Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Én emléxek
Fejezd már be, b@zd +! Kezd unalmas és idegesítő lenni, tiszta óvoda!
juuujjjjj... megtaláltál iwiw-en és nem jelöltél be ismerősnek? Frankón visszaigazoltalak volna!

Ha megnézted a képeimet akkor nyilván láttad ezt a képet is. Tehát nyílván besértődöm ha le-emósozol

cigányoni meg ha jól emlékszem én kezdtem magamat mikor azt mondtad hogy olyan vagyok a fórumon mint egy vajda
Iddáig gondolkoztál azzon h ezt ki találd? Ügyes vagy!
Öreg rajtad csak nevetni tuddok , nem láttod h egyfolytában égeted magad? Ha csak a nevembe tudsz belekötni akkor inkább huzzá haza játszani!
hagyd, kell az a kis vidámság itt is néha:)
am munkanélküli vagy hogy reggel fél 9kor a gép előtt ülsz?
pff má megin ittvagy? am ki kérdezett? húzz vissza az rs fórumra!
Szevasztok skacok!Bocsi de nagyon eltüntem!De remélem még emlékszik valaki rám!
összehasonlításképpen egymás mellett.... akkora emos cigány
Neked elég jó Száguldozó, hogy igazából olyan mintha télen is motoroznál, mivel a busz ami bevisz az iskolába, van olyan gyors mint a motorod. Az iskolába száguldozást pedig csak az igazán jó arcok engedhetik meg maguknak?

Merre van a cigány emo-s vajda? Rég láttam! Irja a tokio hoteles CD-ket?
Nézzétek meg a képet, így néz ki amikor visegrádon túrázik! Ugyanaz.
Aki ezt nem látja az elfogult

Club Gabesz
Szevasz! Én is megyek!
Na szevasztok
Ja-ja! Akkor minden meg van bocsátva!
Hát itt legalább jó a hangulat
rs 250 most nem igazán van, illetve rs 250 rg 500 blokkal (ez elég jól megfelel a feltételeidnek )
De nem ezekre a gépekre mentem
Most két napig tutira nem rakom fel őket, megyek barátnőmhőz, majd vasárnap, de akkor meg lekönnyítek legalább 30 kgot a jawaról, aztán meg lövöldözni fogunk haverokkal, szóval szoros a programtervem
Mi megy itt?! Már megint nem CBR125-röl megy a téma?! Ennye-bennye!
Rakdinkább fel a vidiket.elsősorban Rs 250 meg rg500
Igen , meg se tudom már számolni hány motoros cucc van a gépen, mindenhol ott vannak
Akkor jó neked, amióta van net, mindent meg lehet találni.
Tudom, van róla rajzom is
A suzuki gt nek olyan olajozása volt, amit csak a bimota mert utánuk csinálni, de ők is csak kis szériában, ki volt fúrva a főtengely és a hajtóród, oda nyomta a pumpa az olajat.
De ezek mind inkább 180kg körüli gépek...
nem rosz
Én rühellem a 120 kilónál nagyobb motorokat, de ezt azért nem adnám oda a casgyűjtőknek. Ja, és 1971 et írunk, soros 4 hengeres 2t, membrán ,vízhűtés, tárcsafék....