Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Jóóóóóóóóó !



Mi hiányzik még az átalakításhoz ?


/ /
Ez is megvan...
Baró!
Ducati 999-hez rendel 1 szerelő ismerősöm a pályamotorjába.Nagyon megtetszett neki .
Be kell ütni az adatokat és kiadja az XX-ét .



Pityusz , erről beszéltem .
Sziasztok !

270 A és bő 1Kg súly ! Cseh-be kapható legközelebb .
Jó már értem!
Én élettartamra gondoltam!
Igazad van,nem tudhat fele annyi indítóáramot,ugyan azokkal a paraméterekkel (volt,amperszám,stb).Sőt szerintem nem hogy ugyan annyit tud,de még többet is,ha az újabb ezüstöt veszed!Már a Bosch is átvette a technológia,tehát olyan nagyon szar nem lehet!
tegnap 19:26
Aha!
persze,hogy nem te irtad...mivel én tettem
Én nem is írtam hogy a varta fele annyit tud!
Csak azt hogy a "gyári" Japán aksi többe kerül!
Meg aztán én varta párti is vagyok,bár tudom már Csehbe készülnek az akksik,de a nagy vasba is négy éve hibátlanul müxik!Igaz,abba ezüst varták vannak!
értem a tényállást...

azonban nem hinném,hogy a varta a felét tudná a többinek...
Autón, vagy motoron?
Köszönöm!
Most híztam vagy húsz kilót!
De nem vagyok én olyan nagy szám,sőt!
Maszk helyett használod?
Itt vagyok,csak mivel jobb dolgom nem lévén álldogáltam pár órát az M0- on!
Én "sima" vartát vettem bele,oszt jó napot!Müxik rendesen!Annyival nem tud többet a gyári Japán akksi,amennyivel többe kerül!
Indító áram motoroknál nem olyan fontos,mivel ritkán van indítva mínusz 20-fokban!Az indítóáram inkább a nagy dízeleknél(kamionok) lényeges,és ott is csak hidegben!
vékony, és tartós
durex?
Milyen gumit használtok?


De igen
Mondjuk nem keresek akksit
Azt meghagyom Neked!
de, a fiam Batman maszkja:)
Új eladó nincs?