Kivettem a blokkot ,valószínű berohadt a dugója a hengerbe,meg sem moccan,levettem a szelepfedelet gyönyörű belülről vezérmű hibátlan,bontás lesz belőle ,
Hali Hölgyek és Urak! Eladó lett a kifogástalan esztétikai és motorikus állapotban lévő vasam. Sok extrával és a lecserélt gyári alkatrészeivel, és egy ajándék tanktáskával. 63 ezer km van a vasban most tavasszal meg lett rajta csináltatva a 60 ezres szerviz. Nagy becsben tartott és hozzáértő kezekben lévő motorról van szó, aki ismer és látta már a motort az megerősítheti mindezt. Ha valakit érdekel és további kérdései lennének az adatlapomon talál elérhetőséget. Irányár 770 ezer jó Magyar forint, esetleg csere CRF 250M-re.
Sziasztok. Egy kis segítséget kérnék tőlletek, hogy 600f4i kormány nagasításánál valóban minden esetben kell a fejidomból s a plexiből vágni? Segítsèget elöre is köszi
Ha valaki tud esetleg oldaltámaszt, vevő vagyok rá!! :D
Még annyi, hogy jó markolatot (gyári lenne a legjobb), hol tudok venni?
Neten nemnagyon találtam.
Lőttem pár fotót a gépről, miután vissza lett emelve az ültetésből.
Oldalsztenderen elég neccesen bedől, ahogy látom vágtak belőle...3. képen látszik a felső részen..
Szerintetek?
Még annyi, hogy jó markolatot (gyári lenne a legjobb), hol tudok venni?
Neten nemnagyon találtam.
Kompresszio van benne?
F2-F3 hűtőt beszámolok a blokkba
Oldalsztenderen elég neccesen bedől, ahogy látom vágtak belőle...3. képen látszik a felső részen..
Szerintetek?