Én is komálom (van egy itthon)...nyilván van jobb, meg erősebb, meg stb....de bejön a gép Főleg mert nem kell láncot suvikolni rajta, így ha ramaty az idő ezzel megyek ide-oda
Üdv Mindenkinek!
Volt az a bizonyos olajcsere utáni hátsófék beragadási gondom. Megoldódott. Az első kerék bal oldalán levő segédmunkahenger volt a hunyó. Valószínűleg az olajcsere közben kerülhetett bele valami lebegő anyag, ami időnként eltömítette, és nem engedte vissza a nyomást hátulról. Végre tökéletes. Tegnap alaposan le is teszteltem amikor kikanyarodtak elém egy mellékútról. Kb 30 méter satu után sikerült elslisszani a figyelmes úrvezető autója előtt pár centivel. Ilyenkor csak a szerencsén múlik, hogy mi a jó döntés. Vajon amikor észrevesz megáll, vagy gázt ad. Szerencsém volt. Persze azonnal fojtatta is az útját. Utána mentem, leállítottam. Jobban be volt tojva mint én. Remegő hangon mondta hogy mennyire sajnálja, és hogy abszolút nem látta hogy ott vagyok. Nyugodt motorozgatás nem létezik.
Sziasztok Hölgyek, Urak!
Garázspakolás közben ráakadtam pár, a régi szép időket idéző cuccra. Leltem egy hóekét, egy gyári plexit egy farokidomot és egy középállványt az XX-hez. Mindegyik az első szériásról való. Plusz van egy motortároló állványom, ami a lengőkar csavarjánál tartja a gépet és egy kis spanifer segítségével mindkét kereket a levegőben tartja. Szintén XX időkből, ezen telelt át a paripa. Ha valakit érdekel, keressen, és hétvégén küldök képeket. Árban megegyezünk, nem meggazdagodni akarok rajta... Elérhetőségek az adatlapon. Köszönöm, hogy olvastátok! Üdv!
Szerintem ez vissza lépés minden tekintetben ( korát leszámítva) egy XX-hez képes!
De te fogod használni, te tudod neked mi a jó,a megfelelő.
Sok kellemes kilométert kívánok vele.
Hát igen XX, Busa, FJR, Fazer 1000, meg volt. Most jöhet a VFR1200f. De láttam olyan videót aki azt mondta, hogy erősen el kell gondolkodnia azon, hogy az FJR leváltja VFR1200-re mert nagyon jó. Több pilóták tesztelték a VfR-t és erre jutottak egybehangzóan mondták nagyon jó.
Köszi de én nem vagyok az a versenyző tipus, amit ez tudd az nekem bőven elég, futómű, és teljesitményre is.
Hogy még jobb legyen, ajánlom a Hyperpro progresszív rugók beépítését ;-)
Sokaknak ismerős lehet a motor! Ha valaki éppen keresi a tökéletes útitársa
Igaz lehet nem neked.
De valaki pont ilyen problémával küszködött!
Volt az a bizonyos olajcsere utáni hátsófék beragadási gondom. Megoldódott. Az első kerék bal oldalán levő segédmunkahenger volt a hunyó. Valószínűleg az olajcsere közben kerülhetett bele valami lebegő anyag, ami időnként eltömítette, és nem engedte vissza a nyomást hátulról. Végre tökéletes. Tegnap alaposan le is teszteltem amikor kikanyarodtak elém egy mellékútról. Kb 30 méter satu után sikerült elslisszani a figyelmes úrvezető autója előtt pár centivel. Ilyenkor csak a szerencsén múlik, hogy mi a jó döntés. Vajon amikor észrevesz megáll, vagy gázt ad. Szerencsém volt. Persze azonnal fojtatta is az útját. Utána mentem, leállítottam. Jobban be volt tojva mint én. Remegő hangon mondta hogy mennyire sajnálja, és hogy abszolút nem látta hogy ott vagyok. Nyugodt motorozgatás nem létezik.
Garázspakolás közben ráakadtam pár, a régi szép időket idéző cuccra. Leltem egy hóekét, egy gyári plexit egy farokidomot és egy középállványt az XX-hez. Mindegyik az első szériásról való. Plusz van egy motortároló állványom, ami a lengőkar csavarjánál tartja a gépet és egy kis spanifer segítségével mindkét kereket a levegőben tartja. Szintén XX időkből, ezen telelt át a paripa. Ha valakit érdekel, keressen, és hétvégén küldök képeket. Árban megegyezünk, nem meggazdagodni akarok rajta... Elérhetőségek az adatlapon. Köszönöm, hogy olvastátok! Üdv!
Ár 60 ezer Magyar forint.
Tel. 06309446636
De te fogod használni, te tudod neked mi a jó,a megfelelő.
Sok kellemes kilométert kívánok vele.