Akkor ha leellenőriztem hogy tényleg tölt e az bAC nem lesz gond többet?
Ki akarok zárni mindent ami gondot okozhat,AC új igaz kínai,karbit kipucoltam mert sok a rozsda.
Nem volt kellemes 2 órát várni mentésre mert tekitanknál mintha kifogyott volna a benzin és kaput.
Mondjuk nagy videórajongó vagyok, Mivel az írást még máig nem tudom kibogozni.
A szervízmanuál és RC51 nagyon sokat segített.
Igaz mákostésztát nem tudok enni róla de akar a fene ha működik.
Valaki esetleg el tudná mondani hogy mi kapcsolja be/ki a benzinszivattyút F3-nál?
Mármint ja gyujtásra rakom nem megy,önindítóra indul de mikor az úszóház televan tűszelep lezár mi állítja le?
Nincs elektromos kapcsolat köztük.
Amúgy bevált az hogy elvittem a karbikat szimmeringeshez és rápróbálva az összes átvezető O gyűrűt kiválasztottuk melyik a jó hozzá.Így 2x15+34 euro helyett 750 forint lett a két vákum összekötőhöz,a nagy csőhöz középre,a benzin T elágazóihoz meg a vízkör elosztóihoz a tömítések.
Mondjuk ezt a vízkört nem igazán tudom minek, a két két karbi közé van beszúrva két két elosztócsőr,at egyikbe bemegy,a másikból azonnal kijön a víz mert vak a karbiban lévő furat majd át a másik elosztóhoz ott is vak furat a karbiba és kijön megy a hűtőkörbe vissza.Mi értelme hogy csak egy-egy ponton a szívócsonknál ér hozzá a víz a karbikhoz azt el nem tudom képzelni.
Na mindegy a karbi lenyomáspróbázva,1,5 órát lógott 10 liter benzinre kötve és nuku szivárgás.
Hát nyilván nem oldaldobozzal koptatom le a majrécsíkot :D ...de eddig semmi probléma nem volt... A Pécs mellett lakom...a Mecsek köztünk van..és a szerpentinen sosem ért még le a doboz
Az egész konzol összesen 8000Ft-be került... 1000Ft volt a 4 méter 16-os 2mm-s falvastagságú cső...valamint 7000Ft volt a 2 dobozhoz a gyári Givi doboztartó pöcök (amire ráül) és amibe belecsatolódik
Köszi! Faterral dobtuk össze ketten. Nem nagy kunszt...igazából csak amire ráfekszik az a nagyobb kaland. Nekünk nem volt csőhajlítónk...de szépen összehoztuk....
Szia, én sem idegenkednék az oldaldobozoktól! Nagyon királyul meg lehet csinálni. Jól pakolható. Nem cseszi szét a fényezést. Okos megoldás. Egyszer kell beruházni!
Gond meg lesz e ? Csak eszre veszed ha megáll.
Ki akarok zárni mindent ami gondot okozhat,AC új igaz kínai,karbit kipucoltam mert sok a rozsda.
Nem volt kellemes 2 órát várni mentésre mert tekitanknál mintha kifogyott volna a benzin és kaput.
A tankon van egy manuális csap onnan szűrő-ac stb.
http://youtu.be/kiBoQ7GDdF8
Egy membrános vacak amit egy tetoválógépszerű primitív mágneses bizgere mozgat.
A szervízmanuál és RC51 nagyon sokat segített.
Igaz mákostésztát nem tudok enni róla de akar a fene ha működik.
Szép munka!
Mármint ja gyujtásra rakom nem megy,önindítóra indul de mikor az úszóház televan tűszelep lezár mi állítja le?
Nincs elektromos kapcsolat köztük.
Amúgy bevált az hogy elvittem a karbikat szimmeringeshez és rápróbálva az összes átvezető O gyűrűt kiválasztottuk melyik a jó hozzá.Így 2x15+34 euro helyett 750 forint lett a két vákum összekötőhöz,a nagy csőhöz középre,a benzin T elágazóihoz meg a vízkör elosztóihoz a tömítések.
Mondjuk ezt a vízkört nem igazán tudom minek, a két két karbi közé van beszúrva két két elosztócsőr,at egyikbe bemegy,a másikból azonnal kijön a víz mert vak a karbiban lévő furat majd át a másik elosztóhoz ott is vak furat a karbiba és kijön megy a hűtőkörbe vissza.Mi értelme hogy csak egy-egy ponton a szívócsonknál ér hozzá a víz a karbikhoz azt el nem tudom képzelni.
Na mindegy a karbi lenyomáspróbázva,1,5 órát lógott 10 liter benzinre kötve és nuku szivárgás.