Stabilan rögzítsd a motor elejét. Aztán a motor hátulját kell megemelned de úgy hogy nem a lengővillánál. Lehet a blokk alatt, lehet egy acelrud at dugva a lengovilla tengelyen 2 bakon. Innen már egyszerű a kutyacsontokat kicseréled. Legyen segitseged!
Szevasztok!
3 napja vagyok tulajdonosa ennek a 2003-mas 16.000km-es Hondának, amit egy hölgy tulajtól sikerült megszerezni.
Mivel ő alacsony, ezért leültette annó, és én szeretném visszaalakítani.
Megkaptam a gyári "csontokat". Tanácsot kérnék a visszalakaításhoz, hogy itthon meg lehetne-e oldani, és hogyan.
A 3 csavart ki és ezt meg be, gondolom én.. Köszi előre!
Gondolod, hogy nem szedtem szét
Van benn egy menetes orsó az meg az ellendarabja amibe forog az van rommá kopva és lötyög egyik a másikba mit az állat meg a spirálrugó is el van gyengülve anno raktam fel ide képeket is szétszedve
Nem feltétlen nekem is még csak félúton volt a feszítő mikor cseréltem mégis zörgött a lánc, szétkopik maga a feszítő meg elgyengül benn a rugó és emiatt hiába van még feszítési lehetősége nem tudja feszesen tartani a láncot
Ki kell venni a feszítőt rögzített állapotban, hogy lásd mennyit tud még feszíteni. Mikor kivetted a helyéről kiveszed belőle a rögzítőt is, látni fogod mennyit jön még kifelé.
Ha van még feszítési lehetőség, felhúzva összerakod, elcsettinted és jó lesz.
Mikor a feszítő már teljesen kint van, a lánc már annyira megnyúlt, hogy cserés lesz.
Állítólag típushiba, hogy a hibás vezérműlánc feszítő miatt zörgő hang jön a motorról. Nem találtam, ezért kérdezem, tud valaki olyan videót linkelni, amin hallani lehet, hogy milyen csörgésről van szó? Az én 2006-os CBR-emen nagyon alacsony, 2000-3000-es fordulatszám között mintha csörgő hangot hallanék. Utána vagy megszűnik, vagy nem hallom a kipuf miatt.
Nekem a kicsi ebay-es van. Műszerfal bal felső részébe a mélyedésbe a plexi mögé van felrakva. Áramot valahonnan a műszerfalból kap így le lehet venni a mérővel együtt.
3 napja vagyok tulajdonosa ennek a 2003-mas 16.000km-es Hondának, amit egy hölgy tulajtól sikerült megszerezni.
Mivel ő alacsony, ezért leültette annó, és én szeretném visszaalakítani.
Megkaptam a gyári "csontokat". Tanácsot kérnék a visszalakaításhoz, hogy itthon meg lehetne-e oldani, és hogyan.
A 3 csavart ki és ezt meg be, gondolom én.. Köszi előre!
Van benn egy menetes orsó az meg az ellendarabja amibe forog az van rommá kopva és lötyög egyik a másikba mit az állat meg a spirálrugó is el van gyengülve anno raktam fel ide képeket is szétszedve
Ha van még feszítési lehetőség, felhúzva összerakod, elcsettinted és jó lesz.
Mikor a feszítő már teljesen kint van, a lánc már annyira megnyúlt, hogy cserés lesz.
https://www.facebook.com/29970...
Hát idővel azért érdemes, ha már nem csak 1 bizonyos fordulaton szól v. ha már alapjáraton is csörög.
Mikor kell ezt cseréltetni amúgy, vagyis mikor érdemes? Ha már 4-5 ezres fordulatszámnál is hallom? Vagy azonnal?
De itt is van:
http://youtu.be/iRR6xwkWnZM
http://youtu.be/RZJW3KQ-AG4
Állítólag típushiba, hogy a hibás vezérműlánc feszítő miatt zörgő hang jön a motorról. Nem találtam, ezért kérdezem, tud valaki olyan videót linkelni, amin hallani lehet, hogy milyen csörgésről van szó? Az én 2006-os CBR-emen nagyon alacsony, 2000-3000-es fordulatszám között mintha csörgő hangot hallanék. Utána vagy megszűnik, vagy nem hallom a kipuf miatt.
Millió van fent.