Igazad van Milka. És ha előbb tudom, hogy van egy Pécsen eladó ráadásul abban a kereskedésben ahol anno én vettem az új xx. 9000km!!! nem elirás annyit ment a gép ismerem a tulajt is. De hát itt van a VfR1200f. Igaz 2 mill az ára.
2012 nél volt egy modellfrissités... kipörgésgátló, megnövelt tank kapacitás,más ülés,fogyasztásjelző,ledes hátsó lámpa dct váltót is megújitótták alaposan másképp és kisebb hanggal kapcsol és ami talán a legfontosabb.... megnövelt nyomaték az alsó tartományban ,így alapjárattól gőzerővel húz,nincs haldoklás 3-4 ezer közt...
Én biztos nem szarozom le Csak a kollégát érdeklődésére írtam egy kis tapasztalatot.
Minden motornak megvannak a gyengeségei, konstrukciós hibái, de vagy javít rajta az ember vagy meghagyja úgy ahogy van és hozzászokik Nálunk többnyire az utóbbi van, de néha kicsit próbálunk azért javítani is a dolgokon...VFR-re a köv módosítás az ülés lesz (akra dob, kis ültetés, tank fólia, kormánymagasítás, illetve egy másik plexi már megvan) azt vége
Akkor én most egy szar VFR1200f vettem. Hát egye fene ennél szarabb sose legyen. De van egy ötletem, veszek egy xx. Jó gép nem vitás de azért egy kicsit öregecske a konstrukció a VFR-hez de én imádtam. Nem véletlenül volt három. De amit itt leirtatok, azok nekem mind pozitivként jön le a VFR-nél. De ez igy van jól. Nem vagyunk egyformák kinek a pap, kinek a papné. És végezetül hangsúlyozom ez csak az én véleményem, hogy nálam okosabb emberek tervezték meg az xx, és a vfr-t is. Az úgy jó ahogy kijött a gyárból. Soha nem farigcsáltam egy motoromat sem pedig egy pár volt már.
Köszi. Mennem kell vele. Az érzést àt kell élni. Ezzel a xx el szemezgetek. Tetszik,jól megy... csak 17 éves. Rà dobok fél misit,éd ott a 10 évvel fiatalabb vfr....
Magasabb fordulaton jobban megindul mint az XX, de én viszont jobban szeretem a XX nyomaték rugalmasságát.....a VFR kb.3500 fordulatig lófütyi, utána jövöget az erő, de magasabb fordulaton tol igazán A motorfékezés is teljesen más, mert a VFR még elengedett gázkarnál is megy előre ( a kardán lendülete miatt) a CBR meg a szkásos lassulást adja.
A VFR ülése sztem nem kényelmes, XX is kemény de legalább nem szögletes annyira hogy elnyomja a combnyak ereimet
XX kuplungja sokkal felhasználó barátabb, nem kell annyira csúsztatni mint a VFR-en.
Illetve igen a súlya ami azért nem semmi, tudom hogy kardán meg minden de nehezebb mint a ZZR meg a Hayabusa
Nagy negatív amit mondhatok róla a tank kapacitás lehetne több is, a tank takarások helyett lehetett volna még jó pár litert kipréselni belőle, a 18.5 liter kevés sztem
Am, fék futómű részemről teljesen rendben van, nagy súlya van még szép hogy felkoppan durva fékezésnél, meg a vezető súlya is azért hozzá tesz szerintem Nálam volt párszor hogy felkoppant, de tesómnál még sosem csinálta (108 vs 70kg)
Látod, megint kezded. A fékemről is csak képeket láttál, alaptalanul mondasz véleményt - ugyanúgy, mint a szintén nem próbált progresszív rugós VFR teleszkópról. Megnyugodhatsz, semmi baj a fékerővel - fényévekkel jobb a gyári XX fékhez képest, olyan, amilyet szerettem volna ;-)
bele nem illő alkatrészt szegeltél össze..és csodálkoztál ,hogy szar? én nem mondtam,hogy nem jobb a progresszív rugóval.. cbr 1100xx vfr futómű részben kawasaki gtr fék..... Valóban biztos ez a tuti. Én azt írtam,hogy az eddigi motorjaim közül ,ezt a legjobb vezetni a jó szar útjainkon! Biztos van sokkal jobb is! Nekem nem üt fel,ellenben a Zzr 1400-al..
Hát én még ilyen felütést nem tapasztaltam, pedig mentem már elég rossz úton is egyedül meg 2 személlyel is. Extrém fékezést épp a napokban kellett végeznem egy autós végett de nem éreztem, hogy összeült ahogy Te mondod. De bizonyára igy van. Az én 85kg alatt nem volt ilyen.De ha a páromat is hozzá adom 70kg akkor sem.
Aha, szóval az alapján, hogy volt mindenféle egyéb motorod is, kijelented, hogy a VFR1200F gyári első futóműve kiváló, és csak úri bolondság a fejlesztés. Esetleg írhattad volna még a szokásos mantrát: "a japán mérnökök nem véletlenül csinálták olyanra, amilyen" Azok a japán mérnökök, akik pl. a mai napig nem voltak képesek megoldani sok Hondánál a feszszab problémakört.
Egy 2 eKm-es román-bolgár karikán teszteltem a VFR1200F első villáját XX-be építve, gyári rugókkal - úgy szar ahogy van. Extrém fékezésnél nagyon összeül (persze lehet csak az én konfigomban van így, a dual-CBS hiánya miatt) , és nagyobb úthibákon felüt, ami elég kellemetlen - ezért raktam bele progresszív rugókat.
Nem áll szándékomban bizonygatni, hogy mennyivel lett jobb - én használom, én érzem, mivel van előtte-utána összehasonlítási alapom. Ti meg maradjatok csak a full gyári verziónál, úgy kell nektek
igen jobban.. igaz csak minimálisan.. végre nem! országuton az Zzr 1400( 2007) nem tud mit kezdeni velem! vfr 1200 fd. Nyomatékos hirtelen indul meg.. ki kell próbálni,mások mende mondája szart sem ér! Viszont nem is a menet dinamika ami kimagasló az Xx-hez képest, hanem a FÉK és a Futómű! szar hullámzó aszfaltot kisimitja , marásokat észre sem veszed rajta.. Jó motor! kezes és könnyen kezelhető :) még takarékosnak is mondható nekem az autómatának kb 1 literrel kevesebb a fogyasztása mint az xx-nek vagy a zzr nek volt..
Hosszas nyűglődés után sikerült beszámoltatnom az ER6-ot. Eddigi legjobb motorom.
nekem 2013-as DCT ..
Minden motornak megvannak a gyengeségei, konstrukciós hibái, de vagy javít rajta az ember vagy meghagyja úgy ahogy van és hozzászokik Nálunk többnyire az utóbbi van, de néha kicsit próbálunk azért javítani is a dolgokon...VFR-re a köv módosítás az ülés lesz (akra dob, kis ültetés, tank fólia, kormánymagasítás, illetve egy másik plexi már megvan) azt vége
A VFR ülése sztem nem kényelmes, XX is kemény de legalább nem szögletes annyira hogy elnyomja a combnyak ereimet
XX kuplungja sokkal felhasználó barátabb, nem kell annyira csúsztatni mint a VFR-en.
Illetve igen a súlya ami azért nem semmi, tudom hogy kardán meg minden de nehezebb mint a ZZR meg a Hayabusa
Nagy negatív amit mondhatok róla a tank kapacitás lehetne több is, a tank takarások helyett lehetett volna még jó pár litert kipréselni belőle, a 18.5 liter kevés sztem
Am, fék futómű részemről teljesen rendben van, nagy súlya van még szép hogy felkoppan durva fékezésnél, meg a vezető súlya is azért hozzá tesz szerintem Nálam volt párszor hogy felkoppant, de tesómnál még sosem csinálta (108 vs 70kg)
Béke!
Egy 2 eKm-es román-bolgár karikán teszteltem a VFR1200F első villáját XX-be építve, gyári rugókkal - úgy szar ahogy van. Extrém fékezésnél nagyon összeül (persze lehet csak az én konfigomban van így, a dual-CBS hiánya miatt) , és nagyobb úthibákon felüt, ami elég kellemetlen - ezért raktam bele progresszív rugókat.
Nem áll szándékomban bizonygatni, hogy mennyivel lett jobb - én használom, én érzem, mivel van előtte-utána összehasonlítási alapom. Ti meg maradjatok csak a full gyári verziónál, úgy kell nektek