Nem tultàrolt. Tulajtol vettem. Egyszerüen szinte csak az éves szervizekre jàrt.. egy évesen ment elöször ekkor volt benne 890 km ..2380 al houtam el ..csak a Dream nyult hozzà. Igazolt előélet!
Hát az első 220km elég meggyőző volt. Kb 3 hét múlva tudok menni több km arra én is kiváncsi leszek. Addig sokk-sokk meló. A párom azt mondta, hogy ez a legkényelmesebb motor ami volt nekem. Igaz, hogy az ő lábtartója 8 cm lejjebb van. Ja és 180cm magas.
Akkor tudom ezt elképzelni ha mondjuk nincsenek meg a platniban azok a gumi bogyók így nem feszül szépen össze a platni a dobozzal. Így egy nayon picit tud mozogni ez a mozgás meg szépen lassan kieszi a tárnyelvet. Ezt tudom elképzelni. Főleg ha ocit magasan van a dobot vagy szélesebb vagy mint pl én is és egy amúgy nagyobbnak mondható örvénylésben van a doboz.
Üdv. Mindenkinek! A hétvégén a hátsó dobozom, Givi Maxia 3, úgy döntött, hogy megszabadul a platnitól. Szerencsére senki nem jött sem szemből, sem közvetlenül mögöttem. Kb. 130 volt a tempó és enyhe jobb kanyar. A kétoldali dísz oldalelemek letörtek, a doboz megkarcolódott, de ki sem nyílt. A rögzítő zárnyelv tört el. Volt másnak is hasonló élménye? A Shoxban találtam zárnyelvet, ki is cseréltem már, de az oldal elemeket javítani kell.. Megjegyzem, hogy GIVI-ék műanyagból gyártották az eredeti zárnyelvet, de a gyári cseredarab már fémből van...
Nem megyek sokat de lassan 5000.
tultarolt uj vagy nem hasznaltak?
Tartok tőle ott valami más gond lehetett!