Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hát ezt kizárólag cbr 125 tulajoknak csináltam
Ha bejelölöm /meg a TZR is/ akkor nem igazolsz vissza!
CSAK cbr 125 tulajoknak : www.iwiw.hu/pages/user/userdat...
amúgy 2t és 4t nem lehet összehasonlítani! mind1-ik van előnye és hátránya....és Norbi01 nem csak az az egy szól a 2t mellett
Arni a kipuff-ot maxxpowernel vettem, 65 ert maxx powernel, meg mikor vittem 1000-es szervizre, hangja, hmm tompa pattanasok, rocky lehet jobban korultudna irni
NA hát elinditotam ezt a kicsit vitás lavinát!! Ugy tünik most viszaolvastam a 2-t és gépek sokat esznek!!! MEg drágák is!!! Azt is olvastam hgy minden sebségen jól lehet motorzni csak ki menyire szereti huzni meg menyit igényel. Hát én is szerem huzni neki de csak ésszel. De ugy tünik a 2-ütem mellet csak az szól hogy gyorsabb.... Ja és hama szétmegy a 2-ütem szerintem egy 4 ütemü gépet elégé nehéz megölni. Összesgében szerintem 4 ütemű nyert na addig is csá
Hali! megkérdezhetem hol vetted a mastec dobot? és mennyiért? jó hangja van?
Hello mindenki (meg ujak is )

kicsit reg irtam ide,

hogyvagytok, megvagytok? mooga mire cserelsz? remelem senkisem esett nagyobbat a szezon ideje alatt

nemnagyon motoroztam, nyaron dolgoztam, nemis voltam otthon, aztan elszallt a joido meg sok penz ment el benzinre...

jelenleg valamilyen szintre atterek 4 kerekre, a motorozast felhagyva, tel erejeig mindenkeppen!
kernem valakinek a segitseget, 4 kereku barataink kapcsan, aki nagyon jol ert hozza, ismeri a tipusokat, hibaikat, elonyeiket, es nagyon jol bennevan... nagyon megkoszonnem, mert nem egy konnyu valasztas, hasznalt auto vetele, s eleg sokat kutattam, de azok kozul se tudok donteni amiket talaltam... (tudom, japan kocsikat nezzek!!! ) tehat aki nagyon temaban van, msnem: odanforgame@hotmail.com
elore is koszonom, barmilyen segitseget
varom az epito jellegu kisegitest, persze neitt, mert kicsit offtopic lenne

ui.: sokat jarkaltam budapestrol, a balatonra le-fel-fel-le, tehat egy ideje atleptem a 10k-km-et
na mondjad!milyen csere???
A félreértések elkerülése érdekében!!!
Nem azért veszek másik motort, mert a CBR nem tetszik v mert elegendő, hanem azért mert adódott egy késöbb vissza nem térő lehetőség a cserére!!!
októberben volt 2éves
de te alacsonyabb rendű vagy azért kis T
azt hittem vadcsi új
1.nem kaptam
2.nem vadcsi új
3."te" az nagy T
te
mért itt ki kapott vadcsi új TZRt?
jó de nem minden ki kap vacsi új tzr-t például
meg azért egy 2t 125ccm eszik is
hát ez az...így könnyű jól megcsinálni
és én így hogy tom hogy ha vmi van apu itt van így én bevállalok még 2év 2t aztán majd talán vmit 4t 600ccm
az csak a szakmája mert amúgy kamionozik meg céget vezet, de nagyon jól szerel bármit
az 50es NSR-em nekem is használt volt, nem is votl vele gond, de azért egy 125ös mégis csak erősebb pörgősebb motor, hamarabb szét tudják hajtani, főleg ha véletlenül kifogok 1 hülyegyereket aki csak menőzni akar meg stb aztán égeti a gumit orákon át meg egykerekezni próbál az igen csak nem tesz jót a motornak!szal ezért is maradt a cbr!
mrt apád szerelő...
de most hogy én kicsit pártolom a 2t ezért ---- áhh tuning te egy köcsög vagy ........
nem azt mondom hogy széthajtom de igaz a 4t tartósabb de én nagyon szerettem a 2t és arra is lehet vigyázzni ha használt
pl: itt a hondám azt se tom kié volt annyi megvettük apuval rendbe raktuk motorikusan és 3éve üzemel nálam és eddig csak égő csere gondom volt 1szer
má megint ez a marhaság?
a kellemes motorozás abszolut nem függ össze azzal hogy most 2T v 4T-s a gép!
úgyan úgy ahogy a sebesség se függ össze vele!lassan is lehet kellemeset motorozni!
mondjuk én jobban szeretek gyorsan motorozni, de mondjuk a cbr nem 1 sebességörült, de 125ösbe ezt tudtuk megvenni újonnan, mert nem akartam olyan 2T-t amit isten tudja hogyan hajtottak elöttem, én is simán szét tudnám hajtani nem kell hogy még rá is tegyenek nekem 1 lapáttal!
mi?