Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Valaki olaj témában?
Egyébkent ezt szereti az XX! 90-100km/h kevés neki.
No azt bánhatod!
Nagyon jó arc!
Igen de személyesen még nem taliztunk!
Értem!
Tehát nekem is ezt kell majd mondanom,és rád kell hivatkozni!
Jut eszembe!Pohit ismered?
Biztonságos útszakasz volt!
Ma megküldtem a kicsikét a pilot roaddal vtak 140-160km/h
Természetesen van az az összeg (össze hordva egy kupacba, szabad szemmel, komoly távolságból is látható)amiért hallgatok!
Bezzeg ha én teszem,már jön is a 300-ezres csekk!
Jhéten már új plekóval nyomom!
Ma megküldtem a kicsikét a pilot roaddal vtak 140-160km/h
kanyarok és stabil volt!
Gratula!
Paripa lemüszakizva ma 9350ftért autóklub
ügyi vagy!
Sziasztok!
Megtaláltam a hibát!Leírom talán segítség lesz egyszer valakinek.
Hibajelenség:dadogó motor,2-es és 3-as henger nem megy,benzin szag dől a kipuffból.
Mivel szikra volt minden gyertyánál és a trafók is megfelelően működtek a benzinszagból arra következtettem,hogy a porlasztással lehet a baj.Gondoltam,hogy egyszerre két befecskendező nem mehet tönkre ezért inkább a nyomás lehet kicsi az injektorban.Egy nap pihenés után mikor már a bucim a duplájára nőtt az idegtől,eszembe jutott,hogy megnézzem közelebbről az injektort ugyan mi szabályozza a nyomást.Az injektorház(nem biztos,hogy helyes a megnevezés)végén találtam rá minden baj okozójára,nevezetesen a nyomásszabályozó szelepre.Erre csatlakozik a visszatérő benzinvezeték és a vákuumcső.Gondoltam ebben lehet valamiféle membrán.A vákuumcsövet lekövetve először eljutottam a 2-es és 3-as hengerhez, azokból csövek ki és elosztódnak az 1-es és 4-es hengerhez illetve egy érzékelőhöz (MAP sensor).A vákuumcsövet lehúztam a nyomásszabályozórol,gyújtás rá AC pumpa ráad.A nyomásszabályozó szelep vákuumcső csatlakozásánál meg is jelent a benzin, pedig ott semmi keresnivalója nem lenne.A többit gondolom már mindenki sejti.
Nyomásszabályozó csere után szépen duruzsoló motor.
Széles utat mindenkinek!
Akkor összességében jól döntöttem!
Egyébként telefonon mondtam ,mikor felhívtál,hogy a helyszín kicsit gáz!
Így sokan nem fogják bevállalni!
Pontosan!
Tényleg ismersz! Egy ici-picit!
Nagyon szépen köszönöm!
Egyszerűen nem tudok dönteni a két gumi közül melyiket vegyem!
Értettem!
Szia!
Mit értesz a parkolás alatt? A völgy bejárata egy nagy parkoló. A z egyik bazáros cimbi általában (ha nem esik az eső) egy cbr 600-as vassal jár dolgozni. Ő a bazárja előtt parkol. Mellé feltudtok sorakozni, az étteremtől 50 m-re.
Ha segíthetek még valamiben, csak írj.
HA megérkeztetek keresetek az étteremben.
Üdv
LAci
Ezzel egyet értek! De ismerem Milkát tudom nagyából mire kell neki, 2 személy, közút és ha esik az se legyen gond! Ezért gondoltam neki a PRoad 2 vagy a BT 23 jó lesz.
Avont én is használtam még a CBR1000F-el, nem volt rossz.
Pirelli Diablo szintén volt már az XX-en, nekem bejött, bár pályára nem mennék vele, túrázni tökéletes.
Avon gumit használt a haverom CBR 1000 RR-en,ő dícsérte.Nekem nincs róla tapasztalatom.Szerintem ez a gumi téma is stílusra válogatja!Ha húzod neki,akkor nem mindegyik gumi jó,de ha "élmény" motoros valaki,akkor kibékülhet bármelyik típussal.Persze az ár/élettartam arány is fontos!(pl:Nekem)
Nekem Diablo Rosso van, az talán más.
Milyen érdekes, hogy kollégám Hornetre Avon után tett fel Pirelli Diablót és azt mondta nagyon nagy a két gumi között a különbség! A pirelli javára.
Bocs José!

Nekem sima Diablo volt,nem a Corsa!