Lnis ezt használom!hibátlan gumi!Viszont aztis látom,hogy "fürészfogas".Ami azt mondatja velem,több van a gumiban mint 13-15-ezer kilcsi!Egyszerüen elfáradt!Még van rajta minta,meg minden,de elfáradt!Nekem tavaly osztrák turán jelentkezett ez a jelenség!Néztükis rendesen,de nemtudtunk segitteni rajta!Lekell cserélni!
Jártam ugy hazafelé picit fura volt az eleje, hazaérve vettem észre h le volt lazul va az egyik korm.suly!
De elég ha valami paraszt picit odabasz a tárcsádra(észre sem veszed)! Nézd meg egyformán kopnak-e az első
betéteid. Ha nem akkor a hiba megvan!(jártam igy) Ha a korm csapágy kezd döglődni szintén csinál ilyet. Viszont ha a seggénél van vmi, akkor is könnyen beszitál az eleje!
Asszem ez a nap maradandó élmény lesz! Reggel 8-tól 13-ig motoron. Horrorisztikus volt!
Szépjónapot mindenkinek!
Én meg próbálnám egy újabb gumisnál,hátha az előző nem volt pontos vagy sz@r a centir gépe.
Jártam így
A másik,le kellene engedni a levegőt a gumiból és helyre igazitani.Ezt úgy a legegyszerűbb hogy le engeded a gumiból,gumikból a levegőt,jól kőrül szappanozod a felnit és felfújod kb 4 bárra,akkor talán a helyére fekszik a tőmlő,figyeld a vonal vezetést
Sziasztok!
Látom sok a hozzá értő ember! Nekem is lenne egy kérdésem felétek. 2007xx-em van És bizony 70-80közt nekem is beszitál, de csak ebben a sebességtartományban. Centírózás, gumi új, (gumi nyomás), kormány nyak csapágy rendben, stb. Nem igazán tartozom a kezdők közé mert a mocimmal 30000km mentem, és ez a sokadik motorom (sérülés mentes a motor első tulaja vagyok) Előre köszönöm az elfogatható tanácsokat. üdv:Mészi.
nem az sbm-en nőtem fel , nem olvasok, hanem motorozok
és ha nem tudsz válaszolni normálisan akkor ne is irj hülyeségeket, szerintem ez a forum nem arról szól, de látom itt is terjed a h...ség, már bocs
oké......értem.
de akkor sem jó megoldást választottál.
"ugyanabba a városba több út is vezet."
én más megoldáson törném a fejem..........(igaz..5letem az nincs)
viszont lépek. joccakát.
Ha már ennyire belemerültünk és eltértünk a kérdéstől,leírom hogy miért alakítottam át...
Azért,mert tavaly volt egy nagy balesetem,mikor is beszakadt az arccsontom és eltörött mind a kettő csuklóm...
jelenleg nem úgy működik a kezem ahogy kellene és ezért csináltam meg.(nem akarom terhelni a csuklóimat)
Elegendő érv?
még mindig nem értelek.
ha állitásod szerint is hibátlan az úttartása......ezenkivül a világ egyik legjobb sporttúra motorjaként tartják számon....egyszóval van egy patent motorod,akkor meg mi a búbánatnak akarod átszabni?
vagy azthiszed jobb vagy mint a honda mérnökei?ha magas kormánnyal jobb lenne,a nagy H tuti úgy gyártaná...
nem gondolod?
ez jó poén volt
nem fighterkedésre,hanem túrázásra szeretném használni.
Azonkívűl nem tudom mennyire próbálgattad már azt hogy milyen sújelosztása van a motornak,de elég orr nehéz.
Ha kiveszed a kereket és ráülsz a hátsó ülésre,akkor is orra akar álni(kerékcsere pl)
de ha elolvasod a tesztlyét(egy komolyabb tesztet)akkor láthatod,hogy a világ legstabilabb motorjának írják és a sújárol is írnak egyet smást.
pl.:ugyan akkaora súly van szinte az orrán,mint a seggén.
Azonkívűl nagyon durván megterheltem a hátulját(túradoboz+oldaltáska)és tele volt olajjal,meg egy két plussz dologgal,még sem szitált...
Lnis ezt használom!hibátlan gumi!Viszont aztis látom,hogy "fürészfogas".Ami azt mondatja velem,több van a gumiban mint 13-15-ezer kilcsi!Egyszerüen elfáradt!Még van rajta minta,meg minden,de elfáradt!Nekem tavaly osztrák turán jelentkezett ez a jelenség!Néztükis rendesen,de nemtudtunk segitteni rajta!Lekell cserélni!