Nagyon elfogult vagyok az Xx-el kapcsolatban. Főleg a blokkot tekintve!Olyannyira hogy rábeszéltem a barátomat egy X11-re mondván naked erőgépet szeretne ami nem tucatmotor...Tegnap el is hoztuk Debrecenből
Én kiprobáltam ezt azt az elmult években....
Aki ismer tudja...
Karbis xx-hayabusa-fazer 1000--- újra XX és marad is
Nem véletlenül.. Már 4?000 km van benne és csak mosolygok gyerek cipőben jár.... A busámba 41000 nél leszakad a hajtókar...
Minden hülyeséget nem kell elhinni!
Én tapasztaltam fogyasztás csökkenést, teljesítmény növekedést nem!
De amit Witya mondott az is igaz, dinamikusabb a viselkedése, érzetre jobb.
De figyusz!
Ha gondolod,és meg van a kiszemelt vas,akkor szívesen elmegyek(gyünk)megtekinteni neked!
Kivéve ha José-ét veszed,mert akkor kár oda menni,egyszerűbb ha itt kérdezel,és elmondom!
Btibi is rajtam keresztül vett(én ajánlottam a vasat,mert ismertem)XX-et,és azóta is áradozik a vasról!
Csak ne mond az eladónak,hogy olyannal mész,aki már látott motort,vagy Xx-et!
Dehogy vagyok én csúcs!
Bár az volnék,nem itt tartanék!
Csak vicceltem,ha nem vetted volna észre!
Miért nem írsz célzottan?
Nincs abban semmi baj,amíg el nem találsz!
Szerintem 150-net simán el megy!
Egy osztrák túrán történt,megálltunk kajcsizni a Marizell felé vezető úton a motoros étteremnél,és ott egy xx-et nézegettem.Közben láttam hogy olyan 60-ezer körül van benne(nem digitális volt),és mivel az enyémbe akkor még csak olyan huszonezer volt megkérdeztem hogy viselkedik!Erre az Osztrák elmosolyodott,és mondta hogy már egyszer átfordult az óra,de még nem volt megbontva a vas!Szóval ennyit tudnak az XX-blokkok!
De biztos ki lehet nyírni 5-10 ezer alatt is "megfelelő"használat mellett!
Ezért írtam, hogy a motor járása és dinamikája változik. Észre vehető a különbség ez biztos normál 95 ös és a 100 VmaxBIpewerSuperUltra akármi tényleg ég és föld. XX ben nem lehet különbséget érezni erőbe mert, ha dugulása van akkor is megy mint az őrült de bármelyik hason teljesítményűt nézhetjük.
Viszont Én 500 as 74 lovasba és 600 105 lovasba is tettem és ott érezhetőbb a különbség. Nem azt mondom, hogy versenygép lett, de önmagához képest érezni a különbséget.
Ez olyan mint amikor olajat cserélsz és tisztul a hang amit nem is lehet szinte észre venni, de ha figyelsz igen
Kedves xx-esek!
Hagy dobjam fel a kérdést!"ha a km. nem számít"
Mennyit mehet el egy motor?
Lentebb olvastam ,hogy 200 ezernél blokk bontás után a kopó alkatrészek még tűréshatáron belül voltak.
Figyusz!
Mivel neked is tanult szakmád,ahogy nekem is,röviden levezetem.
Tegyük fel,hogy meg van az az 5-oktánszám különbség(amit kétlek),de ha mégis,akkor mennyi mindent utána kéne állítani!
Ugye van a gyújtáskésedelem,befecskendezési mennyiség,szelepek nyitása-zárása,és még sorolhatnám!Még akkor is gáz,ha az XX komputere pár dolgot le is követ ebből(bár azt se azonnal),szerintem azt a pár lóerőt,amit kapnánk nem vennénk észre!
Van erre egy jó példám,amit ilyenkor felszoktam hozni!
Jó pár éve a Shelll-nek volt egy reklámja,hogy vittek innen Magyarországról egy kútról benzint,majd azt beletöltötték Schumi Ferrarijába,és láss csodát,jobb köridőt ment vele,mint a versenybenzinével!Ha ha ha!Persze én meg hülye vagyok!Ha jól csalodom a forma-1 benzint úgy 70-összetevőből állítják össze,és grammra mérik!No és ettől jobb volt a Magyar kúti shell benya!
Egyébként én Shell-nél tankolok az okot te tudod!
Én kiprobáltam ezt azt az elmult években....
Aki ismer tudja...
Karbis xx-hayabusa-fazer 1000--- újra XX és marad is
Nem véletlenül.. Már 4?000 km van benne és csak mosolygok gyerek cipőben jár.... A busámba 41000 nél leszakad a hajtókar...
Max elkezdi csipkedni az olajat, és megáll 270 nél.....
és jön a következő 100000 km
Így volt..
Én tapasztaltam fogyasztás csökkenést, teljesítmény növekedést nem!
De amit Witya mondott az is igaz, dinamikusabb a viselkedése, érzetre jobb.
Ha gondolod,és meg van a kiszemelt vas,akkor szívesen elmegyek(gyünk)megtekinteni neked!
Kivéve ha José-ét veszed,mert akkor kár oda menni,egyszerűbb ha itt kérdezel,és elmondom!
Btibi is rajtam keresztül vett(én ajánlottam a vasat,mert ismertem)XX-et,és azóta is áradozik a vasról!
Csak ne mond az eladónak,hogy olyannal mész,aki már látott motort,vagy Xx-et!
Bár az volnék,nem itt tartanék!
Csak vicceltem,ha nem vetted volna észre!
Miért nem írsz célzottan?
Nincs abban semmi baj,amíg el nem találsz!
Látom h, Te vagy a csúcs!
Emlékeztem hogy Te írtad csak nem akartam külön neked ezt a kérdést célozni!
Egy osztrák túrán történt,megálltunk kajcsizni a Marizell felé vezető úton a motoros étteremnél,és ott egy xx-et nézegettem.Közben láttam hogy olyan 60-ezer körül van benne(nem digitális volt),és mivel az enyémbe akkor még csak olyan huszonezer volt megkérdeztem hogy viselkedik!Erre az Osztrák elmosolyodott,és mondta hogy már egyszer átfordult az óra,de még nem volt megbontva a vas!Szóval ennyit tudnak az XX-blokkok!
De biztos ki lehet nyírni 5-10 ezer alatt is "megfelelő"használat mellett!
Viszont Én 500 as 74 lovasba és 600 105 lovasba is tettem és ott érezhetőbb a különbség. Nem azt mondom, hogy versenygép lett, de önmagához képest érezni a különbséget.
Ez olyan mint amikor olajat cserélsz és tisztul a hang amit nem is lehet szinte észre venni, de ha figyelsz igen
És kikérem magamnak!
Igenis Fentebb leledzem!
Be kerülsz a kapolok listába!
Hagy dobjam fel a kérdést!"ha a km. nem számít"
Mennyit mehet el egy motor?
Lentebb olvastam ,hogy 200 ezernél blokk bontás után a kopó alkatrészek még tűréshatáron belül voltak.
Mivel neked is tanult szakmád,ahogy nekem is,röviden levezetem.
Tegyük fel,hogy meg van az az 5-oktánszám különbség(amit kétlek),de ha mégis,akkor mennyi mindent utána kéne állítani!
Ugye van a gyújtáskésedelem,befecskendezési mennyiség,szelepek nyitása-zárása,és még sorolhatnám!Még akkor is gáz,ha az XX komputere pár dolgot le is követ ebből(bár azt se azonnal),szerintem azt a pár lóerőt,amit kapnánk nem vennénk észre!
Van erre egy jó példám,amit ilyenkor felszoktam hozni!
Jó pár éve a Shelll-nek volt egy reklámja,hogy vittek innen Magyarországról egy kútról benzint,majd azt beletöltötték Schumi Ferrarijába,és láss csodát,jobb köridőt ment vele,mint a versenybenzinével!Ha ha ha!Persze én meg hülye vagyok!Ha jól csalodom a forma-1 benzint úgy 70-összetevőből állítják össze,és grammra mérik!No és ettől jobb volt a Magyar kúti shell benya!
Egyébként én Shell-nél tankolok az okot te tudod!
Legalábbis mi utcai használat során,ezt nem vesszük észre,mint ahogy azt se hogy erősebb lenne!