nekem mindig adott sérülésre írta fel a doki, az első sor 2. és a második sor 1.-et hordtam, én a helyedbe bemennék egy ilyen boltba és ott segítenek az eladók ha elmondod mire akarod használni, próbáld fel kesztyűre is.
köszi ez szomorú, de meggyőző tapasztalati háttér :)
Viszont abban segítsél, hogy ebből a rengeteg verzióból melyik vállt be neked, mert nekem hála égnek még nincs ez irányú tapasztalatom :)
több évtizedet enduróztam aktívan amiben volt mindenféle sérülés amit akarsz, a hüvelyk ujjamat kétszer toltam be a tenyerembe, térdek , szallagok sokszor , bordák, volt gerinc törésem, kereszt csont törésem, stb, stb, úgy hogy gondolhatod amit lehet hordani ilyen orvosi kacatba az volt már rajtam
jó holmik
Bár nekem 1000 F van,ami majdnem ugyan az a mozdony, én is most építettem át LSL szettre, és szintén ugyan ez a véleményem hogy egy új motor született, sokkal kényelmesebb komfortosabb, nem terheli a csuklómat, egyenesebb háttal ül az ember, nagyon tetszik
Köszi az infot, esetleg a video linkjét el tudnád küldeni?
Közben elindultam más irányba is, mert hétvégén indulok egy hosszabb túrára, ahol napi 8-9 órákat kell majd nyeregben töltenem.
A videón(http://youtu.be/sgvCGy7L9IM) található kötést tette fel a párom, és nagyon jó eredményt kaptam, segítségével simán nyomtam egy két órás etapot.
Az 5 métereses szalagot a Dechatlonba vettem 2,5-ért, és tényleg jó. Annyi hátránya van, hogy a leírtakkal ellentétbe nem bírja a vizet. Egy kézmosás még ok, de a zuhanyzáskor nekem már elkezdett lejönni.
Így mivel a túráig biztos nem tudok vfr csutkát szerezni, most ebből viszek minden napra egy garnitúrát, aztán bízom benne, hogy segítségével kibírom :)
az interneten van egy videó ahol egy mexikói kolléga bemutatja a sok értelemben vett tuningolt XX-ét, közben mutatja és magyarázza a dolgokat. Ő a markolat megemelését (ahogy a videóban elmondja) 2000 és 2004 között gyártott vfr 800-as gyári markolatát tette föl, így kb. 25 mm-rel emelte meg. Egyéb paramétereit tekintve (szerelését, átépítést) teljesen megegyezik a gyári XX csutkával. A vfr gyári kormányszár száma: OEM 53150-MCW-D00. Az XX-é 53150-MAT-D50.
Beütöttem, hát nem gondoltam volna, hogy ennyien rápörögtek a témára :)
Az olvasottak alapján azt látom, hogy nekem vagy egy ilyen(https://www.ebay.de/itm/Honda-...) magasító vagy egy VFR 800 kormány csutka lenne jó(a vfr kormány fele húzok, de azt olvastam, hogy csak kicsit ritkább mint a fehérholló :S )
Egy dolog nem derült ki számomra, hogy mennyit emel a vfr800 csutka, a magasítónál írják, hogy 28mm-et.
Sziasztok!
Kicsit több mint 1 hónapja boldog tulajdonosa lettem egy XX-nek (2000-es évjárat).
Friss jogsi, első motor. Tudom, hogy nem így illett volna, de ez kellett és kész. :)
A motorban óra szerint 72.000 van. Melegen elég magas volt az alapjárat, és 9-10 litereket benyelt gond nélkül, azóta volt nyomásszabályzó csere így egy kicsit javult a helyzet, de még mindig nem az igazi, kicsit ingadozik az alapjárat, és talán jobban kormolódik a kipu.
A kérdésem az, hogy valaki meghallgatná-e a gépet, esetleg menne is vele egy karikát valamikor, hogy véleményezze?
Üdv,
Viktor
Nekem van fent túraplexi és vario is, és én nagyon elégedett vagyok a szélvédelemmel, még nagy tempónál is kiváló.
Szóval itt még lehet nekem egy kis tartalék, amit ha lehet komfortra konvertálnék
na és vfrt?
Viszont abban segítsél, hogy ebből a rengeteg verzióból melyik vállt be neked, mert nekem hála égnek még nincs ez irányú tapasztalatom :)
jó holmik
Ilyen színben még nem is láttam XX-et, nagyon bejön
Elég sok típus van belőle https://gyogyseged.hu/csuklorogzito#
Eladnám az alábbi cuccokat:
- Givi Monorack karok + platni, 17 eFt
- Givi V46N doboz (1 kulccsal), 40 eFt.
Közben elindultam más irányba is, mert hétvégén indulok egy hosszabb túrára, ahol napi 8-9 órákat kell majd nyeregben töltenem.
A videón(http://youtu.be/sgvCGy7L9IM) található kötést tette fel a párom, és nagyon jó eredményt kaptam, segítségével simán nyomtam egy két órás etapot.
Az 5 métereses szalagot a Dechatlonba vettem 2,5-ért, és tényleg jó. Annyi hátránya van, hogy a leírtakkal ellentétbe nem bírja a vizet. Egy kézmosás még ok, de a zuhanyzáskor nekem már elkezdett lejönni.
Így mivel a túráig biztos nem tudok vfr csutkát szerezni, most ebből viszek minden napra egy garnitúrát, aztán bízom benne, hogy segítségével kibírom :)
https://www.hasznaltauto.hu/motor/ajp/super-moto_200/ajp_super-moto_200_pr4-12891688
Az olvasottak alapján azt látom, hogy nekem vagy egy ilyen(https://www.ebay.de/itm/Honda-...) magasító vagy egy VFR 800 kormány csutka lenne jó(a vfr kormány fele húzok, de azt olvastam, hogy csak kicsit ritkább mint a fehérholló :S )
Egy dolog nem derült ki számomra, hogy mennyit emel a vfr800 csutka, a magasítónál írják, hogy 28mm-et.
Ezt tudja esetleg valaki?
Kicsit több mint 1 hónapja boldog tulajdonosa lettem egy XX-nek (2000-es évjárat).
Friss jogsi, első motor. Tudom, hogy nem így illett volna, de ez kellett és kész. :)
A motorban óra szerint 72.000 van. Melegen elég magas volt az alapjárat, és 9-10 litereket benyelt gond nélkül, azóta volt nyomásszabályzó csere így egy kicsit javult a helyzet, de még mindig nem az igazi, kicsit ingadozik az alapjárat, és talán jobban kormolódik a kipu.
A kérdésem az, hogy valaki meghallgatná-e a gépet, esetleg menne is vele egy karikát valamikor, hogy véleményezze?
Üdv,
Viktor
Szóval itt még lehet nekem egy kis tartalék, amit ha lehet komfortra konvertálnék