Jó már értem!
Én élettartamra gondoltam!
Igazad van,nem tudhat fele annyi indítóáramot,ugyan azokkal a paraméterekkel (volt,amperszám,stb).Sőt szerintem nem hogy ugyan annyit tud,de még többet is,ha az újabb ezüstöt veszed!Már a Bosch is átvette a technológia,tehát olyan nagyon szar nem lehet!
Én nem is írtam hogy a varta fele annyit tud!
Csak azt hogy a "gyári" Japán aksi többe kerül!
Meg aztán én varta párti is vagyok,bár tudom már Csehbe készülnek az akksik,de a nagy vasba is négy éve hibátlanul müxik!Igaz,abba ezüst varták vannak!
Itt vagyok,csak mivel jobb dolgom nem lévén álldogáltam pár órát az M0- on!
Én "sima" vartát vettem bele,oszt jó napot!Müxik rendesen!Annyival nem tud többet a gyári Japán akksi,amennyivel többe kerül!
Indító áram motoroknál nem olyan fontos,mivel ritkán van indítva mínusz 20-fokban!Az indítóáram inkább a nagy dízeleknél(kamionok) lényeges,és ott is csak hidegben!
Mi hiányzik még az átalakításhoz ?
/ /