3 kemping volt egyenként 10 euró, a harmadik 15 de az tengerpart. Két apartman volt az eső miatt, mindkettőt 25/főre alkudtuk.
Nem ismertem az olasz rendszert és egyer egy nem őnkiszolgáló kúton tankoltam (magamnak) és a disznaja elkért 25 eurót...
Cseréld ki mind a kettőt, nem egy nagy pénz, lehet vhol vmelyik kontakthibás. Ha mégsem az a baj, akkor lesz tartalékod.
Rendőrök nem basztattak sehol titeket?
Glockner mindenhogy tetszett (kanyarok,látvány) Stelvio is gyönyörű, de az észak-keleti oldalon kicsit fárasztó a negyvenakárhány hegyes visszafordító. A másik oldala már csapatósabb. Volt olaszban egy fasza hágó ezer kanyarral, az volt az egyik legjobb. Meg voltunk Szlovéniába azon a hegyen amiről neked is van videód (alagútból kifele kővel kirakott vízátfolyás)
Bővebben.
Amúgy nem,ha kedden meg el a dog Kakucs,amúgy hónap végén felcsaladilag tekerek egyet a 8-ason,meg Visontán megnezem,augusztusra mariqzell,amúgy meg gyujtogetek,semmi nagyivu.
Sziasztok!
Túrán az F4-esem elkezdte azt csinálni, hogy néha égett a hátsó helyzetjelző, néha nem. Néha csak az egyik, néha egyik sem. A hátsó féklámpa működik. Úgy látom ugyan az a 2 izzó felel mindkettőért. Most egyáltalán ne még a helyzetjelző. Hogy lehet ez?
Egyébként most megnéztem a gyárit, ami benne volt 24e km-ig, visszatekertem csavihúzóval, elengedtem, hát nem vmi acélosan pattan vissza. Inkább vhogy úgy megy vissza, mint a farkam, mikor áll fel, már amikor feláll.
Hát beírtam keresőbe és van akinek 4-5000 km-et ment csak el a feszítő...
A 7.800-al vettem első tulajtól 2,5 évesen, szervizkönyvvel, itthoni kereskedésből vette a srác újonnan. 90%, h nincs visszatekerve, vagy ha igen akkor is minimálisan, annak meg nem sok értelme lenne.
Asszem vmikor visszadobom bele az eredetit, amit még a gyárban raktad bele, ha akkor is szól, akkor más lesz a gond, de szerintem sanszos, h feszítő.
Na kíváncsiságból elővettem a papírját a feszítőnek, amire ki lett cserélve. Eredeti Honda Motor Co., Made in Japan. Szóval szarok a ferdeszeműek szájába.
Vagy a másik lehetőség hogy nem 40e van a motorba hacsak nem újonnan lett véve és a lánc van annyira megnyúlva hogy most kezdett szólni és a feszítő meg teljesen kinn van már azt meg lehetne még nézni hogy a feszítőt lerögzíteni most így ahogy van kivenni és megnézni hol tart ha nagyon kinn van akkor tuti hogy a lánc van megnyúlva
Ezek szerint 2 szál van az égőkben?
Nem ismertem az olasz rendszert és egyer egy nem őnkiszolgáló kúton tankoltam (magamnak) és a disznaja elkért 25 eurót...
Rendőrök nem basztattak sehol titeket?
Amúgy nem,ha kedden meg el a dog Kakucs,amúgy hónap végén felcsaladilag tekerek egyet a 8-ason,meg Visontán megnezem,augusztusra mariqzell,amúgy meg gyujtogetek,semmi nagyivu.
Milyen volt?
Túrán az F4-esem elkezdte azt csinálni, hogy néha égett a hátsó helyzetjelző, néha nem. Néha csak az egyik, néha egyik sem. A hátsó féklámpa működik. Úgy látom ugyan az a 2 izzó felel mindkettőért. Most egyáltalán ne még a helyzetjelző. Hogy lehet ez?
Akkor inkább má a gázkarral megoldom a morgást.
A 7.800-al vettem első tulajtól 2,5 évesen, szervizkönyvvel, itthoni kereskedésből vette a srác újonnan. 90%, h nincs visszatekerve, vagy ha igen akkor is minimálisan, annak meg nem sok értelme lenne.
Asszem vmikor visszadobom bele az eredetit, amit még a gyárban raktad bele, ha akkor is szól, akkor más lesz a gond, de szerintem sanszos, h feszítő.
Na kíváncsiságból elővettem a papírját a feszítőnek, amire ki lett cserélve. Eredeti Honda Motor Co., Made in Japan. Szóval szarok a ferdeszeműek szájába.