Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Igen de nem is ez kezdte a sort...ez zârta..
Na, töled se veszek motort. 5 év alatt széthajtod igy.
Minek vesz ilyen ember motort szalonbol?
Nem megyek sokat de lassan 5000.
Ritkaság.
Semmi extra. Hahun volt
Hogy lehet ilyet találni?
Nem tultàrolt. Tulajtol vettem. Egyszerüen szinte csak az éves szervizekre jàrt.. egy évesen ment elöször ekkor volt benne 890 km ..2380 al houtam el ..csak a Dream nyult hozzà. Igazolt előélet!
Miért adnak elennyi kmrel motort, nem is értem. Vagy inkább miért vesznek.
5 ev alatt?
tultarolt uj vagy nem hasznaltak?
Màr 5100 nàl tartunk.. 2013 -as évjàrat
Nem perwollal mosva?
Új..
Nagyon szuper kis gép. Az automatàt szokni kell. Igy lassan 2500km utàn is még tanulom . Nagyon preciz igényes kivitelezésű szerkezet.
Az utas vélemény is fontos:) a párom is magas és a mostanit nem szereti, szerinte az XX kényelmesebb volt.
Hát az első 220km elég meggyőző volt. Kb 3 hét múlva tudok menni több km arra én is kiváncsi leszek. Addig sokk-sokk meló. A párom azt mondta, hogy ez a legkényelmesebb motor ami volt nekem. Igaz, hogy az ő lábtartója 8 cm lejjebb van. Ja és 180cm magas.
Nagyon szép gép gratula
Tapasztalatok?
Én màr benne vagyok! 2013 mâsodik generâciós Dct kipörgésgàtlós
Próbálkozunk a VFR-rel.
Sose volt ilyen gondom,pedig nem egyszer mentem már vele 200-felett is tartósan. Persze csak Német pályán.
Tartok tőle ott valami más gond lehetett!
Volt bizony
Akkor tudom ezt elképzelni ha mondjuk nincsenek meg a platniban azok a gumi bogyók így nem feszül szépen össze a platni a dobozzal. Így egy nayon picit tud mozogni ez a mozgás meg szépen lassan kieszi a tárnyelvet. Ezt tudom elképzelni. Főleg ha ocit magasan van a dobot vagy szélesebb vagy mint pl én is és egy amúgy nagyobbnak mondható örvénylésben van a doboz.
Agyonpakolt Maxia dobozzal rendszeresen 200 felett is volt... soha semmi probléma...
Üdv. Mindenkinek! A hétvégén a hátsó dobozom, Givi Maxia 3, úgy döntött, hogy megszabadul a platnitól. Szerencsére senki nem jött sem szemből, sem közvetlenül mögöttem. Kb. 130 volt a tempó és enyhe jobb kanyar. A kétoldali dísz oldalelemek letörtek, a doboz megkarcolódott, de ki sem nyílt. A rögzítő zárnyelv tört el. Volt másnak is hasonló élménye? A Shoxban találtam zárnyelvet, ki is cseréltem már, de az oldal elemeket javítani kell.. Megjegyzem, hogy GIVI-ék műanyagból gyártották az eredeti zárnyelvet, de a gyári cseredarab már fémből van...