szép napot mindenkinek.
Nos igen.....bevállaltam.
amúgy én tényleg bevállalom magam, akkor is ha nem mindenre vagyok büszke.....
a story-t egyébként pont a rokoncsaj (andi) miatt meséltem el,mintegy bocsánatkérésképen!
meg egy kicsit reklámozni szoktam a kétkerekű társadalmunkat.
3-4 ezret! De a biztonság+motorozhatóság
szempontjábó nekem jobban megéri!
És szerintem az sem igaz hogy nehezebben melegszik be!
Az viszont igaz ha az ember utcai gumáról slikk gumira vált , ujra kell tanulja a motorolást!
Mármint a "bebillenésre",tolj vissza neki kettöt(ha kell hármat),a lényeg legyen nyomaték a hátsokeréken!Én ha tényleg nekilendülök szerpentinen,még az XX fordulatátis felteszem 6-7-ezer fölé!No akkor nem billeg!
Road attack, pilot sport ,stb,
Amig ezeket használtam állandóan ,,bebillent "
a motor az iv közepén! Nem tom méé!
Viszont mióta pálya gumaákat használok megszünt a prob!
Tehát marad a vágott slikk! . .
Én egyszer a D-208-at probálltam(szintén ocsoért jött a garnitura),és mitne mondjak 3.000-kilcsire megette a vas!Ja az akkori vasam egy 600-as volt,és azis megzabállta!Szoval a jotapadásnak,meg mindennek ára vagyon!
Sziasztok!
Egyetértek Milkával a gumival kapcsolatban! A conti jó gumi és futásteljesítménye sem elhanyagolandó. Ha a pirelli diabló corsa III annyit kibír amit most vettem (igaz olcsó pénzért) akkor örülni fogok.
Ez inkább pénztárca föggö!De a legjobb a gyári(12A/o).De azt csak a Hondánál tudod megvenni!Az ára,a baromidrága és a megfizethetetlen között van(mint minden Japán cucc).De a lényerg,hogy zseléslegyen(zárt,gondozásmentes),és 12A/O.
Ezen belül a pénztárcád szab határt!
Csaó!
Az ismerősöm 11500km-ment vele. Ettől többet nem igazán kell várni egy gumitól sem. A koromból kifolyólag talán én is elmegyek vele annyit. Bízom a három kompónesben! Az idő megmondja és a kílóméter.
Még a végén elfelejtem szombatra,hogy hogykell kicserélni a láncfeszitöt! Oszt fordiva teszem be!
Szoval akkor mitis tud a vágott slik?
Nos igen.....bevállaltam.
amúgy én tényleg bevállalom magam, akkor is ha nem mindenre vagyok büszke.....
a story-t egyébként pont a rokoncsaj (andi) miatt meséltem el,mintegy bocsánatkérésképen!
meg egy kicsit reklámozni szoktam a kétkerekű társadalmunkat.
szempontjábó nekem jobban megéri!
És szerintem az sem igaz hogy nehezebben melegszik be!
Az viszont igaz ha az ember utcai gumáról slikk gumira vált , ujra kell tanulja a motorolást!
Mi motorosok vágott slikkel járunk
Pedig mán azthittem!
Az ok nem ez volt! Én sem az a kanyarba behuzom akuplungot hagy guruljon figura vagyok!
Mármint a "bebillenésre",tolj vissza neki kettöt(ha kell hármat),a lényeg legyen nyomaték a hátsokeréken!Én ha tényleg nekilendülök szerpentinen,még az XX fordulatátis felteszem 6-7-ezer fölé!No akkor nem billeg!
Amig ezeket használtam állandóan ,,bebillent "
a motor az iv közepén! Nem tom méé!
Viszont mióta pálya gumaákat használok megszünt a prob!
Tehát marad a vágott slikk! . .
Én egyszer a D-208-at probálltam(szintén ocsoért jött a garnitura),és mitne mondjak 3.000-kilcsire megette a vas!Ja az akkori vasam egy 600-as volt,és azis megzabállta!Szoval a jotapadásnak,meg mindennek ára vagyon!
Egyetértek Milkával a gumival kapcsolatban! A conti jó gumi és futásteljesítménye sem elhanyagolandó. Ha a pirelli diabló corsa III annyit kibír amit most vettem (igaz olcsó pénzért) akkor örülni fogok.
Ez inkább pénztárca föggö!De a legjobb a gyári(12A/o).De azt csak a Hondánál tudod megvenni!Az ára,a baromidrága és a megfizethetetlen között van(mint minden Japán cucc).De a lényerg,hogy zseléslegyen(zárt,gondozásmentes),és 12A/O.
Ezen belül a pénztárcád szab határt!
Hallgattam reggel a danubiust!
Most már ország világ tudja milyen jó az arcmemóriád és hogy mennyire szorosan tartod a családi köteléket!
Az ismerősöm 11500km-ment vele. Ettől többet nem igazán kell várni egy gumitól sem. A koromból kifolyólag talán én is elmegyek vele annyit. Bízom a három kompónesben! Az idő megmondja és a kílóméter.