Pedig jól tetted!
Az első kilométereknél csiszolódik,kopik össze a vas szíve!
Ilyenkor szemmel nem is látható,mikron méretű anyagszemcsék válnak le!
Bár lehet a 36-ezer túlzás,de ezt mindenki máshogy ítéli meg!
Látom nagyon egyet értünk!
Nekem, anno azt tanították,no meg olvastam is,hogy az olajokban,benzinbe,benne van aminek lennie kell!
Ha bármi más pluszt adunk hozzá,nagy eséllyel nem hogy javítunk a dolgon, inkább rontunk rajta!
Nem kell semmi plusz kotyvalék!
Természetesen fenti soraimat,utcai használatra értettem!
Még valami!
Egy ismerős volt szintén,aki injektor tisztítót használt!No ő meg cserélt utána 6-injektort!Alig akart beindulni a vas utána,nem hogy menni!
Vaj miért!
Igen nálunk a raktáros srác tette ugyan ezt!
Ő valami más "kotyvalékot"használt,de a lényeg,végeredmény ugyan az lett!
leoldott egy csomó szart,az meg eltömítette a kis olaj járatokat!Szintén megállt a blokk!
De ha nem is áll meg,egy öreg,használt motornál akár milyen gondos gazda vagy,vannak lerakódások,amik tömítenek!Olyat is halottam már,hogy "kimosták"a motort,az mondjuk nem állt meg,de utána jól elkezdte enni az olajat,meg gyenge lett mint a harmat!
Szóval én mindenkit óva intek ezektől a katyvaszoktól!
Azt kell bele tenni,és akkor amikor a "nagy könyvbe" írva vagyon!
se többet,se kevesebbet!
Azért ezeket a dolgokat,nem kis tudású mérnök,tervező gárdák találják,számítják ki!
Ugye én első tulaja vagyok az XX-nek, mégis 36 ezer km-ig nem 12 ezrenként, hanem 6 ezrenként cseréltem olajat. Azóta az előírás szerint csináltatom.
Kérdezték a Hondánál, hogy minek cseréltetem? Mondtam nekik, hogy hosszú távon gondolkozom, nekem megéri!
Na erről beszélek
A tisztító oldja ugyebár az olajat. Szépem leereszted, de nem mindenhonnan jön ki, és természetesen ahol ott marad az a rész kenés nélkül marad.
Motortisztítót mindenkinek ! Teljes siker elérése után elérhetőségem az adatlapomon
10autó után kedvezmény
Áááá. kb másfél év. van amelyik kettő.
Természetesen azt mondom, mivel saját az autó óvjuk meg az állapotát és mindenkinek bele kell férni az évi 1 szerviznek ami kb 20000-40000 HUF között mozog.
Én pl "új" autó, motor vásárlása után 2 szer gyors olajcsere. autónál 5000km olajcsere+szűrők, 5000 olajcsere+szűrők ez így átmossa a motort, kihozza az olajsarat, ha van. Én erre esküszöm, tisztítóra nincs pénzem, nem merem bevállalni, hogy besül-e utána a motor, vagy nem. Motornál 2000 km kétszer és utána mehet az előírt. Én így biztonságba érzem magam valamilyen szinten.
Ilyen megfontolásból csináltam, 36 ezerre be is járattam.