Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nekem '95-ös "propelleres" autóm van,azok még szerintem jól sikerültek!
MF motors


Hamarosan indul a motoros szezon, bár sokunknak véget sem ért igazán. Biztonságunk érdekében soha nem tehetünk eleget! Most itt egy ismeret felfrissítő internetes KRESZ lecke! Mindenki előnyére válhat, legyen kezdő vagy vérprofi öreg róka. Nem egy 3 perces gagyi tesztről van szó, de ennél sokkal több időt pazarlunk el jelentéktelen információk olvasgatásával a világhálón!
Én nem jellemezném a "precíz" németeket.
Nap mint nap javítok német technikát, még katonai szintűt is,... hát fos mind... már.
Pontosan!
Azért ránézel egy motorra, annak gazdájára és beszélsz vele sok kiderül a motorról és, hogy mennyire "foglalkoztak" vele.
Azért jelekből lehet következtetni!
Erre céloztam!
Meg beszéltem emberkékkel ismeretségi kőrben,akiknek van!
Eléggé elszomorított amiket mondtak!
De ők bevállalják az élményért cserébe!
Ha nem újonnan veszel gépet, nem tudhatod hogy milyen gondos volt az előző gazdája. Ez lutri!
Természetesen nem rólatok van szó, elolvastam egy "pár" oldalt mielőtt ide bejelentkeztem.
Míg autó-mentőztem csak BMW motort vittem szervizbe műszaki hiba miatt.
A többit baleset miatt.
Én K1200's-el mentem,tényleg élmény volt!
Ameddig jó qrva jó,csak ha valami kell hozzá....
Nem is balesetből kifolyólag,csak mondjuk egy kis jeladó pölö...
Ha nagyon sarkosítok, nyilván nem veszek meg valamit húszezer km-el ha tudom hogy totálkáros volt előtte, és nem egy nyomvonalon megy.
Ettől sokkal jobb ha 100 000 km-el veszek olyat ami makulátlan!
Valahol a kettő között kellene megtalálni a gépet.
Lemaradtál egy élményről!
Nekem nagyon bejön,csak ne lenne olyan drága fenntartani!
Még mindig sok a gyerekbetegsége!
Ennyi pénzért nem ezt várná az ember!
Mivel te is motoros vagy,így csodálkozom a kérdéseden!
Azért mert például lehet csak 30-40-ezer van benne,de csak kétszer ,vagy csak egyszer lett olaj cserélve benne!És még sorolhatnám!
Aztán meg lehet benne 70-80 ezer,mint az enyémbe,vagy José-é ba,de mindent megkapott,mindig,időben!
Szerinted melyik a jobb!
Az enyémnek például a mai napig vezetve van a szervizkönyve (dátum,kilométeróra állás),minden benne van mikor mit cseréltem,nem csak a kötelező szervizek,hanem a legapróbb dolgok is!
Pedig nekem bejön!
A sor négyes túrása nagyon ott van!
Egyszer berágok,veszek egyet!
Nem baj,válaszoltam!
Nem egészen....
Dehogy bántottál!
Egyébként többek között én is kacsintgattam vele!
De nekem nincs és nem volt,ideologiám az XX-re!
Amikor vettem tetszett,most meg nem tudnék annyiért kiszállni belőle mint amennyiért szeretnék!
Így egyenlőre,valószínűleg véglegesen marad!
Illetve addig,amíg eléri azt az árat(400-ezer körül)mikor már rálegyintek!
Miért nem fontos a km. állás?
Ez nem úgy van, hogy minél többet ment a motor annál kopottabb?
Mert a józan ész ezt diktálja, nem?
A BMW-k között is van jó biztos, nekem még nem volt szerencsém menni Bömös motorral! Ezért nem tudok véleményt mondani.
Van ettől lejjebb is ...
BMW
Na az Tata motor
Mentem már Varával, próbálgattam, nekem bejött.
V2, körforgóban picit berángat, de túrázni jó lesz. Úgy szoktak még fogalmazni, hogy "stílusváltás miatt" cserélek.
Lehet tatásodok ( V2 )!
Az V2,nem?

Szét fog rázni!
Nekem egyszer volt (VTR SP1),többet nem valószínű,hogy lesz! - Jó tudom az más kategória,de akkor is V2....
Bocs! Witya mesternek szántam!
Hát nem tudod?
V A R A D E R O
Megideológizálom, ahogy te az XX-et.
Mert tetszik, túra enduro, félig analóg a műszerfal , dual fék + ABS, 6-os váltó és ezeken a szar magyar utakon konfortosabb.
Az igazság az, hogy erre van pénzem, a Crosstourert nem tudom megvenni!
Remélem nem bántottalak meg, nem az a célom!