Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

pontosan, de a legjobb a turbós autókban, hogy a tévhitek ellenére nem fogyasztanak többet, sőt a fajlagos tüzelőanyagfogyasztásuk kisebb a szívómotorokénál ...stb
Szeva!
Apriliánál 4000es szervizek vannaK! 4000ként légszűrő tisztítás, power tisztítás, átnézés, stb. 8ezrenként gyertyacsere, 12ezrenként váltóolaj csere, 16ezrenként dugó+gyűrű csere. Csomó dolgot kihagytam, szándékosan :)
Amúgy én nem járok szervizbe, régen a natixba vittem,de nem voltak a kedvenceim, szóval ráhagytam. Én itthon magam szervizelem, az alap dolgokat meg tudom csinálni :) Ha meg valami bonyolultabb dolog van (karburálás), akkor megyek Aszalósékhoz Dunakeszire :) Szerencsére még csak 1x kellett mennem, azt leszámítva szinte mindent én csinálok a gépen. Most épp a km-órám halt meg, és azzal még nem kezdtem semmit :S
Úgy bizony!
Önmagában a turbo meg az intercooler sem érne semmit, ha a befecskendezett üzemanyag mennyisége nem lenne nagyobb egy sima szívómotorhoz képest.
Felnicsíkot a CORA-ból szereztem!
Gond nem igazán volt a motorral, max ilyeneket csináltak még vele, hogy kuplungot beállították, meg ilyen kis apróságokat!
Felnicsíkot netről rendelted?
Jól van akkor! :D Neked volt valami gond?
intercoolert magyarul töltőlevegő hűtő(ke)t turbós autóknál használnak, mert amikor a turbinakerék összesűrítí a beszívott levegőt a motorba juttatás előtt, megnől annak a nyomása és ezáltal megnől a hőmérséklete is, emiatt pedig csökken a sűrűsége. Magyarán nagy mértékben csökken a turbó hatásfoka , egy 50 fokkal alacsony hőmérsékletet biztosító intercolerrel 15%-al nő a turbó hatásfoka , na ezért kell az intercoller
5ezresnél olajcsere, meg megkérdezik, hogy van-e valami problémád....meg nyílván megcsinálják, amire szükséged van!
Az 5000-es szervizen mit csinálnak és mennyibe kerül?

Tyt Apriliánál, hogy vannak a szervizek? Hordod szervizbe?
nagy homokvár lehet akinek a látványodtól rémálmai lesznek
Igen pont erről van szó.
Illetve arról , hogy mivel melegre van karburálva, nem kap elég kaját, és bármikor megakadhat..
Én 4évet versenyeztem gokartal 125 cm3 rotaxos poweres blokkos gépekkel és az rs-be is kb. ugyanaz lehet, karburálni nem nehéz legalbbis a gokartot de azt ha rákarburáltad a hidegre sokkal jobban ment mint melegbe... 7-8 fok?Olyan időbe már rééég-rééég motorozok!
nem tudhatod
A hidegebb levegőnek nagyobb a sűrűsége, ezért azonos térfogatú hideg levegőnek nagyobb a tömege ezáltal az oxigén tartama is, mint a meleg levegőnek. A több oxigén több üzemanyagot kíván, ezért mehet rosszabbul a moci télen.
Bocs, de én ezt nem értem!? Mi az, hogy kevés kaját kap a hideg levegő miatt? A hideg levegő pont, hogy több üzemanyagot tud szállítani. A kocsiknál ezért használják az intercooler-t. Persze csak ha nem tévedek
Azt azér nem hinném.
30 év múlva asszem nem lesz mindegy, amúgy nekem se 100-as már a bal térdem. Egyszer sikerült 60-70-nel eldobni az előző gépem. A térdemmel horpasztottam meg a tankot.
Úgy is műteni kell, úgy is fizikotherápiára járok, úgy is térdszorítókat kell hordanom, ha motorozok, ha nem! Ennek tök mind1!
Nem féltitek az izületeiteket?
Muszály volt!
az biztos azóta is rémálmok gyötörnének
te beteg vagy:D én 2 km-t kb, muszáj volt. de szétfagytam:D
Hát én ma is mentem vagy 70km-t!
Mondasz valamit...
Akkor biztos nem láthattad, mert a helyedben én is tutira emlékeznék, ha látnám Marcsot!