Én úgy vagyok ezzel a hejes sírás dologgal, hogy inkább a virtuális haverok javítsanak ki (szokásos hibák: folytás, muszály, esső, köppeny stb) mint egy csaj visszaküldje a levelemet vagy a mailomat kijavítva!
Az egy kicsit neccesebb, mint ha itt, jóindulatból kijavítgatják a haverok.
A szakmai réssszel mag az a szitu, hogy nem mindenki gépészmérnök, vagy motorszerelő, ha rosszul tud az ember valamit az nem baj, majd valami hozzáértőbb ember heylreteszi, viszont ezen megsértődni nem érdemes.
Én direkt örülök,ha valaki hozáértőbb kijavít, mert ezzel nem kevesebb leszek, hanem több.
Lehet érezni egy hsz hangneméből,hogy g'cizés vagy jóindulatu helyreigazítás.
Az meg, hoyg "úr" lettem direkt vicces, tekintve, hogy motoros pályafutásomatmér "elvtárs"-ként kezdtem:)
Nemtudom de valamivel elkezdtetek cikitni az biztos..de mind1 nemis érdekel nem veszekedni akarok idejönni hanem tapasztalatot szerezni meg segíteni ha tudok.
Szerintem ezt zárjuk is le itt.
Kicikiztettek, hogy a tankpadra akarok ráülni vagy valami ilyesmi...de mind1 nem lényeg.
Egyébként köszi, erre voltam kíváncsi hogy pl neked mi a véleményed. Sportkipu az nekem is tervben van de addig is kiváncsi voltam hogy milegyen a "fojtással"
de ha ennyire érdekel akkor szerintem amit az ismerősöd mond a fogyasztásról az nem igaz. Bár én alapból nem nyúlnék hozzá a gyári dobhoz. Vegyél inkább egy igazi sportkipufogót. Hú de nagy teljesítmény-növekedést ne várj attól se. De legalább normális hangja lesz.
Hali mindenki
Azt szeretném kérdezni, hogy a kipu végén van egy "folytás" és hogy ezt kivegyem belőle vagy sem?
Valaki azt mondja ha kiveszem erősebb lesz valaki meg azt ha kiveszem nem lesz se erősebb se gyorsabb de többet fog enni. Pár helyen már kifúrtam de nem vettem észre hogy erősebb lenne viszont az igaz, hogy a hangja valamivel jobb lett. Nektek mi a véleményetek vagy mit tanácsoltok? Kiszedjem vagy sem?
Az én kis ördögömnek valami történt a kipufogójával mert olyan hangja lett mint egy "tuning" zsigulinak Ilyen nyers, üvöltős. Nem mondanám rá hogy szép hangja van de legalább kurva hangos
asszem RR fényezés ügyileg végülis az aranyhal szín mellett döntök, feketével, felmatricázva a melóhelyem logoival. Photoshoppal szórakozom már napok óta
Hát egy kakucsozásnak én is örülnék már nagyon! Azzon gondolkodtam h sajnos csak lehet majd junius végén tuddok neki állni az A jogsinak és vfr is csak akkor jöhet szóba szóval nyárig még kis cbr, de nem bánom, mert nagyon szeretem ezt a kis ördögöt!
Én 2 hete rendeltem új fékbetéteket és ma derült ki hogy 2-3 hónapot kell rá várni
Úgyhogy nem volt más megoldás, rendeltem gyári fékbetéteket mert azok elvileg holnapután már meg is érkeznek (bár drágábbak is )
Csáó
Na ma voltam bent a szervízben elöleget hagyni, mert meg volt a kár felvétel és ugy durván 150 ezer lesz a javítása mindenel együtt!
Aztán mig meg jönnek az alkatrészek az ugy kb 1-2 hét attol függöen h Japánbol kell vagy Spanyolbol tudják megrendelni az alkatrészeket és plusz 1 hét az összerakás!
Szóval még 3 hétig nem lesz motorom és májusban a müszakim is lejár és még az érettségi is itt van a nyakamon!
Ja és megnézegettem a Redbaron a motorokat és megint nevettem néhányat és melette sírtam!
1992-es cbr400rr 34 ezer kmrel 889 ezer forint!
1990-es gsxr400 11 ezer kmrel 820 ezer forint!
Az egy kicsit neccesebb, mint ha itt, jóindulatból kijavítgatják a haverok.
A szakmai réssszel mag az a szitu, hogy nem mindenki gépészmérnök, vagy motorszerelő, ha rosszul tud az ember valamit az nem baj, majd valami hozzáértőbb ember heylreteszi, viszont ezen megsértődni nem érdemes.
Én direkt örülök,ha valaki hozáértőbb kijavít, mert ezzel nem kevesebb leszek, hanem több.
Lehet érezni egy hsz hangneméből,hogy g'cizés vagy jóindulatu helyreigazítás.
Az meg, hoyg "úr" lettem direkt vicces, tekintve, hogy motoros pályafutásomatmér "elvtárs"-ként kezdtem:)
Szerintem ezt zárjuk is le itt.
én azt írtam hogy a tankpadot oda kell rakni ahol a cerkád hozzáér a tankhoz! (vagy a cerka valamelyik szinonímáját használtam)
Egyébként köszi, erre voltam kíváncsi hogy pl neked mi a véleményed. Sportkipu az nekem is tervben van de addig is kiváncsi voltam hogy milegyen a "fojtással"
Na akkor így meg úgy a simsonos úr meg hasonló megjegyzéseket tettél.
Érdekes...mindig van valami ami nemtetszik neked abban amit írok...
Azt szeretném kérdezni, hogy a kipu végén van egy "folytás" és hogy ezt kivegyem belőle vagy sem?
Valaki azt mondja ha kiveszem erősebb lesz valaki meg azt ha kiveszem nem lesz se erősebb se gyorsabb de többet fog enni. Pár helyen már kifúrtam de nem vettem észre hogy erősebb lenne viszont az igaz, hogy a hangja valamivel jobb lett. Nektek mi a véleményetek vagy mit tanácsoltok? Kiszedjem vagy sem?
asszem RR fényezés ügyileg végülis az aranyhal szín mellett döntök, feketével, felmatricázva a melóhelyem logoival. Photoshoppal szórakozom már napok óta
Úgyhogy nem volt más megoldás, rendeltem gyári fékbetéteket mert azok elvileg holnapután már meg is érkeznek (bár drágábbak is )
Jó lenne már végre Kakucsozni egy jót!
Na ma voltam bent a szervízben elöleget hagyni, mert meg volt a kár felvétel és ugy durván 150 ezer lesz a javítása mindenel együtt!
Aztán mig meg jönnek az alkatrészek az ugy kb 1-2 hét attol függöen h Japánbol kell vagy Spanyolbol tudják megrendelni az alkatrészeket és plusz 1 hét az összerakás!
Szóval még 3 hétig nem lesz motorom és májusban a müszakim is lejár és még az érettségi is itt van a nyakamon!
Ja és megnézegettem a Redbaron a motorokat és megint nevettem néhányat és melette sírtam!
1992-es cbr400rr 34 ezer kmrel 889 ezer forint!
1990-es gsxr400 11 ezer kmrel 820 ezer forint!