a cbr 125 bitang kis vas mindenkinek ajánlom fogyasztása a legjobb 2,5 liter/100 km átlag 3 liter max 4 de a aplafon.
140 vége nem mindnekinek súlyfügő és időjárás is kell hozzá.
de 110 et utazóba . pályán 120 at is tud. 0-100 kb 11 sec vagy 12 sec mp. egy átlag autó le ver 400 méteren de max 120 van esélyed.
fölöte már neces.városban elég . nagyon könyű mint egy supermoto. jól fordul ha kell kereszbe is.6 sebeséges jó váltó leeht kuplung nélkül is gangolni fel le. 4000 km olaj bele 1 lityó. 8000 km ként gyertya. 12000 légszürő meg szelep hézeg elenőrzés enyi.
kb 200 ezer km a blok élettartama honda szerint. persze széria álapotban. én 70 ezer km nél vagy már elhagytam de komolyab gond nélkül. csak gumi meg lánc volt ill fékbetéttek.
ha kevés az ember pénze akkor hasznalt karbist vegyen 2004 év tőlálapottól fügően nem anyira drága. ha gazdagab akor ujat injektorosat vagy picit használtat. azt kész.új ára sem rosz nem drága konkurenciához képest. na csá
hasonló magas vagyok én is, nemgáz, mondjuk engem nem érdekel hogy nézek ki a motoron...
nagyon kényelmes, nsrt veri ebben.
gyorsulásban sem sokkal jobb az nsr, végsebet kicsit többet tud, de míg a cbrel full gázon is turázhatsz, ez nsren, és 2t pajtásain necces.
A kecskeméti Rendőrkapitányság Közlekedésrendészeti Osztály feljelentése alapján indult eljárás során megállapítottam, hogy fk XY Kecskeméten xy úton xy időpontban úgy vett részt a közúti közlekedésben az általa vezetett xy forgalmi rendszámú motorkerépárral, hogy az engedélyezett 50 km/h sebesség helyett 81 km/h sebességgel közlekedett.
Az elbírálásnál figyelembe vettem, hogy a cselekmény elkövetésekor fiatalkorú volt, tanuló, önálló jövedelemmel nem rendelkezett, így jelen esetben a pénzbírság kiszabásától eltekintett és figyelmeztetésben részesítettem.
399ezer forint.2010.10.20ig érvényes müszaki vizsgával.
Új első hátsó gumi.(Gyárinál 1-el vastagabbak így nem olyan kis virslik).Sportdob és sportlégszűrő.Új lánc és lánckerék szett.Új gyertya és új olaj.Digitális információs kijelző.Garázsban tartott.
Még ha nemis az én vasamat vennéd meg sztem akkoris jobban járnál a cbr-el mint az nsr-el.Nekem volt 2 ütemű mocim külön élmény volt azis nah meg még szerencse volt h imádok szerelni de lássuk be a 2t 125ccm-ben nem vmi nagy durranás ráadásul az nsr-nél már van jobb is 125 2t-ben.A cbr szép nyomatékos nagyon jó hangja van jol is gyorsul és nagyon jól manőverezhető is.
Hello!
Nem nagyon jártam még ezen az oldalon, csak most regisztráltam. Lenne viszont egy kérdésem. A nyáron leszek 18 és szeretnék egy 125-ös mocit venni. Szinte biztos hogy Hondát és hogy használtat.
A CBR és az NSR között vacillálok. Igazából, segítséget szeretnék kérni, hogy melyik a jobb motor. Hallottam már ezt is, azt is.
Nekem volt slickem! Szerintem nem viselkedett olyan rosszul, de vágott slick volt! Ja és nem szidtam azt a gumit, csak adtam 1 tippet, hogy én honnan veszem!
ne nézz ostobának, de a slick gumi, hogy viselkedik hűvösebb időben meg ilyen kicsit taknyos aszfalton? még sosem volt ismerőseim közt sem slick gumit motor amivel mehettem.
Nem tudom ezzel, hogy állsz, de ezek sztem marha jó árban vannak és ha télleg olyan jó ahogy állítja a tag akkor nincs gond. nekem is vennem kell hátulra gumit és lehet innen veszek. link
sziasztok.
Szükségem lenne sürgősen egy elektromos kapcsolási rajzra a kis CBR-hez, mert ami nekem van azon nem lehet látni a betűket és így használhatatlan. Riasztót akarjuk bekötni, de vakon tapogatózni szar dolog
előre is köszönöm!
Az NSR 6-7 mp alatt van 100 on!