Marcsi te mikor cseréled le a libakergetőd valami komolyabb 400-600as gépre? Azzal már el tudnál túrázni ide... Megmutatnám a Pannónia ringen a helyes íveket
Majd ha kicseréltem értesítelek rólla, hogy nagy szívás-e vagy sem. Na jó csak vicceltem . minden japán motornál és autónál szívás akármit is szétszedni.
ezt a tükröt nézd meg sztem egész jól néz ki kicsi és olcsó is
mindenféleképp ledeket akarok belerakni. a képen is ledes. Meg ugye annak kisebb a fogyasztása és nagyobb a fényereje. Akkor ha eljön a jó idő és nem lesz minden műanyah ilyen rideg akkor kikapom és kicserélem Köszi a segítséget
A gyári kábel köteget nem kellett szétvágni. Mi a gyári csatiból kicsalogattuk a sarukat és arra forrasztottuk rá a kábelekez és lezsugorcsöveztük ha gond lenne vele vagy ki akarjuk szedni ki lehessen szedni simán minden gányolás nélkül. A beszerelési leírás teljesen átlátható a motor kapcsolási rajza is eléggé adja magát, de ha kell segítek ebben neked, hogy mi mit hová kötöttünk. Szám szerint pontosan 8szál vezetéket 2 test, 1 pozitív, 1 gyujtás utáni pozitív, 2 tiltószál, 2index, meg el kell raknod valahová 1 visszajelző ledet én a plexi sarkába raktam, mert nem akartam furkálni. szóval nem annyira ördöngős dolog. csak én úgy voltam vele, hogy ha én 2órát szenvedtem azzal, hogy leszedjem a burkolatokat és elrajtsem a riasztót aztán vissza, akkor aki ki akarja szedni belőlle az is szenvedjen
Ha egyébb kérdésed lenne vegyél fel msn-re szívesen segítek
Maga a regisztrációs adó 95.000 Ft! Erre még a forgalomba helyezés költségei, rendszám stb. Necces... sokba kerül! Eléggé csak áron alul kellene adnia a tulajnak!
Szerintem is olyan motort válasszon ami már forgalomba van helyezve még ha drágább is jócskán!
Gondolom 125-ös motor. A forgalomba helyezésnél a regadót be kell fizetni, ami azért nem kis tétel. Mindenestől én olyan 80 ezerre saccolom, míg egy egszerű átírás az 25 ezer forint környéke.
nem kisciberém van, de cseréltem, gondolom ezen se lehet bonyolultabb, csak lecsavarozod a műszerfalat aztán kicsavarod, mondjuk nekem szívás volt a kawán mert csak félig szedtük le, és alig tudtam benyulni az izzókért amugy arra figyelj , hogy akármilyen izzót nem rakhatsz bele, csak akkora wattosat amekkora benne volt, vagy legfeljebb picivel erősebbet, nekem asszem 1.2W-os volt bennt 3, és 1.5-ös lett berakva, ha erősebbet raksz bele megolvasztja a plexit, sőt még a foglalatot is.
Eléggé furcsa a visszapillantó tükrök a fejidomon! Bár.. nem tudom, hogy mennyit lát benne! Annyira nem vészes! Rendszámtartó jó, indexek elmennek! Arrow sem rossz! xD
Szerintem jól néz ki a műszerfal kék izzókkal! Úgyhogy, engem is érdekelne, hogy ki cserélt?
Aha értem, köszi? Am a motor gyári kábeleit gondolom szét kellett vágni pár helyen... A beszerelési leírása, akkor elég részletes? Lehet hülye kérdés, de kb. hány vezetéket kell + ba a mocira kötni. Mert egy autónál, kb. két tucatot...
Én a helvoxban vettem és beslattyogtam érte suli után. 5200ft áfával 1 év garival.Itthon raktuk be kb 5órát tököltünk vele mindent szakszerűen csináltunk zsugorcső meg minden anyámkínja xd szerintem ha kicsit értesz az elektronikához simán megcsinálod otthon.
itt a HELVOX linkje
Nehéz volt am beszerelni? Felújítottam már jópár komolyabb motort is, úgyhogy az elektronikához sem vagyok túl hülye, azért kérdezem. Kivitelezhető a dolog otthon szerinted? A postaköltség mennyi volt am?
Szerintetek, hogy nézne ki így a műszerfal? Aki cserélt már műszerfalba izzót az legyen szíves és monda már el, hogy nagy szívás-e kiszedni vagy hogy is kéne neki kezdeni?
más.
Ne csináltátok már ennyire nincs senki, hogy a fórumba nem ír senki?
na voltam végre motorozni 10percet. Jó volt motorozni végre. De őszintén megmondom nem adnák pénzt még 1 ilyen motorozásért mindenütt tiszta latyak az út meg takony. Olyan rohadt hideg van, hogy megfagytam a motoron 10perc alatt.
jöjjön már a tavasz és lehessen rendesen motorozni.
akkor adok egy tippet. Kecskeméttől 10-15kmre van egy kis falu Kunadacs. Na ott lakik az öreg Aszalós egyik tanítványa aki már jó pár éve motorokat szerel. nagyon korrekt a csávó. 2t blokkra a garanciát is vállalja. Nekem anno 380kmnél egy anyag hibás vertex dugó miatt dugót kellett cserélni és ingyen megcsinálta. Szerintem ezzel az óra problémával is keresd meg nyugodtan.
Sztem már ienkor nem veszi fel a telót de hétfőn 9-17ig el lehet rajta érni. Bálint László 06-30-904-00-54
Remélem segítettem.
Üdv: Kis Tuning
mindjárt összephotoshoppolom! xD
ezt a tükröt nézd meg sztem egész jól néz ki kicsi és olcsó is
Ha egyébb kérdésed lenne vegyél fel msn-re szívesen segítek
Szerintem is olyan motort válasszon ami már forgalomba van helyezve még ha drágább is jócskán!
Segédmotoros papírokkal rendelkezik a paripa! Ismerősnek kellene!
Vagy mennyibe kerül külön külön a dolgok?
Mik a teendők?
Eléggé furcsa a visszapillantó tükrök a fejidomon! Bár.. nem tudom, hogy mennyit lát benne! Annyira nem vészes! Rendszámtartó jó, indexek elmennek! Arrow sem rossz! xD
Szerintem jól néz ki a műszerfal kék izzókkal! Úgyhogy, engem is érdekelne, hogy ki cserélt?
itt a HELVOX linkje
más.
Ne csináltátok már ennyire nincs senki, hogy a fórumba nem ír senki?
nem sokáig lesz fent csak haver miatt raktam fel ide, hoyg megtudja nézni
jöjjön már a tavasz és lehessen rendesen motorozni.
nyugodtan fordulj hozzá ha gond van. Most lett kész az új műhely is szóval nagyon frankó kis hely. + "közel" is van hozzád
akkor adok egy tippet. Kecskeméttől 10-15kmre van egy kis falu Kunadacs. Na ott lakik az öreg Aszalós egyik tanítványa aki már jó pár éve motorokat szerel. nagyon korrekt a csávó. 2t blokkra a garanciát is vállalja. Nekem anno 380kmnél egy anyag hibás vertex dugó miatt dugót kellett cserélni és ingyen megcsinálta. Szerintem ezzel az óra problémával is keresd meg nyugodtan.
Sztem már ienkor nem veszi fel a telót de hétfőn 9-17ig el lehet rajta érni. Bálint László 06-30-904-00-54
Remélem segítettem.
Üdv: Kis Tuning