Nem is mentem hozzá többet, hülye voltam, h egyáltalán odaadtam neki az új feszítőt.
Szinte biztos vagyok benne, h feszítő, csak nem akarom még elhinni, h csak 16e km-et ment el., pedig rendesen japánból jött az alkatrész. Nem szoktam tépni neki, nem pályázok vele, nincs egykerék stb. Szóval baszódjanak meg a japók is, már többször írtam, h nem is értem miért nem találtak már ki vmi normális feszítőt e helyett a fosch helyett. Persze értem, cserélgesd szorgalmasan és vegyél minél több alkatrészt.
Amúgy meg ha nem volt baja mért kellett hozzányúlni ránézésre nem is értem hogy lehetett megmondani hogy rossz vagy hogy már nem sok km van a feszítőnek hátra
Egyénként a patron cseréhez mért kéne szétbontani csak a tankot a jobb oldali idomot meg a légszűrő boxot kell levenni és ki is lehet cserélni nem egy nagy történet
Persze hogy elhallgat ha behúzod a kuplungot mert visszaesik alapjáratra ott nekem se zörgött csak 4-5e között de ott rendesen mindegy volt hogy húztam neki vagy motor fékeztem ott szolt becsülettel én ha jól emlékszem 28e-nél cseréltem a hondától rendeltem most 75e meg egy kicsi van a motorba de még semmi baja
Japán a cucc, persze attól még gyárthatták Kínában. A kuplungnak szerintem semmi baja. No majd lehet megmutatom vmi szerelőnek, aki tv-ben látott már hasonlót.
Nem tartom valószínűnek, csak abban az esetben ha azt a láncfeszítőt Kínában gyártották!! Írod, hogy ha behúzod a kuplungot akkor elhallgat, akkor szerintem a kuplung körül keresgélj. Legalább is ez a valószínű!
Embörök, létezik, h 16e km alatt megadta magát a vez.láncfeszítő??? Még 2011-ben lett cserélve 24e km-nél, akkor nem szólt, mivel előre megvettem és szelepállítás volt (motor szétszed) a szerelő kicserélte, mondván, h lehet pár ezer km után kéne cserélni és akkor lehet megint szétbontani. Most van benne 40e km és főleg motorféknél 3-5 környékén eléggé olyasmi hangja van. Behúzom kuplungot, akkor elhallgat. Most leszedtem az oldalidomokat, mert azt hittem, h azok rezonálnak bizonyos fordulaton vhol, de így közelről meghallgatva, pont a vez.lánc felöl jön.
A fasz kivan, ha tényleg az, akkor tuti manuális fog belemenni, vagy visszarakom az eredeti gyárit.
Nincs. Én gondolkodtam anno rajta, de elég drága volt emlékeim szerint és a felfogatása se volt vmi túl jó megoldással, de régen volt, már nem emléxem a részletekre.
Cheapcycleparts.com . Itt találsz microfilm ethellre20@yahoo.com. vagy bikebandit.com
A videon úgynevezett white trash , redneck hallható. Az ilyenek után javitok sokkszor.
Szinte biztos vagyok benne, h feszítő, csak nem akarom még elhinni, h csak 16e km-et ment el., pedig rendesen japánból jött az alkatrész. Nem szoktam tépni neki, nem pályázok vele, nincs egykerék stb. Szóval baszódjanak meg a japók is, már többször írtam, h nem is értem miért nem találtak már ki vmi normális feszítőt e helyett a fosch helyett. Persze értem, cserélgesd szorgalmasan és vegyél minél több alkatrészt.
Lehet érdemes kipróbálni a manuálisat.
Egyénként a patron cseréhez mért kéne szétbontani csak a tankot a jobb oldali idomot meg a légszűrő boxot kell levenni és ki is lehet cserélni nem egy nagy történet
A fasz kivan, ha tényleg az, akkor tuti manuális fog belemenni, vagy visszarakom az eredeti gyárit.
Köszönöm!
Remélem Ataaa már szeli a habokat az olasz hegyekben.
Cbr 600 F4i-n, gyárilag van kormány lengés csillapító? Vagy esetleg, ha nincs, javasolt-e az utólagos felszerelése?
Az úszóház alján a leeresztő csavar O gyűrűje lehet.
A videon úgynevezett white trash , redneck hallható. Az ilyenek után javitok sokkszor.
Na majd kiötlöm.