Jó nektek...én quingqi 125ös 4t csodagéppel vizsgáztam(ki se tom mondani a nevét)...kiszakadt menetközben a lánckerék, beakadt a vázhoz a csavar, kerék leblokkolt...izzók mindig kiégtek...indulni nem akart....
Nekem 14es lánckerékkel végre is jobban megy, mert hiába hosszabb az áttétel, nekem 6ban 15ös lánckerékkel nem pörgött 9felé, és lejtőn ment 140et egyszer, de sima körülmények között csak 120at, most 14es van elöl, pörög 11ezret, néha 11500at, és megy 130at, néha 135öt!
Nem is igaz. Gombán nem csőgázzal mentem Ott csak 80-90et Ahogy kiértünk a csirketelep után a balos kanyarból lehasal és ami a csövön kifért De most belegondoltam bazeg... Fel kell öltözködnöm, mert ha 1szer így esek bőr nem marad rajtam Lefényképeztem a régi első fogaskerekemet érdekes látvány. Már tudom dob-kőről hazafelé menet miért tudtál megfogni a 4esen. 14es lánckerék volt rajta
Itt 1 srác mátrában eldobta a VTR-ét, aztán neki küldte el a felnit! Ki tört belőle egy szép kis darab, meg el is hajlott! Megcsinálta, olyan lett, mint a gyári! Én csak ennyit tudok róla!
tatabányai vok, Érd kb 3/4 órára van innen, szal bőven jó lenne nekem az is. letudnád írni a számát, stb..?
de am nem csak elhajolt a bal pereme hanem van rajta egy elég kicsi repedés is, azt is megtudná csinálni valahogy?
Akkor szerencsétek volt.
Egyszer vittünk hozzá 2 felnit szinterezni, az lett az eredmény, hogy mindkettőt el lehetett dobni.
Én nagyon nem ajánlom, de azt csináltok amit akartok.
kis indulatos, pattogós!
de rutinon az MZ.. huh a legfaszásabb cipőmet olyan szinten összeolajozta, hogy még mindig mérges vagyok rá! xD