Azért csak beindult ez a szerencsétlen.Az elején a kerregés a kicseszett kínai benzinpumpa kirobbanóan sikerült minőségét jelzi,megoldást majd találni kell rá.
Nem ártana valami hozzáértővel majd beállíttatni,télen.
Most ennyi.Megy.
F4-esen az első helyzetjelzőt hogy lehet kihúzni.
nehéz hozzáférni, nem is látom és nem akarom elszakítani a vezetéket.
Csak ki kell húzni, vagy el kell fordítani valamelyik irányba?
Forgalmi szerint épp két személy meg egy kicsi csomag lehetne de nekem a hátsó dobozba 10+ kg szokott lenni tanktáska széthúzva megtömve nyeregtáska két oldala megtömve bírja 2800+os km-t mentem így bírja csak fogy a gumi
Végülis lehet a földön is csak a testeket kell bekötni,kipufogóvízkör nem tudom mennyire elhagyható.Gyujtáskpcsoló is kéne az meg fixen a villahídban van.
Egy motor járatásához kell az ECU és a kábelközeg minimum meg egy akku.
Az ECU még nem lene akkora probléma de a kábelköteg kibontása csak ezért egy működő motoról...........senki nem fogja vállalni.
Kompressziót tudnánk mérni mert csak az önindítót kell hergelni hozzá.
Mást nemigen fog senki csinálni,csak ha van egy épp kiemelt blokkja és berakja a helyére a tiedet.
Nem ártana valami hozzáértővel majd beállíttatni,télen.
Most ennyi.Megy.
http://youtu.be/nELri_aVaGY