Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

vagy veszek újat látom csak 10 e a havi részlett abba még anyámis bele megy
http://www.hasznaltauto.hu/2336905_honda_cbr_2007
nem tom kié de megpályázom :)
jaja... csak az nsr em karoszériásnál van :S am van köztetek pécs környéki?
jaja tényleg bocsi csak megnyitottam mindketötök adatlapját azt összekevertem:D
"semmilyen különbség van" , óóóó, asszem késő van...
Na jóéjt mindenkinek! Alszok, holnap motorozni kell!
Elkéstem!
Nekem az 1lámpás van, Horilac-nak van a 2lámpás! Az 1 lámpás karbis, a 2lámpás injektoros.
Akkor minket kevertél össze. Az enyém a "kétlámpás", és ezek már injektorosak. A régebbi széria karbis. Ez egy új EU szabályozás miatt van, h kicserélték injektorra. Teljesítményben azt hiszem semmilyen különbség van. Haverral összehasonlítva (akinek karbis van), talán az enyém pár decivel kevesebbet eszik.
de olaszt semiképp nem akarok mint aprillia meg cgiva..
nem tom vagy cbr 125 vagy yzf 125 vagy lehet veszek egy 2003 as nsr-t:
hát kétféle cbr van az egylámpás vagyis egyberészes meg a vágott kétlámpás mint az 1000 cbr en am mit értesz azon hogy karbis? van inyektorosis benne vagy mi?
Én is gondolkoztam ezen!

Amúgy ahonnan én vettem, itt Karcagon a Karcagi Automoto-ban még van 1 előző szériás(karbis) kis CBR, 0km-esen! Én is tavaly vettem, 0km-el az enyémet!
Én nem teljesen értem, hogy miért a tied a kétlámpás !? Persze tök min1...
Csak az injektor különbség van, meg a lámpa! Szerintem akármelyiket veszed, jól jársz vele!
de ha veszekis olyat mint CsabikaCBR nek van a kétlámpásat
Én hétfőn vittem BenceRS-t az RS-ért, és kettőnk pont 150kg(!), és úgy mentünk 110et!
az jó ha kétszemélyelis ien jól megy... csak tugyátok megszoktam a 140-150 et de ott nálam az nsr 11 e ret pörög
Aha, én is akörül szoktam. Hétvégén meglepett a masina: barátnőmmel jöttünk Balatonról és pár kilómétert nyíl egyenes úton 120al mentünk egész simán, kicsit rezonált mondjuk. De tuti volt hátszél, mert ennyire nem szokott menni
Én annyival nem merek utazni, nekem elöl 1el kissebb lánckerék van, így megy 135öt, 110nél már 9ezret pörög, ott meg már szerintem nem egészséges neki hosszútávon! Én 100körül szoktam!
Én 120nál többet nem várnék tőle. Azt még talán nem tökéletes körülmények között is kiviszi. De tartósan már ez sem túl egészséges neki. Saját véleményem az, hogy utazónak max. 110el szabad használni. Ne kövezzetek meg! Csak SAJÁT VÉLEMÉNY
Hát 140et nem hiszem, hogy menni fog, nem hogy 150et, de nem megy rosszul, hidd el!
Fogyasztás meg mennyei!
aha az nem rosz am 125 ös az nsr em csak a fogyasztás igaz valamiből menieis kell de ha a xbr ien 140-150 et elmenne akkor biztos vennék egyet meg sokan mondják ez a 2ma3l es fogyasztás ieesmi kéne mert heti 1000 km-t elmegyek és azért az elég huzós
benzinárba amikor 7-8 literes fogyastásom van 160 nál
Nyílván nem fog úgy menni, mint az NSR(persze ha 125ös az NSR), de nem is megy olyan rosszul, mint ahogy azt a 2T-s társak hiszik! Az enyém az én 57kilóm alatt ha ráfekszek 135öt megy, ezt BenceRS is tanusítja! Fogyasztás városban 2,9 liter, országúton 2! Hát nekem 13ezer km után semmi bajom se volt vele, de ha visszaolvasol akkor vannak itt olyanok is, akiknek 70ezernél több van benne, de többeknek sokkal több mint 20van a motorjába, és semmi baja, nagyon strapabíró!
Nagyon jól megy nekem kicsit erős is ezért le van fojtva.MotorIQ-san elég erős a fejidom miatt.