Tudod, hogy nem engem kell meggyőzni!
A kocsimban több mint 500 ezer van, most van a generál féltávján.
Lehet rosszabb, ha évi 3-4 ezret megy, mintha tolnád bele a kilométereket.
Üdv!
A típushiba sem törvényszerű. Az én motorom 2005-ös, most 56e km van benne de még nem jelentkezett a feszítő hiba. Már kellett volna papírforma szerint. Igaz vigyázgatok rá, mindent megkap. Lehet késik...
No erről beszéltem!
Én láttam megbontva 189-ezernél egy xx-et!
Kuplung miatt borították szét,de akkor már átnézték a belsejét is!
Még minden alkatrésze kopáshatáron belül volt!
Azért ez nem semmi!
Ne aggodj az enyémbe meg 75-ezer van.
De ha valakinek úgy jó,akkor lesz benne amennyit szeretne.
Egyébként nem egy xx-röl tudok,amiben közel 200-ezer van,és még bontatlan a blokja.
Én kérdeztem, köszi az írást,sajnos ritka vagyok errefelé mostanában,a túra még csak most körvonalazódik, ha valakinek van még "Montenegrós" tapasztalat, tipp, tanács..., ne tartsa magába! Köszi, köszi
Inkább vennék 80ezer km-est rendes gazdátol,min valami himihumi polirozott vasat!Szerintem már páran befaragtak használt egészséges motort nehéz találni.
Tőlem meg nem vette meg senki mert 80 ezer van benne! Első tulaj, rendszeresen karbantartva, garázsban tárolt stb. Meghallotta a km-t és letette a telefont!
Vegyek bele műszerfalat 20 ezerrel az órában?!
Az elöző XX-em 2000-es évjárat volt,és nekem is cserélni kellett lácfeszitöt.Sajna kb.15ezer km elteltével újra jelentkezett,pedig gyárit vettem bele.Nekem is azt mondták,széria hibás.
Azért kérdeztem,mert tavaly volt egy balesetem,(figyelmetlen autós kifordult elém)és a moci összetört.Biztositó totálkárra vette,probáltam megjavitani,nekem 910ezer Ft-ra jött volna ki az alkatrészköltség.Ismerősök lebeszéltek,(mondván nem lesz olyan,...)igy eladtam egy bontósnak aki tovább adta.Az ember 250 ezerböl összerakta,órát kozmetikázta,és most árulja,mint megkimélt vasat.
A dokumentálásról annyit,hogy neked(aki viszi vizsgára,annak kell bemondania a kilométert!Senki meg nem nézi mit mondasz be!
No meg két vizsga közt is lehet tekergetni,nincs előírva mennyit kell menni kötelezően!
A kocsimban több mint 500 ezer van, most van a generál féltávján.
Lehet rosszabb, ha évi 3-4 ezret megy, mintha tolnád bele a kilométereket.
A típushiba sem törvényszerű. Az én motorom 2005-ös, most 56e km van benne de még nem jelentkezett a feszítő hiba. Már kellett volna papírforma szerint. Igaz vigyázgatok rá, mindent megkap. Lehet késik...
Én láttam megbontva 189-ezernél egy xx-et!
Kuplung miatt borították szét,de akkor már átnézték a belsejét is!
Még minden alkatrésze kopáshatáron belül volt!
Azért ez nem semmi!
De ha valakinek úgy jó,akkor lesz benne amennyit szeretne.
Egyébként nem egy xx-röl tudok,amiben közel 200-ezer van,és még bontatlan a blokja.
Vegyek bele műszerfalat 20 ezerrel az órában?!
Engem nem érint....
Csak tudni kell mit kell nézni!
Megyek is a pinyóba,nehogy túlságosan vissza tekerje az IFA fűtőmotor!
Arra is van megoldás!
Pár forintér papíron bontott óra,műszerfal csere!
Oszt lehet is tekergetni!
No meg két vizsga közt is lehet tekergetni,nincs előírva mennyit kell menni kötelezően!