Szelep hajlik először a dugó sérülése nélkül. Majd dugó is sérül nagyobb erobehatasnal. Hajtókar inkább akkor sérül hajlik ha a benzin befolyik a hengerbe.
Hungaroringen elől 120-km-ről érkezvén, tehát melegről leengedve 1,8 hátul 1,6-al mentem.....tök jó volt....még a bukógomba is elkopott a lábtartó és a kipufogó után....és nem, nem estem el :D
Michelin Pilot One gumi volt az FS-en ;)
Kell neki 1-2 kör, de utána faja :D
Befogtam az akkus fúrógépbe egy 3-as csavarhúzót amire előzőleg ráhúztam a szilikon gumi csövet és tapétázókéssel levágtam több gyűrűt nagyítószemüveggel, és a legszebbet beleraktam! Ennyi!
Szeretném úgy megcsinálni ahogy a nagykönyvben le van írva,2,8x1,6-os NBR O gyűrű lenne de nem viton és a plussz 0,5 mm miatt nem tudom elférne a helyén.Meg nem e eszi meg a benzin.
Itt találtam.
Michelin Pilot One gumi volt az FS-en ;)
Kell neki 1-2 kör, de utána faja :D
Gondolom Kakucson leengedik 2 bar körülire, nem???
elünk tarthat!!!!
de nem tudja valamelyikőtök fejből, hogy mennyi a gumik ajánlott nyomása hidegen?
Befogtam az akkus fúrógépbe egy 3-as csavarhúzót amire előzőleg ráhúztam a szilikon gumi csövet és tapétázókéssel levágtam több gyűrűt nagyítószemüveggel, és a legszebbet beleraktam! Ennyi!
De pont ezek nem kellenek,csak a gyűrű.
Kicsi a hely.
Itt találtam.
http://www.ktt.hu/?l=termekek&id=9