelős fajtából is, mindenesetre szerintem a pályamotorozás valamennyire igényli ezt a testtartást, különösen sportmotoron)
Irigykedek! Vasárnap délután kimentünk, hogy egy haverom, aki idén kezdett motorozni még a tél előtt megszerezhesse első pályás tapasztalatait nyugodt tempóban Kakucson.
Sajnos olyan tömeg volt, hogy inába szállt a bátorsága, én meg teljesen megértettem. A túradobozos ETZ-stől a tuning robogón át Németh Balázsig (WSBK SSP) minden volt, és tömve volt a parkoló. Így Bátor Sir Robin módjára bátran elfutottunk.
Gondoltam leírom, hogy átnéztem a motort hátha érdekel valamint ha másnak később ilyen gondja lesz tudja mire vélni.
Benzincső, szűrő rendben. Benzin pumpa csatlakozásai rendben. Felhívtam unokatesómat. Mondta, hogy mielőtt végleg elromlott volna a benzinpumpája volt neki ilyen 1-szer- 2-szer hogy megállt a motor utána meg ment és azután nem sokkal végleg beállt a pumpa. Szóval valószínű nekem is az kezd tönkremenni a mociban.
Köszi :)
Vittem az új kamerát is, amint sikerül megvágnom a videókat, azokat is belinkelem ide.
Majd beszartam amikor leért a lábtartó egyszer :)
Sajna nem volt fotósom, a srác akit megkértem hogy csináljon képeket, csinált 2 videót... Abból fotóztam ki.
Így egy idő után nem is erőltetem a dolgot.
Max kihajolok vagy az említett stílusban a motor megy lejjebb mint én.
Hozzájátszik még az hogy én valahogy nem tudom megjegyezni mi mikor jön így készülni sem tudok rá.
Jellemző hogy úgy belegabalyodtam kakucsba mint kismacska a fonalgombolyagba így hanyagoltam is.