Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hello
Mennyiket veszed meg? Mennyik oldalon nézted ki?
Sziasztok skacok!Szerintem már azt sem tudjátok ki vagyok olyan régen voltam itt Csak szeretném megosztani veletek egy jó hírt úgy néz ki legkésöbb június elejére motor tulajdonos leszek csak nem egy kis cbr hanem úgy döntöttem leteszem a korlátlant és vfr 400-as bolldog tulajdonosa leszek!most van foplyamatba a hitel,remélem minél elöbb megkapom,úgyhogy légyszi szorítsatok.Köszi sziasztok!
Mondtam, hogy ugyanaz, mint a 125ös, csak a hengerszett más rajta, mert ázsiában 150ccm a határ! És biztos, hogy sehol se kapsz, mert belpiacos!
drága..
Pisti köszi a linket ezt eddig még nem láttam! Tetszik...tetszik deh nem tudja valaki hogy a fizikai méretei mennyiben különböznek a 125ösétől?Mert a magam 190centijével meg 90kilüjával elég bután mutatok egy pici motoron!És nem nem 50ként kéne Ha valaki tud valamit akkor írjatok!köszi
Ájmszószorri!
szelepállításhoz csak a szelepfedelet kell leengedni
Jó de most nézd azt, hogy minden megkezdett óra 1 teljesnek számit! És ugye ilyenkor vizet leengedi, hengert levenni, stb stb!
minden szervízben lehúznak mint a szar......
nem újdonság...
ezért kell otthon megcsinálni amit tudsz
Amúgy ezek után nekem fagyira maradt pénzem.
Arról nem is beszélve hogy még mindig tartozom pénzzel a motor árából.
Nem baj. Legalább soha nem hagy(ott) sehol ott. Ezért talán megéri. :)
Nem vészes?
Az állításon kívül nem volt semmi baj vele.
Egy henger 2 szelep. Az előző szervízhez viszonyítva akkor ezek szerint 2 órába került a szelephézagállítás úgy, hogy már szét volt szedve a motor....
Milyen lehet a sor4 16 vagy 20 szelepes akkor?
ezek nem annyira vészes árak.
Nekem 11-14 között voltak a garis szervizek a natixnál, ez csak munka + váltóolaj csere.
Hát szerintem a szelephézeg miatt kerül annyiba... ahhoz azért kell tömítés is... meg munkába is felszámolják...
Ok, elment a hézag, nem is ez a gond. Hanem
4000res szervíz: 7100 Ft - ez munkadíj
Most 800res: Annyival csináltak többet, hogy az ellenőrzés mellett be is állították a szelephézagot
Kicserélték a motorolajat.
Amúgy is kivették volna a gyertyát, csak most másikat raktak vissza.
Az olaj+gyerya 4400 Ft volt.
Én meg, mivel előre meg néztem, hogy mihhez kell nyúlni ezek után olyan 12000 max. 15000 körüli árra gondoltam. Erre volt 23000. (3 óra munka)
Erre nem tudok mit mondani.
Természetesen! Csak a henerszett más hozzá, minden más olyan mint a többi! De szerintem nem 50es papirral kell neki!
nem lehet túl nehéz beszerezni....odaszólsz a hondának,ők meg berendelik....
nekem is japánból jött a powerszelepem a kawához...igaz vártam rá 1 hónapot
hát ezmár föntvan vagy 1 éve kicsit fura.. de vajon honnan születnek hozzá alkatrészek?
Esetleg itt egy ha ezt még nem láttad volna: http://www.hasznaltauto.hu/1992847_honda_cbr_2006
miért ne...mondjuk én semit se tudok a cbr ről...meg a sor4 ről is csak annyit amennyit tanultam...mondjuk nem is érdekel...csak az 1 hengeresek
8e km után? én ilyet még nem hallottam. bár ettől még lehetek én a hülye, csak akkor sem értem :D

gondolj már bele...a teljesítményéhez való szelepek vannak benne...amik ugyan úgy viselkednek mint mondjuk a cbr1000 nek a szelepei....
szóval tökmind1 hogy hány ló...szelep hézag elmegy...
ne mondd már hogy egy 14lóerős 125cc 4tn el kell másznia a szelephézagnak 8e km után!
vegyél egy sima 125 öst aztán dobjál rá egy nagyobb henger szettet és csumi
az hogy a szelephézag elmegy,nem bajt jelent,ez tök normális dolog!
4000 nél meg valszeg azért nem vették észre...mert még normális volt a hézag..
Esetleg Japánban, talán mert belpiacos, csak Ázsiára!