Ha ennyire lement az ára, akkor az enyém valószínüleg itt fog elrohadni a garázsba. Vagyis azt sem, ert sem víz, sem szél, sem pedig napfény nem éri. Ténylegesen bemutató darab marad. Megőrzöm az utókornak, azaz az utódomnak. :-)
Szia!
José kolléga 1.1 milliót kér iár.
Első tul. rendszeresen szervizelve, gyári konzol és doboz, gyári dob és Arrow's sportdob, 85 ezer km, ( na itt szokták abbahagyni az olvasást ) Új lánc szett, új gumik (1-2 ezer km van bennük), új fékbetét (Brembo).
Én is elmúltam már 45!
Van gyermek is!
Attól még megyek,ha kell elég rendesen!
Bár én az elmúlt pár évben sokat lassultam,de csak ha túrázunk!
Ha egyedül,vagy olyan a csapat,megeresztem!
Azért vettem ekkora vasat!
No meg hogy bírja az Alpokat,két heti cuccal,két személlyel!
Hidd el tudom miről beszélsz. Én még tőled is idősebb vagyok (gyerekem is több van) de nem is akarok megválni a motoromtól. Lehet összeegyeztetni a családot és a motorozást. Tavaly a feleségem azt mondta a 14 napos motoros nyaralás után, hogy élete legjobb túrája volt, pedig több mint 20 éve ül mögöttem. Bizonyára van jobb motortípus túrázásra, de nekem mégis XX kell.
Rádásul, José motorján gyári dobozrendszer van, aminek gyakorlatilag csillagászati ára van. Tavaly egymás mellé állítottuk a motorjainkat, és nem lehetett volna megmondani, hogy az egyik motorban kb 4X annyi km van.
Igen. Pont ez az. Negyvenöt már elmúltam, azért kellene ilyen mototor mert igaz hogy túrázni kellene, legfőképp, de a sebesség és a gyorsulás iránti vágyam leírhatatlan.Biztosan hülye vagyok, három gyerekem van, de amikor nyeregbe szállok és húzom a gázt, ...csak mosolygok a bukóm alatt hogy ez milyen jó!
Ez szerintem azért nem ilyen egyszerű. Rengeteg olyan tényező van, ami drágítja/rontja egy motor értékét. Ilyen a tulajdonos érzelme a motor iránt (szerintem anno én is egy kicsit drágán akartam adni az XX-et, nem is kapkodtak érte. Én is örültem, hogy megmaradt. ), a motor esztétikai, mechanikai állapota, és a kérdéses dobozolás. A dobozszett sem olcsó, főleg, ha jó minőségű. És a többi, és a többi.
Ha van az embernek annyi pénze, mint amennyiért kínálnak egy motort, és ne adj isten tetszik is neki, akkor adhatják nyugodtan drágábban is, úgyis meg fogja venni. Pszichológia.
Tekerd vissza az óráját 20 km-re és mond, hogy bemutató darab volt!
hogy fogom én 2,5-milláért eladni az enyémet?
José kolléga 1.1 milliót kér iár.
Első tul. rendszeresen szervizelve, gyári konzol és doboz, gyári dob és Arrow's sportdob, 85 ezer km, ( na itt szokták abbahagyni az olvasást ) Új lánc szett, új gumik (1-2 ezer km van bennük), új fékbetét (Brembo).
( hol van az adatlapom? bocs! )
Adatlapod adatait nem bővítenéd ki?
köszi!
Van gyermek is!
Attól még megyek,ha kell elég rendesen!
Bár én az elmúlt pár évben sokat lassultam,de csak ha túrázunk!
Ha egyedül,vagy olyan a csapat,megeresztem!
Azért vettem ekkora vasat!
No meg hogy bírja az Alpokat,két heti cuccal,két személlyel!
Köszönjük
Mert a mai vásárloi igényeknek már lassan az új motorok sem felelnek meg
Barátom eladta a GSR-jét... én meg rábeszéltem az X11 re mivel naked párti... Bitang erős motort akart... ez az hirdetésből lesz.
Büszke is vagyok!
Ha van az embernek annyi pénze, mint amennyiért kínálnak egy motort, és ne adj isten tetszik is neki, akkor adhatják nyugodtan drágábban is, úgyis meg fogja venni. Pszichológia.