Szia,
én ezt a táskát használom: https://www.louis.at/artikel/m...
Viszont ha rendszeresen jársz túrákra szerintem is érdemes dobozokra beruházni, egyszerűbb fel és leszedni, vízálló, stb.
Részemről inkább a két oldaldobozt preferálnám, de ahhoz csak egyedileg gyártott konzolok vannak, egyelőre nem láttam ilyet a piacon.
A szövet nyilván koptatja a fényezést, ezt széles "duct tape" ragasztóval oldom meg.. A táskáról a képeim között találsz egy fotót.
A hangsúly nekem is inkább az illeszkedésen van.
Dobozt nem akarok, de kell valami könnyen nyitható tároló is, az utasülésre fel gumipókozott nagy táska mellett.
A túrán minden nap át kellett jól gondolni hogy mit préselek be a tanktáskába aznapra, aztán már kanyarodni is alig bírtam, annyira feltornyosult.
Szerintem mindegyik összecseszi a fényezést. Ha többnaposat túrázunk és utasülésre felpókozom a tanktáskát, akkor a pók és a idom közé mindig rakok szivacsot v. rongyot, h ne csessze szét. Akármennyire feszes a gumipók v. a heveder, vmennyit akkor is mozog és persze bassza a fényezést.
Szóval szerintem sokkal fontosabb, h mennyire illeszkedik a motor alakjához, kipufogónál hogy helyezkedik stb.
Sziasztok!
Valaki használ oldaltáskákat F4-en?
Számít hogy milyet veszek, vagy bármelyiket fel lehet úgy rakni hogy elfér, rögzíthető és nem cseszi össze a fényezést?
Én ezzel szemezek: http://www.darazsgarazs.hu/ter...
Van valakinek tapasztalata vele?
Sziasztok!
A múlt héten ismét beléptem a motorosok táborába 10 év kihagyás után! Azonban a vásárolt PC41-hez nincs meg a magyar nyelvű használati útmutató! Tudna esetleg valaki segíteni, hogy honnan tudnám esetleg letölteni!
Mivel még nem tapasztaltam az érdekelne
ha fogyóban van a benzin akkor a motor elkezd rángatni?
ekkor tehetem át Tartalékra?
ezzel kb mennyi km tehető meg??
Lesz a fenét.
Csak egy honda f3.
Jóllakott napközis.De annak csillagos ötös.
Legalább elvagyok,úgy látszik az angol kussol már egy ideje.(kopp,kopp,kopp)
Hát ilyen ez a popszakma, ha 1x vmi régi dolgot szétszedsz, akkor tuti minden gumi-műanyag stb. széthullik-eltörik, de a végén ha már kicseréltél mindent lesz egy fasza új géped.
Igazából vidámság van,ez a honda fene egy dög,de megoldom az biztos.
4,5,6-os alkatrészen lévő gyűrűk duplán mert két oldali a szemét és a 7-es.
Mindenhol csak set-ek,O gyűrűs mondta vigyem a fémhulladékot és kitotózzák.Lehet az lesz mert szettenként 15-34 euro.
De porladnak mint az állat.Öreg ló.
Lehet lelövöm.
Nya karburátor összeszerelés saga új fejezet.
Sikerült kiizzadni egy hasonló méretet pilothoz,2,5x1,2-es.Ha jó akkor hurrá ha nem akkor vissza a kiindulásiponthoz.
Nyomáspróbáztam...................ééééééés naná hogy KB az összes 20 éves csatlakozó O gyűrű szément a két T elágazásban a bentin csöveknél,a víz kör 8 gyáráje és a vákum rendszer 4 kicsi 2 nagyobbja is csere,szedhettem 4 felé ezt az istenátka kramacot.
Van valami oldal ahol ennek a szar keihini karbinak felsorolják a méreteit az összes kibaszott gumigyűrűnek vagy érdemesebb a hondától rendelni A-B-C settet vagy mi a rákot?
Simán,de bármilyen márkáju félszintetikus 10w40-es olajat beletehetsz aminek ismered a kilétét és nem egy mexikói tortillagyár ugrik bele.
Fórumon ha megkérdezel 10 embert 12 féle olajtippet fogsz kapni és mind meggyőző hittel érvel hogy a másik tippje szar az övé a jó.
én ezt a táskát használom: https://www.louis.at/artikel/m...
Viszont ha rendszeresen jársz túrákra szerintem is érdemes dobozokra beruházni, egyszerűbb fel és leszedni, vízálló, stb.
Részemről inkább a két oldaldobozt preferálnám, de ahhoz csak egyedileg gyártott konzolok vannak, egyelőre nem láttam ilyet a piacon.
A szövet nyilván koptatja a fényezést, ezt széles "duct tape" ragasztóval oldom meg.. A táskáról a képeim között találsz egy fotót.