Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nem olyan családból származok!
A csapatos a Giau lehetett,akkor a kemping az sanszos ilyen áron.
Ég mindkettő fékezéskor, csak alapból helyzetjelzőként nem.
Ezek szerint 2 szál van az égőkben?
És hány sátrat gyilkoltál le??
3 kemping volt egyenként 10 euró, a harmadik 15 de az tengerpart. Két apartman volt az eső miatt, mindkettőt 25/főre alkudtuk.
Nem ismertem az olasz rendszert és egyer egy nem őnkiszolgáló kúton tankoltam (magamnak) és a disznaja elkért 25 eurót...
Cseréld ki mind a kettőt, nem egy nagy pénz, lehet vhol vmelyik kontakthibás. Ha mégsem az a baj, akkor lesz tartalékod.
Rendőrök nem basztattak sehol titeket?
Glockner mindenhogy tetszett (kanyarok,látvány) Stelvio is gyönyörű, de az észak-keleti oldalon kicsit fárasztó a negyvenakárhány hegyes visszafordító. A másik oldala már csapatósabb. Volt olaszban egy fasza hágó ezer kanyarral, az volt az egyik legjobb. Meg voltunk Szlovéniába azon a hegyen amiről neked is van videód (alagútból kifele kővel kirakott vízátfolyás)
Bővebben.
Amúgy nem,ha kedden meg el a dog Kakucs,amúgy hónap végén felcsaladilag tekerek egyet a 8-ason,meg Visontán megnezem,augusztusra mariqzell,amúgy meg gyujtogetek,semmi nagyivu.
Fasza volt. Ti nem indultatok el sehova?
Uhy hogy motorgyilkos vagy.
Milyen volt?
Sziasztok!
Túrán az F4-esem elkezdte azt csinálni, hogy néha égett a hátsó helyzetjelző, néha nem. Néha csak az egyik, néha egyik sem. A hátsó féklámpa működik. Úgy látom ugyan az a 2 izzó felel mindkettőért. Most egyáltalán ne még a helyzetjelző. Hogy lehet ez?
cbr 600 f4 gyári kipu eladó ha valakit érdekel,
Had morogjon,nem ijedek be.
nem a kuplung morog,a csapágy
ja látom már a manualt
Sziasztok!A suberből a tűt hogy birom kivenni?
Egyébként most megnéztem a gyárit, ami benne volt 24e km-ig, visszatekertem csavihúzóval, elengedtem, hát nem vmi acélosan pattan vissza. Inkább vhogy úgy megy vissza, mint a farkam, mikor áll fel, már amikor feláll.
Faszom, majd befújom WD-40-el.
Hülye honda,nekem morog a kuplung,behúzom nem morog.
Akkor inkább má a gázkarral megoldom a morgást.
Tetszett egyszer a srác azt mondja, ők már vágtak is a rugóból, mégis még mindig szól
Ne kínlódj, nekem se ment 8 ezret, már csere volt. Tizenpárezer múlva újra szólt... Van ilyen
Mondtam már hogy tömd ki fűrészporral.
Hát beírtam keresőbe és van akinek 4-5000 km-et ment csak el a feszítő...

A 7.800-al vettem első tulajtól 2,5 évesen, szervizkönyvvel, itthoni kereskedésből vette a srác újonnan. 90%, h nincs visszatekerve, vagy ha igen akkor is minimálisan, annak meg nem sok értelme lenne.

Asszem vmikor visszadobom bele az eredetit, amit még a gyárban raktad bele, ha akkor is szól, akkor más lesz a gond, de szerintem sanszos, h feszítő.

Na kíváncsiságból elővettem a papírját a feszítőnek, amire ki lett cserélve. Eredeti Honda Motor Co., Made in Japan. Szóval szarok a ferdeszeműek szájába.
Vagy a másik lehetőség hogy nem 40e van a motorba hacsak nem újonnan lett véve és a lánc van annyira megnyúlva hogy most kezdett szólni és a feszítő meg teljesen kinn van már azt meg lehetne még nézni hogy a feszítőt lerögzíteni most így ahogy van kivenni és megnézni hol tart ha nagyon kinn van akkor tuti hogy a lánc van megnyúlva