Nem, XT is van es DT is. A Yamaha nem allt le a ketütemu motorok gyartasaval, igy van DT 50, DT 125. Az XT-k a negyütemuek, 125-ös es 660-as kiadasban. Amikor vettem az XT-t komolyan fontolora vettem a CBR 125-öst, csak amire en hasznalom jobb a Yamaha.
Szia Doky!
Igazad van, elni tudni kell!
Motoron az egyik legjobb dolog csinalni, igy egyszerre minden ott van, amit igazan szeretsz az eletben!
Es oly keves csodas pillanat akad az ember eleteben,amit rögziteni lehet!
Üdv!
nincs nalam a könyv. ezert nem tudom meg mondani. 3000el vettem. szerintem akkor volt egy szerviz. mert mikor el hoztam minden tip top volt. aztan elötte ahogy mondod 1000. es most lessz a hatezres.
nekem azt mondtak hogy a 6000res lessz a fullos szerviz, akkor neznek mindent at. szerintem a fekeket meg nezik meg. ezt akkor mondtak mikor vettem. minden negyezren kent nem sok kicsit?? nekem az lett mondva hogy 6000- kent.
Mi nem kötekedni akartunk. Amúgy szerintem semmi mást nem csinálnak az olajcserén kívül. Ha meg valami baj van akkor azt meg mondani kell és kész, aztán majd csinálnak neki valamit.
Csak azért, mert azt hiszem, hogy még régebben volt valaki az egyik fórumban hirdetett ilyen lámpákat, csak nagyobb motorra pl cbr 600rr, k4-es gixxer meg hasonlók és több színben. És ha jól emlékszek valami 20-30 ezer ft között volt valahol az áruk. Azt hittem, hogy talán te is tudsz ilyet, szerintem nagyon jól néz ki.
Én még nem is hallottam 6000es szervízről . Először van 1000es és utánna 4000 és ez utánna minden 4000km után van . Tehát 1000-4000-8000stb... . Legalábbis nálam így csinálják.
Most hogy is van ez a szervízintervallum?? Én 1000-es aztán 4e, 8e, 12 ezres stb én így tudtam, hogy kellene szervízbe vinni. Nekem legalábbis így mondták a ts integrálnál.
Igazad van, elni tudni kell!
Motoron az egyik legjobb dolog csinalni, igy egyszerre minden ott van, amit igazan szeretsz az eletben!
Es oly keves csodas pillanat akad az ember eleteben,amit rögziteni lehet!
Üdv!
köszi elöre is a valaszokat!