Nem szereztem egy blokkot és azt csinálgatom,hajtókar csapágyas de nekem van egy blokkom amin elszakadt a szelep és szétverte a dugót ebből szeretném átrakni a főtengelyt és érdekelt volna sérülhetett-e a hajtókar.Enyémnek semmi baja,kop-kop gyorsan le is kopogom :)
Inkább az összekötőn kellene variálni a dob annyira nem lényeg,max minnél rövidebbet kell feltenni minnél feljebb.
Kipufogós megoldja,lábtartót meg egy adapterrel is feljebb lehet rakni.
ez 900rr-é de tuti van vagy lehet csinálni 600f-re is.
Ha ennyire komolyan pályázol, akkor lehet érdemes egy régebbi-olcsóbb gépet (akár töröttet kevés pénzért) átalakítani és csak pályázni vele. Egyrészt nem félti az ember annyira, másrészt azt akkor alakíthatod kifejezetten pályára.
Egyébként mindig mondom, h legalább 4 motor kell.
1. pályázni
2. városba
3. terepre - crossozni
4. túrázni aszfalton, könnyű terepen
Ha még fokozni akarom, akkor a 4-est külön lehet választani 2 motorra.
Ez igaz, és egy rr-rel részemről annyi lenne a túrázásnak is. Bár idén a pályán több időt töltöttem, ezért is gondolkodom, hogy merre tovább..
Köszi a hozzászólásokat.
A Raptor, ill. Martin dobok merültek fel és talán KalterMoto lábtartót láttam F4i-n, van esetleg ezekkek tapasztalat?
Az euroringen mesélte az egyik pályabíró, hogy ezek a sport lábtartók nagyon ki vannak könnyítve, látott már letörni többet is, csak testsúky terheléstől..
Igyekszem én is kiülni minél jobban, hogy ne a motor dőljön. Nekem teljesen gyári a gép, kivettem a csavarokat a lábtartóból, most a kipufogó volt lent, egyszerre a lábtartó szélével. Egyrészt nem akarom szétkarcolni a gyári dobot, másrészt a múltkor kiemelte a motort, majdnem eldobtam.
Sajnálnám eladni, most egyszerre tudok vele 10 napos túrákra és pályára is menni, ezért hezitálok, hogy nekikezdjek-e néhány átalakításnak. Egy ovál dobbal, ill. sport lábtartóval talán ki lehetne tolni még a határokat..
Nalim8 kolléga elég sok pályázós képet rakott fel nem látom hogy zavarná a lábtartó vagy a kipufogó.
Attól függ hogy profi célra kell vagy csak hobbi örömforrásra.
Hát a sportdob se mindegy milyen, mert vkinek innen egy amcsi yoshimurája is leért emlékeim szerint.
Onnan tudom, h én is vettem egyet, sztán láttam neten eladót és megkérdeztem miiért akarja eladni.
milyen időket sikerült így menned a hringen? Pont ezek miatt tervezem lecserélni az F4-et. Vagy kezdhetem legyerélni a lábtartót, kipufogót sport változatra, aztán nem tudom mi lenne a következő.. S valószínűleg így sem lennék egy RR vagy gixxer közelében a dőlésszöggel..
Van esetleg egy ilyen kipufogós szaki, akit ajánlanátok?
Kipufogós megoldja,lábtartót meg egy adapterrel is feljebb lehet rakni.
ez 900rr-é de tuti van vagy lehet csinálni 600f-re is.
1. pályázni
2. városba
3. terepre - crossozni
4. túrázni aszfalton, könnyű terepen
Ha még fokozni akarom, akkor a 4-est külön lehet választani 2 motorra.
Aztán felébredek és belelóg a kezem.
Köszi a hozzászólásokat.
Az euroringen mesélte az egyik pályabíró, hogy ezek a sport lábtartók nagyon ki vannak könnyítve, látott már letörni többet is, csak testsúky terheléstől..
http://www.revzilla.com/produc...
Sajnálnám eladni, most egyszerre tudok vele 10 napos túrákra és pályára is menni, ezért hezitálok, hogy nekikezdjek-e néhány átalakításnak. Egy ovál dobbal, ill. sport lábtartóval talán ki lehetne tolni még a határokat..
Attól függ hogy profi célra kell vagy csak hobbi örömforrásra.
Onnan tudom, h én is vettem egyet, sztán láttam neten eladót és megkérdeztem miiért akarja eladni.
milyen időket sikerült így menned a hringen? Pont ezek miatt tervezem lecserélni az F4-et. Vagy kezdhetem legyerélni a lábtartót, kipufogót sport változatra, aztán nem tudom mi lenne a következő.. S valószínűleg így sem lennék egy RR vagy gixxer közelében a dőlésszöggel..
Üdv,
Zoli