Szia!
Először is!
Ritkán találsz 8-10 éves vasat,ami nem sérült valamilyen szinten!
Nem mondom hogy nincs ilyen,de ritka!
Én is azt vallom,hogy ha szépen(nem látványosan),szakszerűen van javítva,akkor semmi gond!Ha lehet a főbb szerkezeti egységek ne legyenek javítva,mert azért egy erős,nagy tempóra képes vasról beszélünk!
XX-"gyengéi":kormánycsapágy,vezérműláncfe
szitő,régebbi típusoknál (2002-előttiek) feszabályzó,azon kívül az általános dolgok!
igyekezz gyárit venni késöbb könnyebb eladni ennyi... csak az eladáskor érdekes a km óra állása
az hogy 36 vagy 55 a motoron nem változtat semmit sem... A blokk örök darab... Holnap megyünk egy x11 ért
Sziasztok!
Teljesen új vagyok a fórumozók táborában, és szeretném a segítségeteket kérni!
Azt tervezem, hogy én is belépek a boldog xx tulajdonosok táborába.
Szóval vásárlás előtt állok, a használt autón nézelődöm és mindenki azt írja hogy az Ő motorja makulátlan.Nem vonom én ezt kétségbe, de jó lenne tudnom hogy mire figyeljek ha megnézek egy motort.
A mostanival is így jártam( Yamaha TDM 900 ) hogy amikor vettem elvittem magammal két "szakértőt" azt mondták látják hogy nem makulátlan de szépen meg van csinálva.
Most meg nem tudom eladni mert aki megnézi azt mondja hogy hát ez törött volt. (Pedig szerintem tényleg szép!)
Illetve azt szeretném még kérdezni hogy mennyire lényeges a kilóméter állás, és az évjárat.
Van itt 2005-ös 55 000-e km-el 1m-ért, és van, 1.6m-ért 34 000 km-el 2007-es évjáratú, ez utóbbi fel van dobozolva. De van hatszáz ezer forint különbség a km, és az évjárat miatt?
Olyan sokat nem javíthattak rajta, az enyémen (2007.) 2 már kellett cserélni és nem pályázok. Egyébként nem kell egyből cserélni, mikor megszólal, csak akkor ha már 3-6 ezres fordulaton végig hallani. Az elsőt még gariban cserélték, úgy 35-36 ezer kilométernél.
Bocs a szóismétlésért! Cserélni, cserélni....
A legjobb/szebb a környéken! 3 éve járok le évente legalább kétszer! Ha először mész érdemes 1 napot eltölteni Mostar-ban, vagy Sarajevó-ban. A szállás-étel-ital-benzin olcsóbb jóval. Ha bármi érdekel segítek szivesen!
Kérték itt,hogy tegyek fel képet az "új"átalakított ülésemről!
No a kép!
Garantálom nem mondod meg hogy sérült volt!
Először is!
Ritkán találsz 8-10 éves vasat,ami nem sérült valamilyen szinten!
Nem mondom hogy nincs ilyen,de ritka!
Én is azt vallom,hogy ha szépen(nem látványosan),szakszerűen van javítva,akkor semmi gond!Ha lehet a főbb szerkezeti egységek ne legyenek javítva,mert azért egy erős,nagy tempóra képes vasról beszélünk!
XX-"gyengéi":kormánycsapágy,vezérműláncfe
szitő,régebbi típusoknál (2002-előttiek) feszabályzó,azon kívül az általános dolgok!
számold bele az én honoráriumomat is (kb. 57%)!
Maga a motor?
Egyébként meg sok sikert holnapra!
Hirdetésből néztétek ki?
az hogy 36 vagy 55 a motoron nem változtat semmit sem... A blokk örök darab... Holnap megyünk egy x11 ért
Teljesen új vagyok a fórumozók táborában, és szeretném a segítségeteket kérni!
Azt tervezem, hogy én is belépek a boldog xx tulajdonosok táborába.
Szóval vásárlás előtt állok, a használt autón nézelődöm és mindenki azt írja hogy az Ő motorja makulátlan.Nem vonom én ezt kétségbe, de jó lenne tudnom hogy mire figyeljek ha megnézek egy motort.
A mostanival is így jártam( Yamaha TDM 900 ) hogy amikor vettem elvittem magammal két "szakértőt" azt mondták látják hogy nem makulátlan de szépen meg van csinálva.
Most meg nem tudom eladni mert aki megnézi azt mondja hogy hát ez törött volt. (Pedig szerintem tényleg szép!)
Illetve azt szeretném még kérdezni hogy mennyire lényeges a kilóméter állás, és az évjárat.
Van itt 2005-ös 55 000-e km-el 1m-ért, és van, 1.6m-ért 34 000 km-el 2007-es évjáratú, ez utóbbi fel van dobozolva. De van hatszáz ezer forint különbség a km, és az évjárat miatt?
Ha jól tudom!
btibi10@freemail.hu
Bocs a szóismétlésért! Cserélni, cserélni....
azóta még nem vettem
köszi
btibi10@freemail.hu