ja kimaradt: 143at tudtam kihozni belole, de akkor kicsit lejtett, amugy allt 140 et kihozom autopalyan, de nagyon sokaig tart felgyorsulni odaig, es erdemes valtani 10700 as fordulatnal, ott van 1 kis jeloles is a cbren, ott a legnagyobb a nyomatek tartalek ha joltudom. Tehat jo gyorsulashoz erdemes hasznalni (persze jolis kell valtani, gyorsan, + gaz, etc..) igy konyebb elerni a nagyobb sebesseget
Ejj, latom te egyedul is elbeszelgetc, nemkellek en ahhoz
naja nekem kivan torve egy fogaskerek a hatso fogaskerekembol, a lanc nyulik azis igaz, dehat melyik motoron nem, vegyetek bele jobbat... a gumi nem kopik annyira hisz nincs mitol hacsak nem gumifustolsz...
en nagykovacsiban laktam, a motorom is ottvan (budakeszi es solymar kozott, 2. ker tol kifele, a remetekertvarosi, es a nagyreti elagazodastol, amelyik egyik resze befele megy a varosba (szilagyi fasor) a masik meg budakeszi, a 3. meg nagykovacsi, na arra van... most jelenleg kisberen lakok (tatabanyatol es gyortol 50km, bp-tol 100, balatontol 70, veszpremtol 50) es valoszinuleg egy jodarabig ittis leszek mert most suliba is ide jarok...
hat egyhelyben nemkapom ki a motort, telleg hulyeseg, az egesz orrsulyos, de ha te tonkreakarod tenni az elso telot minel elobb, meg a futomuvet akkor csinald... en ugyszoktam, hogy megyek kb 1-esben, fordulat 2,5-3,5 kozott, kiemelem kuplungot, raporgetem, csutkagaz, 10k fordulat, es elkezdem beleengedni a kuplungot (persze hogy nem dobom bele, mert akkor hatravagna szvsz, meg nagyon gyorsan tonkrevagna az egeszet), es mikozben ezt csinalom, hatrafele rantom a testsulyomat... szoval kicsit bonyolult es nehez, nem mindig jon ossze, de felugrik holtpontig, 2 emberrel konyebb ha a hatso ember nehezebb nalad, de viszonylag en eleg konynu vagyok (64 kg) de amugy viszonylag jol birja, a kopo alkatreszek meg amugyis elkopnak, elobb utobb csere kell nekik...
hát néha próbálkoztam egyépként arról meg inkább ne beszéljünk hogy hogy esszi a futóművet mert hát nekem az összes csapágy szétört ettől azóta nem is próbálgattam:P jah és nyulik lánc is elég rendesen de hát valamit valamiért !! szeretem a cbr em szerintem jó kis városi motor nem kell szidni!!!!!!!
Figy, szerintem az itteniek kozul envagyok az egyetlen, jelenlegi tudomasom szerint, cbr 125-osokbol aki telleg kikapta a cibernek az elejet, es probalgatta, hat arrol annyit tudok mondani, hogy jolbirja, egyenlore, bar kicsit nyekereg mar a kuplung tarcsa (10k-km+)
A futomurol kulonosebbet nemtudok mondani, nekem nemvolt vele semmi problemam, de nincs tul sok tapasztalatom mas motorokkal.
A gondom annyi hogy nemlehet kikapcsolni a fenyszorot, es igy viszonylag gyorsan kiegnek az izzok...
Naigen meg a sebesseg, szamomra kicsit keves, mindig kemenykednek a "tuningolt lada"-sok, mellemallnak, azt jovan gyorsulni akar, persze 60 utan otthagy... tehat nem egy erogep, de nemis kell elvarno ettol a szegenyketol. Mindenesetre teljesen jo motor, megbizhato, sose hagyott cserben eddig, varosban a legjobb! midnig versenyzek a 600-1000esekkel, de mindig lemaradnak szegenyek a csucsforgalomban persze ez 1ertelmu...
Tehat ha kezdo motort akarsz, tanulni, meg ilyenek, meg vigyazni, jo valasztas szerintem :)
Mellesleg ha szezon vegei motort veszel ujonnan valoszinuleg lelehet csikarni a 770ezer helyett, 650 ezer ert (+50 ezer ft levasarolasi kedvezmeny-t) ha ugyesvagy, enis igy vettem, de inkabb jobb ha varsz a 07-es tipusokra, megjobbak lesznek
Frászt! Kurvajó az a 120-as tempó.
Meséljetek már, be akarok újítani egy kis Cibert tavaszra én is!
Alig eszik, meg meghalni se fogok vele!
Egykerekezni szokott valaki amúgy? Hogy bírja a futóműve? A gumit meg a láncot mennyire eszi?
szerintem meg qrva gyorsan meg fogod unni a 120-130km/h-t. elhiszem h nem afelett kell mindig menni de néha jó odacsavarni. én is kicsit unom már azt a 160-70-t néha jó lenne kicsit jobban odacsapni már... dehát ez van.
ha spórolni akarsz meg fogyasztást számolgatni akkor buszbérletet vegyél, azzal biztos jól jársz...
naja nekem kivan torve egy fogaskerek a hatso fogaskerekembol, a lanc nyulik azis igaz, dehat melyik motoron nem, vegyetek bele jobbat... a gumi nem kopik annyira hisz nincs mitol hacsak nem gumifustolsz...
en nagykovacsiban laktam, a motorom is ottvan (budakeszi es solymar kozott, 2. ker tol kifele, a remetekertvarosi, es a nagyreti elagazodastol, amelyik egyik resze befele megy a varosba (szilagyi fasor) a masik meg budakeszi, a 3. meg nagykovacsi, na arra van... most jelenleg kisberen lakok (tatabanyatol es gyortol 50km, bp-tol 100, balatontol 70, veszpremtol 50) es valoszinuleg egy jodarabig ittis leszek mert most suliba is ide jarok...
hat egyhelyben nemkapom ki a motort, telleg hulyeseg, az egesz orrsulyos, de ha te tonkreakarod tenni az elso telot minel elobb, meg a futomuvet akkor csinald... en ugyszoktam, hogy megyek kb 1-esben, fordulat 2,5-3,5 kozott, kiemelem kuplungot, raporgetem, csutkagaz, 10k fordulat, es elkezdem beleengedni a kuplungot (persze hogy nem dobom bele, mert akkor hatravagna szvsz, meg nagyon gyorsan tonkrevagna az egeszet), es mikozben ezt csinalom, hatrafele rantom a testsulyomat... szoval kicsit bonyolult es nehez, nem mindig jon ossze, de felugrik holtpontig, 2 emberrel konyebb ha a hatso ember nehezebb nalad, de viszonylag en eleg konynu vagyok (64 kg) de amugy viszonylag jol birja, a kopo alkatreszek meg amugyis elkopnak, elobb utobb csere kell nekik...
A futomurol kulonosebbet nemtudok mondani, nekem nemvolt vele semmi problemam, de nincs tul sok tapasztalatom mas motorokkal.
A gondom annyi hogy nemlehet kikapcsolni a fenyszorot, es igy viszonylag gyorsan kiegnek az izzok...
Naigen meg a sebesseg, szamomra kicsit keves, mindig kemenykednek a "tuningolt lada"-sok, mellemallnak, azt jovan gyorsulni akar, persze 60 utan otthagy... tehat nem egy erogep, de nemis kell elvarno ettol a szegenyketol. Mindenesetre teljesen jo motor, megbizhato, sose hagyott cserben eddig, varosban a legjobb! midnig versenyzek a 600-1000esekkel, de mindig lemaradnak szegenyek a csucsforgalomban persze ez 1ertelmu...
Tehat ha kezdo motort akarsz, tanulni, meg ilyenek, meg vigyazni, jo valasztas szerintem :)
Mellesleg ha szezon vegei motort veszel ujonnan valoszinuleg lelehet csikarni a 770ezer helyett, 650 ezer ert (+50 ezer ft levasarolasi kedvezmeny-t) ha ugyesvagy, enis igy vettem, de inkabb jobb ha varsz a 07-es tipusokra, megjobbak lesznek
Meséljetek már, be akarok újítani egy kis Cibert tavaszra én is!
Alig eszik, meg meghalni se fogok vele!
Egykerekezni szokott valaki amúgy? Hogy bírja a futóműve? A gumit meg a láncot mennyire eszi?
ha spórolni akarsz meg fogyasztást számolgatni akkor buszbérletet vegyél, azzal biztos jól jársz...