Hello
(Nem nagyon szoktam fórumozni de olvasgattam és látom hogy jó a közösség és végre egy dolog amihez hozzá tudok szólni )
Most vettem 1 hete új hátsó gummát a vasra.
Még nem volt kopott meg semmi meg nem is akartam lecserélni csak sajna belefúrodott egy szög és ez jó ürügy volt szülőknél hogy új gumit kell venni
Nah most akkor nézelödtem akartam valami középkategóriás gumit rá és a Continental Sport Attack-ra került a választásom 110/70-17 es méretben.
Hát egy kicsit húzós volt (20980FT) de még mindig jobb mindt a Dunlop vagy a Metzeller ami 35000 meg már minek vegyek a kis Cbr-re olyan gumit amit 600-1000 ekre terveztek.
Nah mindent összevetve kinézetre sokkal jobb a mintája miatt meg éreztem valami tapadásbeli különbséget de még nem nagyon merem dönteni mer hideg is van meg új még a gumi és be kellene járatni elöbb.
Hát szerintem jó vétel volt mer pályázni is el szeretnék majd menni (30 km-re lakok Kakucstól )meg ez ami nekem rajta volt gyárilag az egy kalap...el iscsúsztan egyszer vele egy csőlátású öregasszony miatt aki csak ballra nézett szét Hál istennek a fűre csúsztam és így csak a kipufogót húztam meg egy kicsit de úgyis veszek rá sportdobot.
Jah ha gumit akarsz nézni ez egy nagyon jó oldal www.r17.hu
a széleseb gumival pixit lesaban gyorsul de ez nem is tünik anyira szarnak mert egy egy erőművész.
13.5 lóból kb 9 ló van a keréken. enyivel gazdálkodhatsz ha széria bicaj.
a széleseb gumival bazira tabad mehet offroadozni is sárba ia jó.
nekem elöl a 80 /90 17 IRC van szériában ezel gurul le a szalagról én ezel elmentem 35 ezer km t. azt elkopot a picsbe de vetem olcsó PIRELI MT- 75 gumit picit szélesebet 90 / 80 17. et. kb ez előre ment a ahátsó a z meradt 100/ 80 gyári. azt vetem észre hogy bazi ordehéz de lehet stopizni vele a afordulaton kb 200 ford / percel mutatot töbet. pl : széria gumi 80 km / h nál kerek 6000 ford / percet forog 6.dikbA SZÉLES gumival meg 80 nál 6200-6400 / ford pörgöt anyi. nem vészes.nem megy tönkre a vas csak lomháb lesz .viszot ezel a gumival szarelik a yamaha xt 125 X supermotot is. driftelni is lehet vele ha meg nem teccik feldobod hátsó felnire azt beleirid a neved a betonba.
a gyári irc guminál nincs jobb én ezeket használom kurva drága de ez van basza mega honda meg a tajwani kurva anyát azt. irc gyári gumi első 80 /90 17 22800 ft a hátsó meg 100/80 17 23800ft a hondába. most cseréltem őket má a harmadik garnitura van vent de elmegy.
mindgyá 47 ezer km nél tartok még meg semi baj semi motorhiba eredeti minden. álitolag 100 ezer km gond nélkül elmegy.12 ezer km nél max szelephézag ellenőrzés vagy tekerés 8000km gyertya 4000km 1 lityó olaj 10w 40 anyi kb 2860 ft / 1 liter motul.
láncot meg szépen szorgalmasan ápolni azt kb 20 ezer km nél csere vagy később.
jön a jó idő bőrcucot beszerezni buko gombát föl azt pályára karconi lábtartot mega térdkoptatot a picsbe had kopjon. na széle utat meg mindnet . csak a pálya.
üdv fyrgi győrcity
ha nagyobb átmérőjű a gumi, akkor szarabb lesz a gyorsulás(úgymond magasabb), ha meg szélesebb, akkor ugyanakkora kanyarsebességnél a szélesebb gumival mélyebbre kell dönteni, ergo azonos dölészsögnél lassabb kanyarsebesség érhető el, az úthibák is jobban megvezetik, és mivel nagypobb felületen fexik fel, többet fogyaszt , szarabbul megy. kb ennyi.
Lehet, hogy hülyeséget kérdezek de aki már cserélt gumikat a motoron pl. háttulra 110/90-est rakott fel vagy 120/90-est, nem lett utána rosszabb a gyorsulás vagy valami?
Hello!
Nem igazán, nem hiszem h bármi baja esett volna!
Amikor nekem volt a legelső karambolom (szintén nem az én hibbámbol) az ennyémel akkor kb 70-nel csapodtam és csuszot a motor ugy 1,5-2 métert kb!
Fel állitottam, betettem üresbe és beindult!
Szóval simán haza tudtam még vele jönni ugy majd nem 1 km-tert, aztán furgonal bevitük szervízbe!
Hát most nincs itthon a sztyepei varánusz meg a gabona sikló sem!
Csak egy lusta macska meg a hallaim(sügerek) szóval nincs itthon most hüllő!
De tervezünk egy kutyát beszerezni , mert sok lett nálunk a macska és össz sz*rják a fűvet!
Bár szeretnék majd egyszer venni egy vadászgörényt de az még távol van!
Lehet hogy egyik haverom is jönne ha nem gáz meg ha addig meglesz a motorja(Yzf-r 125)
Április végefelé nem jösz velünk a Kakucsringre RS talira?
(Nem nagyon szoktam fórumozni de olvasgattam és látom hogy jó a közösség és végre egy dolog amihez hozzá tudok szólni )
Most vettem 1 hete új hátsó gummát a vasra.
Még nem volt kopott meg semmi meg nem is akartam lecserélni csak sajna belefúrodott egy szög és ez jó ürügy volt szülőknél hogy új gumit kell venni
Nah most akkor nézelödtem akartam valami középkategóriás gumit rá és a Continental Sport Attack-ra került a választásom 110/70-17 es méretben.
Hát egy kicsit húzós volt (20980FT) de még mindig jobb mindt a Dunlop vagy a Metzeller ami 35000 meg már minek vegyek a kis Cbr-re olyan gumit amit 600-1000 ekre terveztek.
Nah mindent összevetve kinézetre sokkal jobb a mintája miatt meg éreztem valami tapadásbeli különbséget de még nem nagyon merem dönteni mer hideg is van meg új még a gumi és be kellene járatni elöbb.
Hát szerintem jó vétel volt mer pályázni is el szeretnék majd menni (30 km-re lakok Kakucstól )meg ez ami nekem rajta volt gyárilag az egy kalap...el iscsúsztan egyszer vele egy csőlátású öregasszony miatt aki csak ballra nézett szét Hál istennek a fűre csúsztam és így csak a kipufogót húztam meg egy kicsit de úgyis veszek rá sportdobot.
Jah ha gumit akarsz nézni ez egy nagyon jó oldal www.r17.hu
Munka = gumik, sportdob, sportlégszűrő!
Csak most szar az idő meg minden...
nekem 110/70-es gumi van hátúl de semmi különbséget nem tapasztaltam viselkedésben.
a széleseb gumival pixit lesaban gyorsul de ez nem is tünik anyira szarnak mert egy egy erőművész.
13.5 lóból kb 9 ló van a keréken. enyivel gazdálkodhatsz ha széria bicaj.
a széleseb gumival bazira tabad mehet offroadozni is sárba ia jó.
nekem elöl a 80 /90 17 IRC van szériában ezel gurul le a szalagról én ezel elmentem 35 ezer km t. azt elkopot a picsbe de vetem olcsó PIRELI MT- 75 gumit picit szélesebet 90 / 80 17. et. kb ez előre ment a ahátsó a z meradt 100/ 80 gyári. azt vetem észre hogy bazi ordehéz de lehet stopizni vele a afordulaton kb 200 ford / percel mutatot töbet. pl : széria gumi 80 km / h nál kerek 6000 ford / percet forog 6.dikbA SZÉLES gumival meg 80 nál 6200-6400 / ford pörgöt anyi. nem vészes.nem megy tönkre a vas csak lomháb lesz .viszot ezel a gumival szarelik a yamaha xt 125 X supermotot is. driftelni is lehet vele ha meg nem teccik feldobod hátsó felnire azt beleirid a neved a betonba.
a gyári irc guminál nincs jobb én ezeket használom kurva drága de ez van basza mega honda meg a tajwani kurva anyát azt. irc gyári gumi első 80 /90 17 22800 ft a hátsó meg 100/80 17 23800ft a hondába. most cseréltem őket má a harmadik garnitura van vent de elmegy.
mindgyá 47 ezer km nél tartok még meg semi baj semi motorhiba eredeti minden. álitolag 100 ezer km gond nélkül elmegy.12 ezer km nél max szelephézag ellenőrzés vagy tekerés 8000km gyertya 4000km 1 lityó olaj 10w 40 anyi kb 2860 ft / 1 liter motul.
láncot meg szépen szorgalmasan ápolni azt kb 20 ezer km nél csere vagy később.
jön a jó idő bőrcucot beszerezni buko gombát föl azt pályára karconi lábtartot mega térdkoptatot a picsbe had kopjon. na széle utat meg mindnet . csak a pálya.
üdv fyrgi győrcity
Köszi szépen!
Majd ismét jelentkezek a fórumon ha meglessz a gép...
addig is jó utat minden motorosnak...
Nah akkor köszönöm h megnyugtattatok
Nem igazán, nem hiszem h bármi baja esett volna!
Amikor nekem volt a legelső karambolom (szintén nem az én hibbámbol) az ennyémel akkor kb 70-nel csapodtam és csuszot a motor ugy 1,5-2 métert kb!
Fel állitottam, betettem üresbe és beindult!
Szóval simán haza tudtam még vele jönni ugy majd nem 1 km-tert, aztán furgonal bevitük szervízbe!
Csak egy lusta macska meg a hallaim(sügerek) szóval nincs itthon most hüllő!
De tervezünk egy kutyát beszerezni , mert sok lett nálunk a macska és össz sz*rják a fűvet!
Bár szeretnék majd egyszer venni egy vadászgörényt de az még távol van!