Igazán szép a géped!
Köszi az ötletet.
Tetszik a ledes tükör, csak lehet nem fog bele férni a keretbe.
Sok a kis apróság, amivel majdnem 800ba benne lesz a gép.
index, plexi, két oldalsó idomot feketére fújom, felnit is kipofozom, cnc fék-kuplung kar, ledes hátsó lámpa
Ha még belefér akkor jön egy tükör is.
Ilyen, vagy ettől jobb teljesítmény szintű olaj kell a tiédbe. (szerintem az összes ma kapható nem noname olaj tudja ezt a szintet)
10W40
Én motul 5100-at szoktam bele rakni.
Idén a 3. olajcserémre készülök, pedig még csak 1500 at mentem kb Jó kis szezon eddig
Nekem is füstös index van, alapból nem olyan nagy gond, de tény, hogy nem olyan feltűnő. Egy ledes irányjelzős visszapillantóval kiegészítve már teljesen rendben van. Nyilván ezután magától adódott, hogy a hátsó brutálindexnek sincs maradása, oda is lehet kapni nagyon szép féklámpába integráltat.
Igazság szerint ott van ilyen közelségben egymással a két folyadék. Szerelőre, szervizre gondoltam, hogy hátha emlékeznek. Elvileg holnap meglesznek a tömítések!
Valami hűtőből ment ki neki a tömítés. Biztosan az olajhűtő volt most már hogy így mondod. Az a baj , hogy ennek már lassan 2 éve megvétel után volt szervizen a motorom így nem tudok utánakérdezni, mert a motor tulaját nem ismerem a szerelő meg nem hiszem, hogy emlékszik már erre.
Igen, az ugyanazzal a blokkal van szerelve, azt hiszem csak a karbik mérete kisebb.
Nem tudnál majd utánakérdezni, hogy konkrétan mi is volt a gond? Lehet tippet adna nekem is, ha mégsem az olajhűtő adta meg magát.
A vízpumpánál nem láttam semmilyen elváltozást, megfolyást, nyomot, így kizárásos alapon szedtem szét a hűtőt...
Lehetséges sőt szinte biztos, hogy ennyi a probléma. Mikor szervizre vittem a motoromat volt ott 1 Hornet amiben elvileg ugye ugyan az a blokk mint a tiedben. Annál is víz volt az olajban és kiderült, hogy valami tömítés szállt el (gondolom ugyan ez mint neked) Az sem volt hengerfejes viszont annál már elég brutálisan keveredett az olaj a vízzel.
Indulásnál főleg ha magasabb fordulaton járatom a motort valami nyöszörgő hangot hallok a motorból és elkezd rángatni miközben engedem fel a kuplungot. Olyan mintha a kuplung csúszna aztán hirtelen fogna nyöszörögve, majd megint csúszna. Ez a lamellák kopottsága miatt van, vagy valami más probléma van vele? Merthogy nem csúszik a kuplung, csak ezt a nyöszörgés - rántást csinálja. Köszi!
Sziasztok!
Lassan fény derül a víz az olajban rejtélyre.
Az olajhűtőm gumigyűrüi annyira elöregedtek, hogy egy találkozón a tötymörgéstől "megsültek" kikeményedtek, és átengedték a vizet az olajradiátorba. Legalábbis minden jel erre utal.
A héten érkezik meg a felújító készlet hozzá, síkbamarattam a radiátor alu felfogatásait, takarítás megrörtént, várom hogy összeszereljem és teszteljem a paripát.
Bizakodó vagyok, hogy ez lesz a baja, nem igazán szoktak ezek a gépek hengerfejesek lenni. Olajhűtő szétszedéskori állapota
Leirod ezeknek az árát?:
-orr idom
-első lámpa
-kormány csutkán a Honda kupak
-első sárvédő
Esetleg csere érdekel másik idomra? Az is F4 csak a régebbi orr idommal.
Olyan bizonytalan vagyok. Vagy nem?
Interkúúúúlerress a motorom vazzzzeeeeee!
Köszi az ötletet.
Tetszik a ledes tükör, csak lehet nem fog bele férni a keretbe.
Sok a kis apróság, amivel majdnem 800ba benne lesz a gép.
index, plexi, két oldalsó idomot feketére fújom, felnit is kipofozom, cnc fék-kuplung kar, ledes hátsó lámpa
Ha még belefér akkor jön egy tükör is.
10W40
Én motul 5100-at szoktam bele rakni.
Idén a 3. olajcserémre készülök, pedig még csak 1500 at mentem kb Jó kis szezon eddig
Nekem is füstös index van, alapból nem olyan nagy gond, de tény, hogy nem olyan feltűnő. Egy ledes irányjelzős visszapillantóval kiegészítve már teljesen rendben van. Nyilván ezután magától adódott, hogy a hátsó brutálindexnek sincs maradása, oda is lehet kapni nagyon szép féklámpába integráltat.
Nem tudnál majd utánakérdezni, hogy konkrétan mi is volt a gond? Lehet tippet adna nekem is, ha mégsem az olajhűtő adta meg magát.
A vízpumpánál nem láttam semmilyen elváltozást, megfolyást, nyomot, így kizárásos alapon szedtem szét a hűtőt...
Lassan fény derül a víz az olajban rejtélyre.
Az olajhűtőm gumigyűrüi annyira elöregedtek, hogy egy találkozón a tötymörgéstől "megsültek" kikeményedtek, és átengedték a vizet az olajradiátorba. Legalábbis minden jel erre utal.
A héten érkezik meg a felújító készlet hozzá, síkbamarattam a radiátor alu felfogatásait, takarítás megrörtént, várom hogy összeszereljem és teszteljem a paripát.
Bizakodó vagyok, hogy ez lesz a baja, nem igazán szoktak ezek a gépek hengerfejesek lenni.
Olajhűtő szétszedéskori állapota
-orr idom
-első lámpa
-kormány csutkán a Honda kupak
-első sárvédő
Esetleg csere érdekel másik idomra? Az is F4 csak a régebbi orr idommal.
amúgy mennyi a reális értéke egy gyári fejidomnak manapság, szerintetek?