A legjobb ha leveszitek!
Az aprilia-mon csak rá volt kapatva a csavar, meg mindig volt pont annyi hely, hogy elférjen a csomagtartóbana rendszám, ha eszembe jutott, levettem!
hát nem tartom ezt jó ötletnek... bátyámat azért akarták feljelenteni mert lecserélte a gyárit kisebb tartóra és kicsit ferdébben állt, de le lehetett olvasni meg minden tehát tényleg minimális volt a változás...
jaja. sajnos ezen is szigorítottak
azért mondom, hoyg valamit a sárvédő meg a rendszámtábla tartó közé beszerkesztek pl tömör műanyag rúdból levégni 2 vastagabb karikát átfúrni és leköszörülni belőlle, hogy féloldalas legyen berakni mind2 a sárvédő meg a rendszámtábla tartó közé és akkor már jó. és nem szólhat, hogy hajlítgatva van. rendesen keretben van és "ilyen gyárilag " XD
ilyenért a mi rend éber őrei itt simán leveszik a rendszámot a motorról. én is gondolkodtam, hogy valamit csinálni kéne a rendszámmal, hogy 30fokkal kb döntötebb legyen. majd szerkesztek velemit a sárvédő és a rendszámtábla tartó közé. ha meg kötekszik megmondom, hogy gyárilag ilyen. 2db 125ös CBr van monoron. szal nem nagyon ismerik ezen típust.
Ez te voltál? kérdésem lenne ezzel kapcsolatban bátyámat is most büntették meg 50 helyett 82 és ma jött a szép csekk... bár ő nem fiatalkorú de egyetemista ezáltal nincs keresete érdemes neki is fellebbezni? meg amúgy is szivatás volt mert lakott terület vége tábla vonalában mértek de hát ez ilyen
Hát mikor megvettem az NSR után minőségével nem voltam kibékülve sőtt még most sem, teljesítményevel és futóművével meg voltam elégedve, de a fenttartásával és a folyamatos csinálgatásaával nem voltam kibékülve! Amúgy nem rossz gép, de szerintem nem utcai motorozásra való!
Sziasztok!
Nekem volt NSR-em és a hugomnak most van CBR-e!
A CBR egy kissebb teljesítményű olcsóbb fenttartású motor! Aki 120-as utazókat mond az kicsit nagyot mond, az már nem igazán kényelmes neki, viszont az NSR ezt tudja kényelmesen! Gyorsulásra az NSR viszi a pálmát! Az NSR többet fogyaszt + még kell neki a plussz olaj is ami ha minőségit használsz nem olyan olcsó!
Én az NSR-t nagyon szerettem, teljesen meg voltam vele elégedve , de utcai motorozásra most már nem igazán vennék 2T motort több odafigyelést igényel és drágább a fenttartása!
Ezzel szemben a CBR olcsób fenttartás és hosszabb élettartam kevesebb teljesítmény mellett, viszont teljesen jól motorozható kis gép! Mindekettőnek van jócskán mellete és ellene érv, ezt magadnak kell eldönteni , hogy mire használod, milyen körülmények között!
Azt vedd figyelembe hogy cbr-el a full gázas túrázás azt jelenti hogy 120-al mész üveghangon. Egy jó karban lévő nsr-nek a 120 hosszú távon meg se kottyan... Viszont ha utolérsz egy kocsit ami 110-el megy akkor cbr-el meg se nagyon próbálnám megelőzni nsr-be viszont van annyi tartalék hogy simán oda lehet neki verni... Cbr-nek ha húzod mint atom fogyasztása 3 liter, nsr-nek ha ugyanúgy mész mint amit a cbr maximumon tud 4.5liter.
szval akkor lefele kell hajtani :D
link
Az aprilia-mon csak rá volt kapatva a csavar, meg mindig volt pont annyi hely, hogy elférjen a csomagtartóbana rendszám, ha eszembe jutott, levettem!
azért mondom, hoyg valamit a sárvédő meg a rendszámtábla tartó közé beszerkesztek pl tömör műanyag rúdból levégni 2 vastagabb karikát átfúrni és leköszörülni belőlle, hogy féloldalas legyen berakni mind2 a sárvédő meg a rendszámtábla tartó közé és akkor már jó. és nem szólhat, hogy hajlítgatva van. rendesen keretben van és "ilyen gyárilag " XD
Nekem volt NSR-em és a hugomnak most van CBR-e!
A CBR egy kissebb teljesítményű olcsóbb fenttartású motor! Aki 120-as utazókat mond az kicsit nagyot mond, az már nem igazán kényelmes neki, viszont az NSR ezt tudja kényelmesen! Gyorsulásra az NSR viszi a pálmát! Az NSR többet fogyaszt + még kell neki a plussz olaj is ami ha minőségit használsz nem olyan olcsó!
Én az NSR-t nagyon szerettem, teljesen meg voltam vele elégedve , de utcai motorozásra most már nem igazán vennék 2T motort több odafigyelést igényel és drágább a fenttartása!
Ezzel szemben a CBR olcsób fenttartás és hosszabb élettartam kevesebb teljesítmény mellett, viszont teljesen jól motorozható kis gép! Mindekettőnek van jócskán mellete és ellene érv, ezt magadnak kell eldönteni , hogy mire használod, milyen körülmények között!
hallod új msnem van vegyél már fel mert lehet hétvégén kecsón motorozok xt-s haverral