Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A feszítő típushiba!
Elviekben létezik "erősített",azt kell bele venni!
Milka biztos tud rá cikkszámot!
Egyébként oda állíttatod ahová akarod,eladás előtt! - Csak az utolsó műszakinál kevesebb ne legyen,mert az bukó...
Teljesen igaza volt!
Mikor vettük a vasakat,jól tudtuk ez nem egy olcsó hobbi!
Tehát amit meg kell kapnia,azt meg kell neki adni!
Akkor megnyugodtam. Ha eladom szólok, annyi km lesz benne amennyit hallani szeretnél. Mintha ezt nem játszanák ki mi? De mindegy, hagyjuk. Inkább a feszítő ami érdekel...
Száradjon le a keze aki tekergeti ...
Gondolkozz,mielőtt hülyeséget írsz!

Ha 2012-ben műszakin 65000 km volt a motorban,akkor 2014-ben ennél kevesebb nem lehet!
Az más kérdés,hogy a két műszaki között,ha nem volt eladva a motor akkor oda "tekeri" 65000-ig ahová akarja,de legalább nem tud egy 65000 km-es motorból 35000 km-est műteni....
Inkább azt mondjátok meg nekem, hogy:
2012-ben vettem az XX-em. (2000 évjárat)
Már akkor volt minimális hangja a vezérműláncfeszítőnek, ami a km-ek alatt egyre jobban felerősödött.
Tavaly szezon elején vettem bele gyári újat! Mentem vele kb. 21 000 km-t, és megint kezdődik az egész az elejéről...
Hülyeség... Mit dokumentál? Most nem csak eladásnál, hanem minden műszaki előtt megy a tekergetés...
Ha belföldi motorról van szó,ott már nem nagyon "tekergetik" az órát,mert már régóta dokumentálják (pl.műszaki vizsga),ha bukó van,erős a bűntetési tétel!

Egyébként tényleg "tarkón kell lőni"!
Tarkón kell lőni ...
Mi a véleményetek azzal kapcsolatban,hogy vannak akik törött mocikat gányolnak össze,visszatekerik a km órát, majd "megkimélten első tulajtól"jeligével árulják?Az olyan vevöket sajnálom,akik megveszik,örűlnek neki,majd mikor rájönnek nem is olyan jó vételt csináltak,már lehet késő.
Évente legalább kötelező az olajcsere, még ha csak pár száz km-tett meg az ember.
Nekem kicsit nevetséges.
Nem a finomítóból, vagy feldolgozó üzemből kapjuk az olajat, ki tudja mióta áll, főleg a drágább, prémium minőség, ami ritkábban fogy
... de ki, hogy gondolja.
Km elhasználódás miatt jogos a csere, Én inkább 1 év után olajszűrőt cserélnék és olajat, ha nem időszerű a km akkor nem.
Persze,hogy azt mondta! - Abból él!
Sziasztok! Nekem se sok km ment bele tavaly,de a szerelőm azt tanácsolta úgy az egészséges ha le van cserélve.
Persze,hogy nem véletlen!
Mondjuk mióta kigördült az első XX (1997),azóta "hangyafasznyit" fejlődtek a kenőanyagok is!
De már írtam,mindenki azt csinál a saját motorjával amit akar!
Ezek a dolgok nem azonnal jelentkeznek... Nem véletlenül van az kitalálva, hogy 1 év, vagy x km.
Nem nem!
Új játékszereket találtunk!
Ez az enyém,ma jött meg!
Beteg az agya
Ja,mondjuk én 12000 KM-t tuti nem mennék ugyanazzal az olajjal,még 1 szenozban sem...
Mindenki azt csinál a motorjával,amit csak akar!
Azért írtam,hogy nem cserélném le,mert Én is keveset tudok menni egy szezonban,sajnos,meg még vagyunk így egy páran...
Viszont több motoros ismerősöm is aki hozzám hasonlóan keveset megy nem cseréli évente. - Ez a MI döntésünk! Van olyan akinek 600-as gépe van (pörgősebb),neki se állt még be a blokkja...
köszi fiuk. megrendeltem az olajat meg a szürőt
Mindennek van csere ideje periódusa!
Az XX-be motorolajat+szűrőt 12.000Km-nél kell cserélni,vagy egy év!
innentől tied a döntés!
De felhívnám a figyelmed egy apró,de nem elhanyagolható momentumra!
4-liter olaj=kb.12.000 pénz szűrő kb.1.190-pénz!
Egy motorgenerál........?
Ebben az esetben szerintem ez pénztárca függő!
Idén motorozz többet!
Én nem cserlélném le... :)