Ha lesz időm, akkor széppen flex barátom segítségét hívom és leflexelem a fölös alkatrészeket, stander heyl meg első lábtartó felfogatása pl nem kell..., a váz hátsó nyúlványa a telófelfogatás után, az sem kell...azt is levágom, és keresztbe viszon kap egy másik csövet, hogy kicsit erősebb legyen, meg még meglátom... meg még elég sokmindent lehet vele csinálni, sárvédőket is kell rá szerkeszteni üvegszálból, tényleg, felpróbálom rá az rg első sárvédőjét, bár kételkedem hogy jól mutatna rajta, az 16"os ez meg 18, de próba cseresznye
Jaja,szétbontás azt kezdheted a vázzal,anno én is csináltam: csiszolás,rozsdamaró,higító,alapozó aztán a 800 Ftos fényes fekete festék,és láss csodát csillog a váz
Hát lesz, na viszont a hátsó féken agyalok, szerintem csak megfordítom azt a kart és a másik oldalon a bowdent valahogy átrakom a másik lyukba, nézzétek meg a képeket hogy miről beszélek, a váltó az pont jó lett megfordítva, bár így berugni nem lehet, de hát ennyi baj legyen
Tényleg szép, jól mutat a havas táj nekem tetszik , és barátnőmtől hazafelé se kellett volánoznom, mert szülei jöttek be bpre úgyhogy kicsit gyorsabban hazaértem, a volánbusz úgyis ment volna vagy 5el ha egyáltalán ment volna ilyen körülmények között....(senki se ment 40nél gyorsabban...)
Viszont ujraelőjött h gyujtáson üresben nem enged indítozni, vmint csinálnom kéne vele...