A 2,8 mm a belső átmérője? Mert ha nem tudsz szerezni akkor szilikongumi szigetelésű 4 négyzetmilliméteres vezeték szigeteléséből levágsz egy keskeny karikát és azt tedd bele .
Nos beérkezett a karbi felújító készlet,a legtöbbje stimmel de a pilot csavar alatti picike O gyűrű helyett egy duplavastag nagobb átmérőjű vackot találtam.
Létezik valahol ez az RC51 által említett 2.8 mm x 1.1mm -es O gyűrű vagy csak a csavarral együtt készletben?
Kérdés, hogy milyen a hengerek állapota kompresszió ügyileg nem-e ügyes szakik ezzel kompenzáltak valamit. Ha mindent jónak találsz tedd a két nagyobbat középre hagy hűtse a belső hengereket a dúsabb keverék.
Nem voltak a csavarok kitergetve.
Amógy ja,vagy sok a szake mert az 1-2-es 138-as a 3-4 meg 140-es.
Kérdés hogy miaf....ért és hogy visszarendezzem gyárifélére vagy ugyanúgy menjen vissza.
Kellemesen csalódtam az osztrák rendőrökben. Második napon csúszásban voltunk az előző napi eső miatt. Siettünk a Glocknerre...az elől menő srácot kiintette a rendőr. Csak ey 50 métert szaladt túl, a rendőr sík idegnek tűnt...
Végül barátságosra váltottak és az 50-es helyett egy 20-as büntit adtak a srácnak.Velünk nem is foglalkoztak.
Egyébként 127 volt 90 helyett.
Létezik valahol ez az RC51 által említett 2.8 mm x 1.1mm -es O gyűrű vagy csak a csavarral együtt készletben?
Amógy ja,vagy sok a szake mert az 1-2-es 138-as a 3-4 meg 140-es.
Kérdés hogy miaf....ért és hogy visszarendezzem gyárifélére vagy ugyanúgy menjen vissza.
de akkor nekem mért 140-es?
140 és 40s.
Meg valami amőbaszerű rajz előttük de az akár márkajel is lehet.
Csak mert tele a pupom vele.
Ilyen: http://www.homasita.hu/product/3563
Végül barátságosra váltottak és az 50-es helyett egy 20-as büntit adtak a srácnak.Velünk nem is foglalkoztak.
Egyébként 127 volt 90 helyett.