De ez xx-volt!
Ha jól emlékszem olyan 2007,vagy 2008-as szezon!
Akkor szó szerint minden hétvégén mentünk,minima két napra!
Ausztria már rendszeres hétvégi programnak számított!
Elhiszem, csak vicceltem!
Ez a realitás, én az átlagnál többet megyek. Pedig nem vagyok futár, de a hobbi motorosok között a norma 1 szezonban 5-8000 km. Játékos matematika; 5-6 éves motorban 40-50 000 km van.
Mert itt nem divat,sikk,presztízs,stb. a legújabb modellekkel járni,simán megbecsülik a 10-15-éves masinákat!
ahova mi járunk,ritkán futok bele 3-4 éves,vagy annál fiatalabba!
Pedig könnyebben megtehetnék mint mi!
De itt az emberek nagy része(akinek nem inge,nem veszi magára),úgy gondolja,hogy csak a fiatal 3-5 éves ,vagy a szalon motor a motor,kerül amibe kerül,inkább nem eszik,meg nem megy vele,mert arra már nem telik a törlesztő részlet m,ellett!De elmondhatja,egy új vas áll a garázsban!
Az nem baj!
Általában az kell nekik!
Kevés kilométer,a többi szinte nem is számít!
Ha közben össze is roskad a masina az se gond,de elmondhatja,hogy kevés a kilométer!
A kilométerhez való hozzáállás attól függ, hogy épp melyik oldalon állunk. José írja, hogy nem sok, meg a Ladáknál volt ez érdekes, de amikor írja, hogy Varaderot néz, azt 30e km-ig keresi.
Amúgy nekem tetszik a José motorja, csak attól tartok, hogy 2-3 év után nem fogom tudni eladni, ha megveszem.
Én is úgy nézek Varát, hogy: 2010-től és 30 ezer km alatt.
Amikor az XX-et megvettem azt mondtam magamnak 6 év után eladom, nem terveztem örökre. A Varával is így lennék, évi 10-12 ezret tervezek vele.
Ez a kilométer mizéria onnan datálódik a magyarban, hogy voltak a Ladák, ezek a szerkezetek elmentek 100 ezer km-t, utána generál, majd megint 100 ezer és generál és abban az időben nem is tekerte az órát senki. Mamár nem 100 ezerre tervezett blokkok vannak, nyugaton régebben sem, de a beidegződés az megmaradt az emberekben!
A saját autómat mikor vettem 343 ezer km volt az órájában, de megnéztem az állapotát és megvettem, szerelők állítása szerint kb 200 ezret tekertek benne vissza, DE! 1 millió km- nél van az első generál!
Mikor fogom én azt elérni?
Amúgy olajkályha a lelkem.
1.4 ért nekem is van egy 2007-es második tulajtól
sérülés és költségmentes túrakormány doboztartók soha még el sem dölt, persze új olaj kell az új szezonra
Ja és nem hirdetem
Ha jól emlékszem napi 100-as körül,heti hat nap!
Ha jól emlékszem olyan 2007,vagy 2008-as szezon!
Akkor szó szerint minden hétvégén mentünk,minima két napra!
Ausztria már rendszeres hétvégi programnak számított!
Lehet licitálni, de te táviratoztál, nem XX-el futottad?!
Ez a realitás, én az átlagnál többet megyek. Pedig nem vagyok futár, de a hobbi motorosok között a norma 1 szezonban 5-8000 km. Játékos matematika; 5-6 éves motorban 40-50 000 km van.
Csak árfüggő!
Esetleg mindkettő!
ahova mi járunk,ritkán futok bele 3-4 éves,vagy annál fiatalabba!
Pedig könnyebben megtehetnék mint mi!
De itt az emberek nagy része(akinek nem inge,nem veszi magára),úgy gondolja,hogy csak a fiatal 3-5 éves ,vagy a szalon motor a motor,kerül amibe kerül,inkább nem eszik,meg nem megy vele,mert arra már nem telik a törlesztő részlet m,ellett!De elmondhatja,egy új vas áll a garázsban!
Általában az kell nekik!
Kevés kilométer,a többi szinte nem is számít!
Ha közben össze is roskad a masina az se gond,de elmondhatja,hogy kevés a kilométer!
Amúgy nekem tetszik a José motorja, csak attól tartok, hogy 2-3 év után nem fogom tudni eladni, ha megveszem.
Amikor az XX-et megvettem azt mondtam magamnak 6 év után eladom, nem terveztem örökre. A Varával is így lennék, évi 10-12 ezret tervezek vele.
A saját autómat mikor vettem 343 ezer km volt az órájában, de megnéztem az állapotát és megvettem, szerelők állítása szerint kb 200 ezret tekertek benne vissza, DE! 1 millió km- nél van az első generál!
Mikor fogom én azt elérni?
Amúgy olajkályha a lelkem.
sérülés és költségmentes túrakormány doboztartók soha még el sem dölt, persze új olaj kell az új szezonra
Ja és nem hirdetem