Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Jah Z3 én is vettelek fel msn...(bmw2005...)
A 2t sem eszis, anyival többet, csak nem kell vele 160-al menni H alssabban mész az sem eszik sokat...
amúgy valamely 2T se fogyaszt nagyon sokat! Jó beállítás kérdése....
csá hát öm nem kell köszke egyépként nincsen kedvem kitölteni azt a ....
ok, TOLTSED KI AZ ADATLAPOD! sry caps egyszeruen mondtam, nem irtam le mindent, de akarod reszletezem hogy csinald
jah és nem vok hülyegyerek nem kell mindent részletesen lernod!!!!!
aha én is menetből nyomom egyépként nah de az ennyém is ennyit megy:P
addig jó amig nem méesz 160-al... utána visszafékezel 110-re és ugy érzed h nem is mész. elképzelve jónak tűnik de hidd el nem oyan sok az...
ja kimaradt: 143at tudtam kihozni belole, de akkor kicsit lejtett, amugy allt 140 et kihozom autopalyan, de nagyon sokaig tart felgyorsulni odaig, es erdemes valtani 10700 as fordulatnal, ott van 1 kis jeloles is a cbren, ott a legnagyobb a nyomatek tartalek ha joltudom. Tehat jo gyorsulashoz erdemes hasznalni (persze jolis kell valtani, gyorsan, + gaz, etc..) igy konyebb elerni a nagyobb sebesseget
Opsz, nem fogaskerek tort ki a hatso fogaskerekbol, hanem egy fogszem
Ejj, latom te egyedul is elbeszelgetc, nemkellek en ahhoz
naja nekem kivan torve egy fogaskerek a hatso fogaskerekembol, a lanc nyulik azis igaz, dehat melyik motoron nem, vegyetek bele jobbat... a gumi nem kopik annyira hisz nincs mitol hacsak nem gumifustolsz...

en nagykovacsiban laktam, a motorom is ottvan (budakeszi es solymar kozott, 2. ker tol kifele, a remetekertvarosi, es a nagyreti elagazodastol, amelyik egyik resze befele megy a varosba (szilagyi fasor) a masik meg budakeszi, a 3. meg nagykovacsi, na arra van... most jelenleg kisberen lakok (tatabanyatol es gyortol 50km, bp-tol 100, balatontol 70, veszpremtol 50) es valoszinuleg egy jodarabig ittis leszek mert most suliba is ide jarok...

hat egyhelyben nemkapom ki a motort, telleg hulyeseg, az egesz orrsulyos, de ha te tonkreakarod tenni az elso telot minel elobb, meg a futomuvet akkor csinald... en ugyszoktam, hogy megyek kb 1-esben, fordulat 2,5-3,5 kozott, kiemelem kuplungot, raporgetem, csutkagaz, 10k fordulat, es elkezdem beleengedni a kuplungot (persze hogy nem dobom bele, mert akkor hatravagna szvsz, meg nagyon gyorsan tonkrevagna az egeszet), es mikozben ezt csinalom, hatrafele rantom a testsulyomat... szoval kicsit bonyolult es nehez, nem mindig jon ossze, de felugrik holtpontig, 2 emberrel konyebb ha a hatso ember nehezebb nalad, de viszonylag en eleg konynu vagyok (64 kg) de amugy viszonylag jol birja, a kopo alkatreszek meg amugyis elkopnak, elobb utobb csere kell nekik...
nah mekk motorozni remélem válaszolsz f4ther hát majd jövök!!
f4ther te merre laksz ?? mennyit megy végre a kicsikéd ?? és hát álóhelyzetből todkikapni a cbr t tom hülye kérdések bocs de kiváncsi vok
hát néha próbálkoztam egyépként arról meg inkább ne beszéljünk hogy hogy esszi a futóművet mert hát nekem az összes csapágy szétört ettől azóta nem is próbálgattam:P jah és nyulik lánc is elég rendesen de hát valamit valamiért !! szeretem a cbr em szerintem jó kis városi motor nem kell szidni!!!!!!!
Figy, szerintem az itteniek kozul envagyok az egyetlen, jelenlegi tudomasom szerint, cbr 125-osokbol aki telleg kikapta a cibernek az elejet, es probalgatta, hat arrol annyit tudok mondani, hogy jolbirja, egyenlore, bar kicsit nyekereg mar a kuplung tarcsa (10k-km+)

A futomurol kulonosebbet nemtudok mondani, nekem nemvolt vele semmi problemam, de nincs tul sok tapasztalatom mas motorokkal.
A gondom annyi hogy nemlehet kikapcsolni a fenyszorot, es igy viszonylag gyorsan kiegnek az izzok...

Naigen meg a sebesseg, szamomra kicsit keves, mindig kemenykednek a "tuningolt lada"-sok, mellemallnak, azt jovan gyorsulni akar, persze 60 utan otthagy... tehat nem egy erogep, de nemis kell elvarno ettol a szegenyketol. Mindenesetre teljesen jo motor, megbizhato, sose hagyott cserben eddig, varosban a legjobb! midnig versenyzek a 600-1000esekkel, de mindig lemaradnak szegenyek a csucsforgalomban persze ez 1ertelmu...
Tehat ha kezdo motort akarsz, tanulni, meg ilyenek, meg vigyazni, jo valasztas szerintem :)
Mellesleg ha szezon vegei motort veszel ujonnan valoszinuleg lelehet csikarni a 770ezer helyett, 650 ezer ert (+50 ezer ft levasarolasi kedvezmeny-t) ha ugyesvagy, enis igy vettem, de inkabb jobb ha varsz a 07-es tipusokra, megjobbak lesznek
Frászt! Kurvajó az a 120-as tempó.
Meséljetek már, be akarok újítani egy kis Cibert tavaszra én is!
Alig eszik, meg meghalni se fogok vele!
Egykerekezni szokott valaki amúgy? Hogy bírja a futóműve? A gumit meg a láncot mennyire eszi?
azt nem értem a kis ciberrel h miért nem veszik le hátulról a kapaszkodót, hegyezik ki jobban a farkát és teszik kicsit feljebb...
szerintem meg qrva gyorsan meg fogod unni a 120-130km/h-t. elhiszem h nem afelett kell mindig menni de néha jó odacsavarni. én is kicsit unom már azt a 160-70-t néha jó lenne kicsit jobban odacsapni már... dehát ez van.

ha spórolni akarsz meg fogyasztást számolgatni akkor buszbérletet vegyél, azzal biztos jól jársz...
Nem csak én voltam híváncsi hogy hogy festene a 07-es Repsol CBR125R
sokat eszik? hát ez jó. de legalább addig is motorozok amig Te csak döcögsz az alacsonyabb fogyasztásoddal!
"Ezt csinálom, mikor dolgozom : Hajtanak mint állat " egy 125ös CBR-t lehet ám hajtani mint állat? ez nagyon tetszett
én is pont ezt akartam mondani....de mind1 nem akarok vitát nyitni a CBR fórumon de azért nem lenézni a 2T-ket!
Norbi, szerintem neked halvány lila fogalmad nincs a kétütemű motorokról.
Akkor jövőre küldjük ott is