Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Én pont erre céloztam!
Táviratos időre nem szezont írtam volna,mivel ott egész évbe mentünk!
Ha jól emlékszem napi 100-as körül,heti hat nap!
De ez xx-volt!
Ha jól emlékszem olyan 2007,vagy 2008-as szezon!
Akkor szó szerint minden hétvégén mentünk,minima két napra!
Ausztria már rendszeres hétvégi programnak számított!
Nekem csak 24 000km/szezon.
Lehet licitálni, de te táviratoztál, nem XX-el futottad?!
Nekem a rekord 32.000Km/szezon!
Elhiszem, csak vicceltem!
Ez a realitás, én az átlagnál többet megyek. Pedig nem vagyok futár, de a hobbi motorosok között a norma 1 szezonban 5-8000 km. Játékos matematika; 5-6 éves motorban 40-50 000 km van.
Mert én egy szezonban 10-12 ezer km-t megyek, ha 3-4 ezret mennék megvehetném a 60 ezret futottat is.
Mindent el lehet adni!
Csak árfüggő!
Szívrohamot kapnak,vagy hangosan felnevetnek!
Esetleg mindkettő!
Mert itt nem divat,sikk,presztízs,stb. a legújabb modellekkel járni,simán megbecsülik a 10-15-éves masinákat!
ahova mi járunk,ritkán futok bele 3-4 éves,vagy annál fiatalabba!
Pedig könnyebben megtehetnék mint mi!
De itt az emberek nagy része(akinek nem inge,nem veszi magára),úgy gondolja,hogy csak a fiatal 3-5 éves ,vagy a szalon motor a motor,kerül amibe kerül,inkább nem eszik,meg nem megy vele,mert arra már nem telik a törlesztő részlet m,ellett!De elmondhatja,egy új vas áll a garázsban!
Az nem baj!
Általában az kell nekik!
Kevés kilométer,a többi szinte nem is számít!
Ha közben össze is roskad a masina az se gond,de elmondhatja,hogy kevés a kilométer!
tényleg annyi van benne
Szóval te így csinálod.
Húzd le a km jeladót.
A kilométerhez való hozzáállás attól függ, hogy épp melyik oldalon állunk. José írja, hogy nem sok, meg a Ladáknál volt ez érdekes, de amikor írja, hogy Varaderot néz, azt 30e km-ig keresi.

Amúgy nekem tetszik a José motorja, csak attól tartok, hogy 2-3 év után nem fogom tudni eladni, ha megveszem.
Én is úgy nézek Varát, hogy: 2010-től és 30 ezer km alatt.
Amikor az XX-et megvettem azt mondtam magamnak 6 év után eladom, nem terveztem örökre. A Varával is így lennék, évi 10-12 ezret tervezek vele.
Ez a kilométer mizéria onnan datálódik a magyarban, hogy voltak a Ladák, ezek a szerkezetek elmentek 100 ezer km-t, utána generál, majd megint 100 ezer és generál és abban az időben nem is tekerte az órát senki. Mamár nem 100 ezerre tervezett blokkok vannak, nyugaton régebben sem, de a beidegződés az megmaradt az emberekben!
A saját autómat mikor vettem 343 ezer km volt az órájában, de megnéztem az állapotát és megvettem, szerelők állítása szerint kb 200 ezret tekertek benne vissza, DE! 1 millió km- nél van az első generál!
Mikor fogom én azt elérni?
Amúgy olajkályha a lelkem.
42000 km
1.4 ért nekem is van egy 2007-es második tulajtól
sérülés és költségmentes túrakormány doboztartók soha még el sem dölt, persze új olaj kell az új szezonra
Ja és nem hirdetem
Még meg sem vetted,de már az eladáson gondolkodsz?