Egyébként csak a Bugyi utáni rész nagyon szar, ami aztán egy tanyacsoport után fokozódik.. de ahol elkeskenyedik az már teljesen jó (meg ott szép részeken is vezet)
igen erre. előzgettem a kamionokat és elmentem a lejáró mellett. Így nem a bányatavak fele mentem lacházának. mondom majd a következőnél lefordulok. És nem jött be :-)
Örömmel tudatom, hogy becses motorunkról szóló írásom megjelent a nívómagazin autó-motor rovatában.
Nem akartam író lenni, a cikknek külön története van, nem is ide szántam, de ahová (akinek) íródott, ott sajnos egyéb okok miatt nem jelent meg, de gondoltam ne vesszen kárba.
A cikkben ti is benne vagytok valamelyest, úgyhogy olvassátok szeretettel (ahogy íródott)
Voltam már kedvtelésből Tatárszentgyörgy felé is.. volt pár botrányos szakasz, ott csak 90-100zal tudtam menni, de alapvetően tetszett mert a forgalom az konkrétan nulla volt. De a Bugyi-Kunpeszér ezredrangút is szeretem.. már majdnem az összes kis úton ami van a Kiskunságban megtettem a Szeged-Budapest távot , feltéve ha nem jelentett több mint 50-60 km kerülőt az 5-ös vagy a 6-os úthoz képest.
Dabason Bugyi felé kellett volna fordulni jobbra, én meg balra mentem.
Tatárszentgyörgy, Ladánybene, Kerekegyháza aztán az 52-esre, Dunaföldvár felé. Tatárszentgyörgyön a sok újmagyar nézett, mint borjú az új kapura, én meg vártam, hogy mikor tűnik el alólam a motor....utána meg szétrázta az ülőgumóm az a jó minőségű aszfalt....közben elgondolkodtam rajta, hogy hanyagolni kéne az első féket...jó kis túra volt. Emilyen tapasztalatokkal gyarapodva elgondolkodtató, hogy milyen nehézségekkel kell szembenéznie Dipshitnek
Hétvégén valami gurulás van tervben valakinél BP-i indulással? Csatlakoznék, vadállatjóidő lesz!