Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hát mindenesetre érdekes mivel mondom az én feszítőmbe már 45e felett van és lekopogom még semmi baja
Nem is mentem hozzá többet, hülye voltam, h egyáltalán odaadtam neki az új feszítőt.
Szinte biztos vagyok benne, h feszítő, csak nem akarom még elhinni, h csak 16e km-et ment el., pedig rendesen japánból jött az alkatrész. Nem szoktam tépni neki, nem pályázok vele, nincs egykerék stb. Szóval baszódjanak meg a japók is, már többször írtam, h nem is értem miért nem találtak már ki vmi normális feszítőt e helyett a fosch helyett. Persze értem, cserélgesd szorgalmasan és vegyél minél több alkatrészt.

Lehet érdemes kipróbálni a manuálisat.
Amúgy meg ha nem volt baja mért kellett hozzányúlni ránézésre nem is értem hogy lehetett megmondani hogy rossz vagy hogy már nem sok km van a feszítőnek hátra
Egyénként a patron cseréhez mért kéne szétbontani csak a tankot a jobb oldali idomot meg a légszűrő boxot kell levenni és ki is lehet cserélni nem egy nagy történet
Persze hogy elhallgat ha behúzod a kuplungot mert visszaesik alapjáratra ott nekem se zörgött csak 4-5e között de ott rendesen mindegy volt hogy húztam neki vagy motor fékeztem ott szolt becsülettel én ha jól emlékszem 28e-nél cseréltem a hondától rendeltem most 75e meg egy kicsi van a motorba de még semmi baja
Japán a cucc, persze attól még gyárthatták Kínában. A kuplungnak szerintem semmi baja. No majd lehet megmutatom vmi szerelőnek, aki tv-ben látott már hasonlót.
Tomi ki belül fureszporral.
Nem tartom valószínűnek, csak abban az esetben ha azt a láncfeszítőt Kínában gyártották!! Írod, hogy ha behúzod a kuplungot akkor elhallgat, akkor szerintem a kuplung körül keresgélj. Legalább is ez a valószínű!
Embörök, létezik, h 16e km alatt megadta magát a vez.láncfeszítő??? Még 2011-ben lett cserélve 24e km-nél, akkor nem szólt, mivel előre megvettem és szelepállítás volt (motor szétszed) a szerelő kicserélte, mondván, h lehet pár ezer km után kéne cserélni és akkor lehet megint szétbontani. Most van benne 40e km és főleg motorféknél 3-5 környékén eléggé olyasmi hangja van. Behúzom kuplungot, akkor elhallgat. Most leszedtem az oldalidomokat, mert azt hittem, h azok rezonálnak bizonyos fordulaton vhol, de így közelről meghallgatva, pont a vez.lánc felöl jön.

A fasz kivan, ha tényleg az, akkor tuti manuális fog belemenni, vagy visszarakom az eredeti gyárit.
Ne hergeld.
Most írtam neki a GS-en.
Alapból nem, ha minden rendben a gumival és a futóművel, mondjuk hullámos kanyarban azért fogni kell a kormányt, de melyiknél nem.
Ezek szerint egy ilyen paripa, nem a kormány csapkodós fajtából származik.
Köszönöm!
A válaszokat, előre is köszönöm!
Szükséges?

Remélem Ataaa már szeli a habokat az olasz hegyekben.
Nincs. Én gondolkodtam anno rajta, de elég drága volt emlékeim szerint és a felfogatása se volt vmi túl jó megoldással, de régen volt, már nem emléxem a részletekre.
2003-2007 közötti modellekre értem.
Hello Urak!
Cbr 600 F4i-n, gyárilag van kormány lengés csillapító? Vagy esetleg, ha nincs, javasolt-e az utólagos felszerelése?
És megvan a kis szemét. Kösziiiiii.
Az úszóház alján a leeresztő csavar O gyűrűje lehet.
Cheapcycleparts.com . Itt találsz microfilm ethellre20@yahoo.com. vagy bikebandit.com
A videon úgynevezett white trash , redneck hallható. Az ilyenek után javitok sokkszor.
No meg a fogalmazásgátlásról is!
Jó h nem csaj csinálta pucolást, mert akkor valszeg a hüvelygombáról is többet megtudtál volna.
Itt O gyűrűt nem látok csak hogy gondja van a körömvágással és a kád felett mossa a karbit.
Na majd kiötlöm.
Itt vannak videok, de én végig nem nézem helyetted.
De csak láma vagyok és többszörire se találom.