Sziasztok skacok!Szerintem már azt sem tudjátok ki vagyok olyan régen voltam itt Csak szeretném megosztani veletek egy jó hírt úgy néz ki legkésöbb június elejére motor tulajdonos leszek csak nem egy kis cbr hanem úgy döntöttem leteszem a korlátlant és vfr 400-as bolldog tulajdonosa leszek!most van foplyamatba a hitel,remélem minél elöbb megkapom,úgyhogy légyszi szorítsatok.Köszi sziasztok!
Pisti köszi a linket ezt eddig még nem láttam! Tetszik...tetszik deh nem tudja valaki hogy a fizikai méretei mennyiben különböznek a 125ösétől?Mert a magam 190centijével meg 90kilüjával elég bután mutatok egy pici motoron!És nem nem 50ként kéne Ha valaki tud valamit akkor írjatok!köszi
Amúgy ezek után nekem fagyira maradt pénzem.
Arról nem is beszélve hogy még mindig tartozom pénzzel a motor árából.
Nem baj. Legalább soha nem hagy(ott) sehol ott. Ezért talán megéri. :)
Nem vészes?
Az állításon kívül nem volt semmi baj vele.
Egy henger 2 szelep. Az előző szervízhez viszonyítva akkor ezek szerint 2 órába került a szelephézagállítás úgy, hogy már szét volt szedve a motor....
Milyen lehet a sor4 16 vagy 20 szelepes akkor?
Ok, elment a hézag, nem is ez a gond. Hanem
4000res szervíz: 7100 Ft - ez munkadíj
Most 800res: Annyival csináltak többet, hogy az ellenőrzés mellett be is állították a szelephézagot
Kicserélték a motorolajat.
Amúgy is kivették volna a gyertyát, csak most másikat raktak vissza.
Az olaj+gyerya 4400 Ft volt.
Én meg, mivel előre meg néztem, hogy mihhez kell nyúlni ezek után olyan 12000 max. 15000 körüli árra gondoltam. Erre volt 23000. (3 óra munka)
Erre nem tudok mit mondani.
nem lehet túl nehéz beszerezni....odaszólsz a hondának,ők meg berendelik....
nekem is japánból jött a powerszelepem a kawához...igaz vártam rá 1 hónapot
gondolj már bele...a teljesítményéhez való szelepek vannak benne...amik ugyan úgy viselkednek mint mondjuk a cbr1000 nek a szelepei....
szóval tökmind1 hogy hány ló...szelep hézag elmegy...
Mennyiket veszed meg? Mennyik oldalon nézted ki?