Kihagytad a 125 ETZ-t is
Továbbá Trabant 601-et
Mentél már ilyenekkel is ugye? Hát legyalázzák a cibirit az 7szentség-feelingben-.
És ami mindent ver az az MZ trophy. 3x éves cbr gyorsan elmarad mögötte
én ar rs re mondtam hogy van 1 bizonyos fordulat aminél gondolkodik és utánna megy de ha kinyit a pówer emeli az elejét simán mert mentem vele nem rossz csak az az 1 nem tecik hogy néha dadog ennyi nem fikázom mert jó motor azt nem mondtam "hogy a vesztesek apriliával járnakÿ" mert ez kurva hülyeség szerintem ja és 1 160 as mitóval is mentem már és azis fasza hogy megy mint atom és csak 160 as
na jó mind 1 nem vitázok akor is jó a cbr van tőlle jobb is tudo mpl mito rs de azért a cbr-t ne nem kell lenézni mert a rs jobb meg a mito mert a cbr-t is meg lehet cisnálni úgy hogy fasza legyen így dobbal az enyém 140 et megy ha hiszitek ha nem nem érdekel úgy megy 140 et hogy feküdni kell meg 11 500 ig kell huzatni minden sebességbe
ja és majnem olyan lesz mint egy 2T....na de ne fikázuk egymás motorját...
a cbr-t és a 2T 125ösöket hülyeség öszehasonlitani, mivel nem ugyan arra lettek kitalálva, elhiszem hogy egy cbr is tud kurva élvezetes lenni....
maradok a 2T hive legalábis 125ben!
vázolom röviden:
-gyökér vagy XY mert levetted a dobot
erre:
-a vesztesek apriliával járnak
erre:
elkezdtétek szarozni az rs-t,meg az rg-t
és ti vagytok megsértődve?
jó válasz volt csak gondolom téged is idegesitene nem ha fikáznák a motorod vagy tévedek akkor meg ezzel amúgy is azt akartam a dadogással mondani 1 se tökéletes tudom hogy 1 125 ös 2T erősebb mint 1 cbr de ha löksz rá 1 dobot meg rendszert meg leánckereket gyertyát akkor kurva jó lessz ezt értsétek meg ennyi
kicsit olvass az rs topicba....
a folytatlan rs nek is folytva van az elektronikája....lehet cserélni...vagy ugy mész vele hogy végig power fölött vagy ha alá esik a fordulat, akkor kuplungal kell fölé segíteni....
Jó válasz volt?
hát na kezdjük ott hogy itt kisvárdán van 1 zsír új rs kihuzatták végre és a vége 150 na ezt felvették videóra meg dadog míg nem nyit a pówer na erre mit léptek nehogy már baja legyen 1 1 milliós motornak amibe 2000 km-ter van a másik meg az én cbr em-en sport dob van nem olyan mint a gyári már irtam hogy a sima dobos cbr-t 110 ig odavágja mint állat 110 felett már nem mert hozzá kell állítani karbit mert így nyitott a rendszer ennyi
baszod bazzeg, szánalom ami itt van!
van itt olyan balfasz CBR tulaj aki nem tudta hogy a 2t-s 125-ös leveri a CBR-t mikor megvette, mert akkor elég fasz volt, ha meg tudta akkor meg mi a faszért fáj neki az igazság, szánalom ami itt megy!
lassan kezdem szégyelni hogy CBR tulaj vok!szánalom ahogy reagálni tudtok!
a másik faszkalap aki meg lekapja a dobot és veri a faszát hogy ő az isten királya mert nincs pénz dobot venni akkor talált 1 ilyen megoldást, komolyan mondom tényleg fasza gyerek vagy, végülis logikus nincs pénzed akkor baszd szét a motort, mert ha 1 kurva dobra nincs pénzed akkor a javításra se lesz, ha tényleg nincs pénzed rá akkor tennéd össze a kezed hogy a cbr-re futotta és vigyáznál rá, de baszod szánalom, öcsém megmondaná hogy ez marhaság!
Szálljatok már le a fellegekből, a CBR nem a világ legtutibb motorja van nála sokkal jobb de 4t-s 125be egy jó motor, pici aranyos, városi motor, de nem fogtok vele VB címet nyerni és nem fogjátok vele alázni a 2t-s mocikat, úgyan úgy ahogy én se, én is örülnék neki ha jobb lenne ha gyorsabb lenne de hiába pofáznék meg szidnám a másikat, attól a motor még úgyan olyan marad!
sokak úgy dumálnak hogy még nem is CBR tulajok, ennek megint van értelme, meg is baszhatjátok a motort nem lesz se jobb se gyorsabb!
ebben a topicban születik a legtöbb hülyeség... hihetetlen bazzzzzzzzzzz. addig amig a power nem nyit nincs ereje? és ha kiveszik a powert akkor szerinted ugyanazon a fordulaton nem indul meg? legalább ne írnád le!!! Valószinü legyorsultad meg otthagytad végre is... persze. madárnak nézed az embereket vagy mi?
amúgy különben 2t vs 4t nem lehet összehasonlítani! s cbr is jó moci (bár nekem nem olyan van) meg a 2t is.....mindegyik másba jó!