Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hupsz... hemilton csattant egy kicsit
elsőszámharmadikban beszélek magamrol. kisköcsögnek nincs nete otthon.
De a Vodamikulás az Ádám, aki elvileg akkor Te vagy. Viszont akkor tényleg nem vágom az első hozzászólást Vagy egyszerűen elsőszám harmadik személyben beszéltél magadról?
A Zsolt nem fórumozik?
Végre be lesz már járatva a gépem! 850 km-nél vagyok szal a jövő héten már viszem Amúgy ez a fordulatszám növelés hogy van mert én most is 6000-ig pörgetgettem....de amikor tudtam 5500-5000-es fordulaton mentem!
hm, nemtom, megeshet.
És hazafelé Te motoroztál le az útról miközben marhultál?
én vagyok mikulás, és én egyenesítettem ki. látod, annyira gyors vagyok..
És akkor Te vagy a Vodamikulás vagy az a testvéred? És Te egyenesítetted ki a célegyens elötti kanyarkombinációt vagy a testvéred?
hát, sztem én voltam a gyorsabb . de volt egy másik kék-fehér motor, azzony is állandóan bekevert :D .
Te most ki vagy akkor? Teljesen összezavartatok a múltkor is azzal a kis motorcsere akcióval. Az egyik menetben a fekete motorral fájtingoltam és a kék-fehéret köröztük le párszor, a másik menetben meg a kék-fehér ment kól és a fekete lassan. Most akkor melyikőtök volt mikor?
ádám akkor volt előcörre pályán mikor találkoztunk.. :D meg kímélte a motort is, azé volt ollan lassú.
hm

felkeltetted az érdeklődésem :D
mielött valaki komolyan venné (csak vicceltem)
én mindig rohadt szerény voltam én első pályázásom után megállapítottam hogy a TZR nem alkalmas pályára, ennyivel letudtam
Az első pályázáson általában mindenki elég nagy százalékot veszít az arcából én azt hittem magamról hogy húúú degyors vagyok, mert a közuti szerpentíneken elég gyors voltam és a nagyobb motorokat szépen kerülgettem a Lepencei szerpentínen. Azt hittem hogy pályán is gizda leszek. De szépen le lettem alázva Pályán egészen másképp kell menni. Az ami közúton őrült vakmerő kanyarsebességnek számít, az pályán lószart se ér. Sokkal keményebben kell menni pályán ha azt akarod hogy ne téged kelljen kerülgetnie mindenkinek. És miután sikerül gyorsulnod, utána már nem igazán élvezed többet a közuti kanyargást , mert a pályán elért kanyarsebességeket és dőlésszögeket messze nem tudod megcsinálni közúton, mert alkalmatlanok rá a körülmények. Szal ez az egy hátránya van a pályázásnak. Ezért válik mindenki függővé, nagyon hamar.
na akkor majd meghivsz egy belépőre
mindenki tévedhet egyszer .
huhu... dejó kis Alpines ruhája van a srácnak. Hát ja, aki tudja mi a jó....
3000 a beugró, bár én nyertem pár ingyen belépőt a múltkori versenyen, szal nekem naon jó most
menni meg kanyarodni meg izzadni,meg pihenni a menet után,meg lehet enni,inni...
hát jah elég szar hogy errefelé nincs semmi !
pedig Gyurcsány ezt is megigérte vidékfejlesztés
oda vissza vagy 700 km az 21 liter benzin ? huhúúúú
igy már meggondolandó ! meg gondolom ne mingyen engednek be

pedig kiváncsi lennék mit tudnék egy pályán...
A 4 magyar pálya közül 3 Pest-megyében van, ez azért elég idegesítő lehet a nbem pestmegyeieknek
Peeeeessst
megye?